Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana jäädä lasten kanssa kotiin!!

Vierailija
22.08.2017 |

Minusta on ihana jäädä takaisin kotiäidiksi. Sellaista ei varmaan saisi sanoa, etenkään jos on kouluja käynyt ja koulutusta vastaava työ. Mutta minusta se on niin ihanaa hoitaa kotia ja lapsia, on aikaa olla läsnä ja tehdä asioita kunnolla, luppoaikaakin jää paljon enemmän. Pienten lasten kanssa on ihana elää siinä kuplassa, isompien ajatuksia on kiehtova kuunnella.

Minulle ei sovi tämä kiireinen elämänrytmi, mikä nykyään vallitsee normaalina. Max 3 päivinen viikko olisi minulle optimi. Toivon, että siihen aukeaisi vielä joskus mahdollisuus. Uskon, että isommatkin lapset nauttivat siitä.

Onko kellään muulla samanlaisia fiiliksiä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! :) paljon rennompaa ja kivempaa olla kotona!

Vierailija
2/3 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päätin jo nuorena, että jos en löydä miestä jolla on varaa elättää koko perhe appoutirallaa siihen asti että nuorinkin lapsi pääsee alakoulusta, minä en jälkikasvua hommaa. Ihan turhaa stressiä jos molemmat vanhemmat 40h työviikolla + matkat ja siihen päälle lasten kuljettelut hoitoon ja takaisin, harrastuksiin, kotityöt jne. Paljon mukavampaa jos toinen saa siivottua, pyykättyä, katsottua penskat ja laitettua ruuan, käytyä kaupassa jne ja toinen tekee sen työviikon. 

Toki voishan tuon toisinkin päin toteuttaa jos oma palkkataso vielä vähän nousee ja löytäis miehen jolle moinen ois ok. Usein taitaa vaan mies olla koti-isyyttä vastaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis edes inhoa työtäni, se on ihan hauskaa jne mutta vie aaaaivan liikaa viikoistani. Kunhan talous vähän tasaantuu puolisoni alkaa tekemään 4päiväistä työviikkoa, vain siksi että voi. Enemmän aikaa olla yhdessä. Vähemmän rahaa, mutta riittää silti. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän