Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on kylpyamme, miten usein käytät sitä?

Vierailija
22.08.2017 |

Siis itse, ei esim. lapset.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisin pari kertaa viikossa, kesällä harvemmin. Talvella on ihanaa mennä kylpyyn kirjan ja viinilasin kanssa.

Vierailija
22/27 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran kuussa kylpyyn mutta siinä on kätevä pestä likainen koira, mitä tulee rapakeleillä tehtuä useammin.. Olen kyllä miettinyt siitä luopumista. Putkiremppa on meillä tehty edellisten yli 60 v. asukkaiden maun mukaan ja se ei mua miellytä millään lailla eikä ole oikein toimiva. Meillä on erillinen vessa ja erillinen kylppäri ilman pyttyä.

Haluaisin poistaa normiammeen, siirtää suihkun takaista seinää joku 70-80 cm käytävälle (takana erittäin leveä eteiskäytävä) ja laittaa suihkun ja pienen poreammeen.Saisin samalla tilaa toiselle vessapytylle ja pesukoneet saisi liukuovien taakse.

Kipeä selkä kyllä nauttii lämpimästä kylvystä hierovan tuolin jälkeen. Siks se poreamme.. tässä nyt säästetään remppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin yksin, mutta 6v tulee väkisin mukaan. Meillä vasta tammikuussa asennettu poreamme ja käynyt ton muksun kanssa ehkä 5-6 krt, yksin päässyt kerran.

Vierailija
24/27 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee, välillä käytän jopa päivittäin ja sitten voi helposti mennä kuukausi tai pari ilman käyttöä. Minulla ei ole saunaa, joten kylpyyn tulee mentyä joskus ihan sen takia kun sitä kaipaa. Joskus sitten siksi, että on käynyt shoppailemassa Lushissa ja on kaikkia kivantuoksuisia kylpyaineita.

Vierailija
25/27 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä ehkä kerran viikossa mutta muulloin lähes päivittäin.

Vierailija
26/27 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun aina ammeessa käydessäni suihkussa. Harvemmin varsinaisesti kylven siinä. Vaimo kylpee useamman kerran viikossa.

Vierailija
27/27 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus rakennetaan oma talo niin sinne tulee ehdottomasti poreellinen amme. Aina kun ollaan esim. reissuissa niin otetaan hotellihuone jossa on amme: kylven siinä joka ilta. Ai että se on mukavaa ja rentouttavaa. Myös ulkoporeamme olisi mahtava, niin kesällä kuin talvellakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi