Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskon että meistä vielä tulee pari

Vierailija
22.08.2017 |

En usko jumaliin enkä kohtaloon. En ole haihattelija enkä usko ennustajiin. Olen rakastanut erästä miestä yli neljä vuotta ja jotenkin uskon/tiedän että olemme tarkoitetut toisillemme. Olen koko ikäni etsinyt hyvää ihmistä kumppanikseni ja näen, että tämä mies on hyvä ihminen.

En ole kertonut tästä miehelle. Hänkin on ollut kiinnostunut minusta muttei ole rakastunut minuun. Hän on ollut muitten naistenkin kanssa tänä aikana, ja se on tietty sattunut minuun. Ajattelen kuitenkin niin, että mies ei vielä ymmärrä että olen hänelle se oikea, mutta ajan kanssa toivon niin tapahtuvan.

Vielä 10 vuotta sitten olisin ajatellut että tämmöinen on aivan älytöntä ja todella tyhmää. Nyt haluan uskoa tähän ajatukseen enemmän kuin mihinkään muuhun.

Mitä mieltä olette, onko tämä ajattelutapa hyvä ja oikea? Eihän siitä aiheudu vahinkoa kenellekään?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse tee aloitetta? Sillähän miehen tunteet selviävät. Tai no voihan sitä elää elmänsä vain haaveillen.

Vierailija
2/14 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kovin paljon tuohon uskot että teistä tulee joskus pari, niin sinuun sattuu jos niin ei tapahdukaan.

Omat haaveet ei ole vaarallisia, mutta älä anna niiden johtaa sinua mihinkään jota ei ole. Kuplan puhkeaminen voi satuttaa, silloin romutat omat pilvilinnasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen teidän suhteenne on? Mitä tarkoitat että mies on kiinnostunut sinusta? Miten usein te olette tavanneet? Mitä teette yhdessä? Onko sinulla tai miehellä lapsia? Millaisia muita suhteita miehellä on ollut? Kyselen koska olen itse ollut samanlaisessa tilanteessa joskus.

Vierailija
4/14 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaskaat oman elämäsi ajattelemalla noin. Pidä kivaa ja tapaile muita miehiä, mutta älä jää odottelemaan. Se olisi surullista arvokkaan elämän hukkaa.

Vierailija
5/14 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko jumaliin enkä kohtaloon. En ole haihattelija enkä usko ennustajiin. Olen rakastanut erästä miestä yli neljä vuotta ja jotenkin uskon/tiedän että olemme tarkoitetut toisillemme. Olen koko ikäni etsinyt hyvää ihmistä kumppanikseni ja näen, että tämä mies on hyvä ihminen.

En ole kertonut tästä miehelle. Hänkin on ollut kiinnostunut minusta muttei ole rakastunut minuun. Hän on ollut muitten naistenkin kanssa tänä aikana, ja se on tietty sattunut minuun. Ajattelen kuitenkin niin, että mies ei vielä ymmärrä että olen hänelle se oikea, mutta ajan kanssa toivon niin tapahtuvan.

Vielä 10 vuotta sitten olisin ajatellut että tämmöinen on aivan älytöntä ja todella tyhmää. Nyt haluan uskoa tähän ajatukseen enemmän kuin mihinkään muuhun.

Mitä mieltä olette, onko tämä ajattelutapa hyvä ja oikea? Eihän siitä aiheudu vahinkoa kenellekään?

Aiheutuu. Sulle. Jos mies on sun tapaamisesi jälkeenkin löytänyt uuden naisen tai naisia, olet ikuinen kakkonen. Mies ei ikinä valitse sua. Pahoittelen faktaa.

Vierailija
6/14 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tuollaisen miehen. Juuri juttelin hänen kanssaan. Sanoisin että juokse!

Vierailija
7/14 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen teidän suhteenne on? Mitä tarkoitat että mies on kiinnostunut sinusta? Miten usein te olette tavanneet? Mitä teette yhdessä? Onko sinulla tai miehellä lapsia? Millaisia muita suhteita miehellä on ollut? Kyselen koska olen itse ollut samanlaisessa tilanteessa joskus.

Olemme tavanneet paljon yhteisten ystävien luona ja muutaman kerran myös kahdestaan. Molemmilla on kaksi lasta, 18-22 vuotiaita. Olen vanhempi kuin mies, ja luulen että mies pelkää ikäeroamme. Toivon, että hän hyväksyisi ikäeron. Tänä aikana jolloin olemme tunteneet miehellä on ollut kaksi lyhyttä suhdetta.

Olen ilmaissut kiinnostukseni ja välittämiseni miehelle mutta en ole häneen yhteydessä säännöllisesti.

Vierailija
8/14 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette, onko tämä ajattelutapa hyvä ja oikea? Eihän siitä aiheudu vahinkoa kenellekään?[/quote]

Aiheutuu. Sulle. Jos mies on sun tapaamisesi jälkeenkin löytänyt uuden naisen tai naisia, olet ikuinen kakkonen. Mies ei ikinä valitse sua. Pahoittelen faktaa.[/

Et voi tietää varmaksi. Mies voi tajuta ajan kanssa.

Vierailija
9/14 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vit? Miten hel*tissä te ihmiset olette noin saamattomia jos tietää että jotain haluaa? Ihastumiset on eri juttu, ne on kiva pitää usein vain etäisenä ihastuksena.

Mene ja pussaa.

Vierailija
10/14 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

11/14 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä tilanne miehen kanssa ja jollei ole kiinnostunut, jatka elämääsi. Älä hukkaa enää seuraavaa neljää vuotta odotellessa, nuoruus hupenee...

12/14 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Eikä tuossa mitään väärää ole. Tyyneys on aina eduksi sydämen asioissa.

Vierailija
13/14 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme tavanneet paljon yhteisten ystävien luona ja muutaman kerran myös kahdestaan. Molemmilla on kaksi lasta, 18-22 vuotiaita. Olen vanhempi kuin mies, ja luulen että mies pelkää ikäeroamme. Toivon, että hän hyväksyisi ikäeron. Tänä aikana jolloin olemme tunteneet miehellä on ollut kaksi lyhyttä suhdetta.

Olen ilmaissut kiinnostukseni ja välittämiseni miehelle mutta en ole häneen yhteydessä säännöllisesti.

Eikö teillä ole ollut seksisuhdetta?

Vierailija
14/14 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran harrastettiin seksiäkin.

En ajattele että elämä menisi hukkaan tässä odotellessa. Mulla ei ole ollut miesrintamalla kovinkaan vilkasta.

Korostaisin sitä, että tämä mies on hyvä ihminen, paras mies jota voisin kumppanikseni ajatella. Se ettei hän rakasta minua ei tee hänestä huonompaa. Hän ei ole luvannut minulle mitään joten hän ei ole myöskään pettänyt minua vaikka on ollut muiden naisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän