Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin isomunaisen miehen käytös ärsyttää - mitä mieltä muut naiset?

Vierailija
22.08.2017 |

Oltiin tuossa kaveripariskunnan kanssa mökillä saunomassa eilen ja huomasin jotenkin ärsyyntyväni kaverin miehen käytöksestä. Meillä ei ole mitään yhteissaunameininkiä tms., mutta kun me naiset oltiin siinä saunan jälkeen grillailemassa rannassa niin useamman kerran tuli tämä mies siihen uimasta sillä tavalla, että taatusti saimme nähdä hänen varustuksensa. Hän on suomeksi sanottuna isomunainen ja varmasti mielellään sitä esittelee, mutta jotenkin silti ärsytti. Samalla tuntui pahalta oman miehen puolesta, jolla on varmaan ainakin kaksi kertaa pienempi. Kävikin mielessä, että oliko tämä jonkinlaista vallankäyttöä tai vittuilua minun miehen suuntaan.

Olenkohan ihan höpelö kun tällaisesta ärsyynnyn? Ja siis myönnän kyllä, että todella komea penis on tällä miehellä ja ihan mielelläni sitä katselen, mutta jotenkin ärsytti nimenomaan se, että haluaako se korostaa ja näyttää minulle/omalle vaimolleen kuinka paljon isompi kuin minun miehellä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo itsensä esittely pyytämättä ärsyttävää. Yksi salibodari on aina ilman paitaa kännissä, toinen haluaa näyttää munaansa. Keskenkasvuista ja kouluttamattoman väestön touhuja.

Vierailija
22/38 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo itsensä esittely pyytämättä ärsyttävää. Yksi salibodari on aina ilman paitaa kännissä, toinen haluaa näyttää munaansa. Keskenkasvuista ja kouluttamattoman väestön touhuja.

Ja joku pätee älyllään, joku hauskoilla jutuillaan. Miten eroaa hauiksella pätemisestä? Vaatteet päällä, ja suu kiinni, niin ei aiheuta ärsytystä. Kaikki yrittä päteä jollain alueella. Tämän kun tajuaa, ei tee mieli porukassa hengailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt ihan käsittämättömän noloa ja naurettavaa :D  Omalla kohdalla vaikuttaisi kyllä käsitykseen ko. miehen älynlahjoista tuollainen. Aika ällöttävää lisäksi, jos tullaan esittelemään sukupuolielimiä, kun muut ovat syömässä.

No, taidan olla vähän tiukkis, kun en todellakaan halua nähdä yhdenkään tuttavamiehen penistä. En isoa enkä pientä tai keskikokoistakaan.

Vierailija
24/38 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on iso ja paksu. Tuttavien kanssa saunoimme yhdessä. Mieheni mielellään aina esittelee vehjettään. Olen joskus huomauttanut siitä mutta eipä auta puheet. Mutta täytyy kyllä sanoa, että naispuoliset saunavieraat mielellään sitä katselevat ja pikkuhumalassa myös haluavat puhua mieheni peniksestä. 

Vierailija
25/38 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isokyrvät ovat tutkitusti muita vähä-älyisempiä. Täällä lähes kaikki ovat isokyrpiä. Näkeehän sen jutuistakin.

Missä tollainen tutkimus on tehty, linkkiä peliin tai sit pidät asian ihan vain omissa pienissä kuvitelmissasi,

Vierailija
26/38 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Tää ongelma on päässää, älä siirrä sitä muiden päähän. Kaikki naiset ei halua jättikokoista penistä, enkä mäkään ottaisi yhtään isompaa, koska tälläkin yltää pohjaan ja useinmiten jää ylikin, vaikka lepomitan perusteella olen aina pienikaluisten joukossa. Oma vehje nelinkartaistaa pituutensa kun on tarvetta. Se että sua rassaa tämä asia, taitaa kertoa sitä että haluaisit mielessäsi isompi ehkeisen miehen, etkä pysty sitä itsellesi myöntämään. Mä ottaisin pienemmän vehkeen jos voisin valita, niin ei tarvis seksissä himmailla ja varoa. Se tuntuu parhaimmalta kun saa upottaa koko komeuden naiseen, mutta vaimon kanssa se ei vaan onnistu. En todellakaan vaihtaisi vaimoa isopilluisempaan, koska osaamme harrastaa seksiä niin että molemmat nauttii ja olemme aikuisia.

Vierailija
27/38 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö kaikkien naisten käyttää löysiä paitoja, ettei käytetä valtaa?

Vierailija
28/38 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset pukeutuvat sitten paljastaviin ja tiukkoihin asuihin? Instassa ja mediassa tyrkytetään itseä muille. Onko sekin keskenkasvuista? Näitä keskenkasvuisia on sitten hämmentävän suuri osa. Meikataan että näytettäisiin paremmalta juuri silloin kun ollaan ihmisten kanssa tekimisissä, ei silloin kun ollaan kotona. Sitten loukkaannutaan kun joku katsoo.

Vierailija
29/38 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isokyrvät ovat tutkitusti muita vähä-älyisempiä. Täällä lähes kaikki ovat isokyrpiä. Näkeehän sen jutuistakin.

Näin on, verta ei riitä aivojen käyttöön kun kaikki on kullissa.

Vierailija
30/38 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomunaisilla on yleensä vastaavasti pienemmät aivot - kuten huomasitkin.

Vierailija
31/38 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isomunaisilla on yleensä vastaavasti pienemmät aivot - kuten huomasitkin.

Albert Einsteinilla oli keskivertoa pienemmät aivot ja ainakin hänestä tehdyn sarjan mukaan naisiin menevä joten...

Vierailija
32/38 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isokyrpäiset miehet ovat vähä-älyisiä, niin ovatko vastaavasti isoklittaiset naiset vähä-älyisiä, vai mistä kohdasta sen naisista näkee. Olemme naisystävän kanssa isoja noista paikoista ja molemmat akateemisia ja teemme työtä älyä vaativissa osi hyväpalkkaisissa ammateissa. Vai onko tuo väite vain kateutta? Ei meidän pitkäaikainen loistava rakkauselämämme perustu kyrvän tai klitan kokoon. Ei edes rintojen. Ja tiedoksi, minullakin se on vain viisisenttinen, kun nousen avannosta.

Vierailija
33/38 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa itsellänikin levossa kookas :/

nimim. 9cm katkarapu levossa ja 18cm meisseli erektiossa

Sama mulla vielä vähän suuremmalla erolla. Ainoastaan helteellä tekee poikkeuksen ja lepotilassa voi olla yli suomalaisen työmitan keskiarvon. Miehet luulee minua pienimunaiseksi ja naiset tietää aivan muuta...

Vierailija
34/38 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toimin samalla tavoin. Vetäisen viisisenttisen ryppymunani esiin aina, kun on mahdollista ja kävelen sitä esitellen alasti häpeilemättä. Tällä tavalla päädyn heti kaikenlaisissa tilaisuuksissa naurun kohteeksi eikä ikinä tarvitse haaveilla naisseurankaan löytymisestä. Saa keskittyä vain kaljanjuontiin.

Vierailija
35/38 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Tää ongelma on päässää, älä siirrä sitä muiden päähän. Kaikki naiset ei halua jättikokoista penistä, enkä mäkään ottaisi yhtään isompaa, koska tälläkin yltää pohjaan ja useinmiten jää ylikin, vaikka lepomitan perusteella olen aina pienikaluisten joukossa. Oma vehje nelinkartaistaa pituutensa kun on tarvetta. Se että sua rassaa tämä asia, taitaa kertoa sitä että haluaisit mielessäsi isompi ehkeisen miehen, etkä pysty sitä itsellesi myöntämään. Mä ottaisin pienemmän vehkeen jos voisin valita, niin ei tarvis seksissä himmailla ja varoa. Se tuntuu parhaimmalta kun saa upottaa koko komeuden naiseen, mutta vaimon kanssa se ei vaan onnistu. En todellakaan vaihtaisi vaimoa isopilluisempaan, koska osaamme harrastaa seksiä niin että molemmat nauttii ja olemme aikuisia.

No on sulla tosi katkarapu sit levossa!

Vierailija
36/38 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet outo. Miksi katkeroidut toisten peleistä?

Terveempää tuo on kuin lihasten tai auton esittely. Jollakin on vaan tarvetta.

Olen itse ns. isomunainen, saunassa ja kylpylässä ei yksikään mies katso kuitenkaan kateellisena. Naiset (Keski-Euroopan kylpylöissä) joskus "huomaamattaan" tuijottavat.

Kuten joku totesi, ei saunamitalla ole mitään merkitystä, ja miehet sen kyllä tietävät. Lisäksi pienimunaiset ovat oppineet asiansa kanssa elämään - se vaan on jotain minkä kanssa on elettävä.

Nimim. levossa 16, tanassa vähemmän kuin moni tuosta kuvittelee.

No eikö komeitten lihasten esittely ole reilunpaa, koska ne on saatu bodaamalla ja itsekurilla. Muna saadaan synnyinlahjana, eikä sen kokoon voi vaikuttaa itse. Lisäks jos vartalo on löysö ja lisäksi kaljamaha, ei siinä kyllä kullin koko auta. Se on no no meikäläiselle.

Vierailija
37/38 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin nautin kun sekasaunotaan ja saan katsella mieheni kaverin isoa kalua salaa. Kiihotun sen näkemisestä yleensä sen verran, että mieheni saa kiihkeää seksiä saunailtojen päätteeksi. Win win

Vierailija
38/38 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvallahan se sekasaunominen on oikeasti ja aidosti täysin platonista. Tai oikeastaan ei kenelläkään, jos totta puhutaan. 

Siinä on aina ollut se kielletyn hedelmän maku taustalla, se että saa olla mukaviattomasti vilkuilemassa vieraita. Koko tämä ikään kuin ehdoton kulttuuri jossa sekasaunominen on normaalia, on ihan vaan kusetusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme