Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä yleisesti turhakkeina pidetyt tuotteet ovat kohentaneet elämänlaatuanne?

Vierailija
22.08.2017 |

Kysymys otsikossa. Minä aloitan: valmiiksi pilkottu pakastesipuli.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakäyttöiset siivousliinat. Ihan parhaita roiskeiden, kylppärin ja etenkin keittiön kaapinovien pyyhkimiseen.

Vierailija
42/47 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneen hiiren johdon jalustin :D Kuulostaa niin turhalta, mutta mulla hiiressä pitkä johto ja tän avulla ei valu pöydän takaa ja jää kiinni muihin johtoihin. Vähän kyllä hävettää että maksoin tuosta n.10€ vaikka kätevä muovipala onkin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 800 euroa maksava kahvikone. Perinteiselläkin pärjäisin, mutta voi juku miten hyvät kahvit tuolla saa ja miten ihanasti se huoltaa itse itseään.

Vierailija
44/47 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä paras "turhake" on Oolannin perunamuusi pakkasesta, johon lisätään maito(, suola ja voi). Itse pakaste on 100% perunaa. Tulee hyvää jopa mikrossa. Taaperon kanssa ruuanlaitto saa olla nopeaa ja lopputulos on mielestäni todella hyvä helppouteensa nähden.

Ap:n tavoin käytän myös pakastesipulia usein. Helppoa ja nopeaa!

Vierailija
45/47 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastesipulisilppu on ihan parasta ja nimenomaan nostaa elämänlaatua. En tiedän pidetänkö Kauppakassi-tyyppisiä palveluita turhakkeina mutta nekin auttavat kiireistä - säästyy kauppareissulta kiljuvien lasten kanssa.

Vierailija
46/47 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiskpask kirjoitti:

En nyt tiedä onko kukaan turhakkeeksi sanonut, mutta ne keittojuurespussit, joissa on perunakin valmiina.

Komppaan. Kun löysin nämä keittoa en muusta teekään.

Vierailija
47/47 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

H2O-höyrymoppi. Todella kätevä moneen asiaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan