Mitkä yleisesti turhakkeina pidetyt tuotteet ovat kohentaneet elämänlaatuanne?
Kysymys otsikossa. Minä aloitan: valmiiksi pilkottu pakastesipuli.
Kommentit (47)
Tietokoneen hiiren johdon jalustin :D Kuulostaa niin turhalta, mutta mulla hiiressä pitkä johto ja tän avulla ei valu pöydän takaa ja jää kiinni muihin johtoihin. Vähän kyllä hävettää että maksoin tuosta n.10€ vaikka kätevä muovipala onkin :D
N. 800 euroa maksava kahvikone. Perinteiselläkin pärjäisin, mutta voi juku miten hyvät kahvit tuolla saa ja miten ihanasti se huoltaa itse itseään.
Tällä hetkellä paras "turhake" on Oolannin perunamuusi pakkasesta, johon lisätään maito(, suola ja voi). Itse pakaste on 100% perunaa. Tulee hyvää jopa mikrossa. Taaperon kanssa ruuanlaitto saa olla nopeaa ja lopputulos on mielestäni todella hyvä helppouteensa nähden.
Ap:n tavoin käytän myös pakastesipulia usein. Helppoa ja nopeaa!
Pakastesipulisilppu on ihan parasta ja nimenomaan nostaa elämänlaatua. En tiedän pidetänkö Kauppakassi-tyyppisiä palveluita turhakkeina mutta nekin auttavat kiireistä - säästyy kauppareissulta kiljuvien lasten kanssa.
laiskpask kirjoitti:
En nyt tiedä onko kukaan turhakkeeksi sanonut, mutta ne keittojuurespussit, joissa on perunakin valmiina.
Komppaan. Kun löysin nämä keittoa en muusta teekään.
H2O-höyrymoppi. Todella kätevä moneen asiaan!
Kertakäyttöiset siivousliinat. Ihan parhaita roiskeiden, kylppärin ja etenkin keittiön kaapinovien pyyhkimiseen.