Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kaverini paljasti olevansa ihastunut minuun

Vierailija
22.08.2017 |

Hän ja minä olemme siis molemmat miehiä ja nyt en tiedä, miten pitäisi suhtautua. Olen vielä shokkivaiheessa, en ole kunnolla sisäistänyt, että näin on käynyt. Yhteiset saunaillat ovat ainakin mennyttä, mikä on sääli.

En sitten tiedä, pystyn jatkamaan kaverisuhdettamme. Hyvän kaverin kanssa tulee väistämättä oltua välillä lähekkäin ja nyt kun mietin niitä kaikkia hetkiä, mistä kaverini on varmasti nauttinut väärällä tavalla niin tuntuu hirveältä.

No, kaverisuhteet eivät ole ikuisia. Semmoista se elämä on.

Tulipas taas tällainen avautuminen. Mutta tilanne on sen verran harmittava, että pakko oli päästä purkautumaan jonnekin.

M24

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hyvä armeijakaverini kertoi 15 vuoden tuntemisen jälkeen olevansa homo. Ei se mitenkään porukkamme väleihin ole vaikuttanut. Joku vaan sanoi, että oli arvellut sitä jo vuosia. Ei se meitä yritä vokotella.

Vierailija
2/7 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homon kaveri kirjoitti:

Minun hyvä armeijakaverini kertoi 15 vuoden tuntemisen jälkeen olevansa homo. Ei se mitenkään porukkamme väleihin ole vaikuttanut. Joku vaan sanoi, että oli arvellut sitä jo vuosia. Ei se meitä yritä vokotella.

Hyvä jos ei yritä vokotella. Itsellä vähän ikävämpi tilanne. On oikeasti oksettavaa, kun miettii saunailtoja näin jälkikäteen. Olen tietämättäni ollut tirkistrltävänä vuosia. Näin jälkikäteen mietittyä kaveri oli myös ehkä fyysisesti läheisesti kuin muut mieskaverini. Ajattelin, että hän piti minusta tavallista enemmän, mutta vain kaverina, mutta hänellä olikin peppu mielessä :(.

Monta vuotta kavereina olikin pelkkää huijausta. Nyt tämän kaverin näkeminen saa aikaan fyysisesti pahan olon. Näin kävisi varmasti kenellä tahansa jonka kaveri on huijannut järjestelmällisesti vuosia.

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk! Voin vain kuvitella, kuinka pahalta sinusta tuntuu. Himot ovat ok, kuhan homoilisivat vain KESKENÄÄN. Heteroita ei siihen pidä sekoittaa.

Vierailija
4/7 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk! Voin vain kuvitella, kuinka pahalta sinusta tuntuu. Himot ovat ok, kuhan homoilisivat vain KESKENÄÄN. Heteroita ei siihen pidä sekoittaa.

Korjaan piti sanoo homot eikä himot

Vierailija
5/7 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää se sun kaveri 🙁

Ei tunteilleen mitään voi ja sillä on nyt varmaan vähintään yhtä paska olo kuin sullakin.

Vierailija
6/7 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua säälittää se sun kaveri 🙁

Ei tunteilleen mitään voi ja sillä on nyt varmaan vähintään yhtä paska olo kuin sullakin.

Kuinka niin? Luulisi, että hän olisi jo tajunnut, ettei tulee saamaan minulta persettä

Ap

Vierailija
7/7 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista fyysistä läheisyyttä sinulla on sitten tämän kaverin kanssa ollut? Siis jotain muuta kuin saunomista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi