Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli kuukausi tipatonta takana, todella hyvä olo!

Vierailija
23.08.2017 |

Kannustan kaikkia kokeilemaan samaa!

Loman jälkeen tuli olo, että nyt korkki kiinni, ajattelin että menen viikko kerrallaan.

Nyt on jo yli kuukausi takana ja olo on hyvä. Ajatus juomisesta lähinnä ällöttää.

Nukun paremmin, iho on hyvä ja vatsa ei pömpötä. Olin sellainen perustissuttelija, aina oli muka hyvä syy ottaa lasi viiniä. Toivottavasti jatkan tällä linjalla.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja menestystä. :)

Vierailija
2/14 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava valinta! Onnittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kuukausi ilman viinaa ja nyt jo pitää hehkuttaa? Tule 3 kk:n jälkeen kertomaan uudelleen missä mennään. Veikkaan että korkki on jo narahtanut.

Vierailija
4/14 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos itse niin toivot niin miksi et jatkaisi?

Aika huolestuttava sanavalinta.

Vierailija
5/14 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Tiedän itse tuon tunteen, kun olin 2,5 kk tipattomalla. Se tuntui oikeasti ihan mahtavalta. Pitäisikö ottaa uusi kierros...

Vierailija
6/14 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuukauden...tai noh vuoden ja kuukauden vetänyt viinaa joka ilta ja olo on vallan mainio. Tuli semmonen olo, että nyt korkki auki ja kylläpäs elämä hymyilee ja on paljon hauskempaa kun on koko ajan pienessä sievässä, suosittelen kaikille! :)

Vierailija
7/14 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu. En ole juonut viimeisen vuoden aikana edes kovin paljon (yritetään lasta), mutta sen pienenkin määrän poisjättäminen tuntuu hyvältä. Nukun myös paremmin.

Vierailija
8/14 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme teeskentelyä. Ei sun olo mitenkään eroa.

Vierailija
9/14 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilo ja olo ilman viinaa on TEESKENTELYÄ!

Vierailija
10/14 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! 5 viikkoa ja vähän päälle ilman pisaraakaan. Ei edes keskiolutta. Olo on hyvä, aivokemiat alkaa vähitellen olla tasapainossa - tai ainaki paaaaljon paremmassa kunnossa kuin pe-la-su- juomisen jälkeen. Huh huh.

Se vaan on niin että kun täyttää 40 tai 45 vuotta , niin juomista täytyy vähentää. Huonot puolet tulee niin ilmeisiksi ja selvästi esille verrattuna siihen hetkelliseen nousuun.

Mulla ehtii, ehkä , tulla 6 viikkoa tipatonta täyteen. Sitten on tilaisuus jossa juodaan.

Vierailija
11/14 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin toisaalta houkuttelisi tuo, toisaalta on niin ihanaa olla pienessä rentouttavassa humalassa, viinilasin ääressä yksin kotona lauantai-iltana... Mennä kuitenkin ajoissa nukkumaan, ettei krapulaa ole aamulla. Toisaalta tiedän, että vielä ihanampi olisi herätä, jos pisaraakaan ei olisi juonut (saati jos on kumonnut enemmän!). No, en ehkä vielä ole "siinä pisteessä" että ajatus alkottomuudesta houkuttelee tarpeeksi, vaikka se usein mielessä viipyileekin.

Vierailija
12/14 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä! 5 viikkoa ja vähän päälle ilman pisaraakaan. Ei edes keskiolutta. Olo on hyvä, aivokemiat alkaa vähitellen olla tasapainossa - tai ainaki paaaaljon paremmassa kunnossa kuin pe-la-su- juomisen jälkeen. Huh huh.

Se vaan on niin että kun täyttää 40 tai 45 vuotta , niin juomista täytyy vähentää. Huonot puolet tulee niin ilmeisiksi ja selvästi esille verrattuna siihen hetkelliseen nousuun.

Mulla ehtii, ehkä , tulla 6 viikkoa tipatonta täyteen. Sitten on tilaisuus jossa juodaan.

Tyypillistä naisten lässytystä. Ensin hehkutetaan kaikin mahdollisin korusanoin kuinka ihanaa tipattomuus on, vaikka oikeasti suunnitellaan jo sitä seuraavaa ryyppykertaa vesi kielellä. Ihanaa! :D

Vierailija
13/14 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla oo täytyny kovin hyvä olo olla ennen tuota tissuttelun aloittamistakaan, johonkin henkiseen pahoinvointiin sitä aina juodaan. Ihmisillä on aina joku ihme logiikkavirhe kun väittävät ongelmiensa johtuvan alkoholista. Mistä se paska olo alun perin johtui ennen viinaa?

Vierailija
14/14 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokeillut tipatonta, koska mulla ei ole alkoholiongelmaa. Tiedän ilman juomistakin, että elämä on parempaa ilman.

Toisaalta lasi shamppanjaa juhlistaa ja lasi punkkua tekee juhlaruuasta paremman. Juhlia ei todellakaan ole joka viikko 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan