Oletko keskivertoa AV-palstailijaa fiksumpi?
Oletko keskivertopalstailijaa fiksumpi, tyhmempi vai siltä väliltä?
Ja mistä päättelet niin?
Kommentit (22)
En koska notkun täällä.
En edes osannut painaa äänestysnappia
5% ihmisistä on fiksuja ja kykenevät omaehtoiseen ajatteluun.
95% on tyhmiä massalampaita, jotka menevät kiltisti minne vain joku katsoo aiheelliseksi johdattaa.
100% laskee itsensä siihen 5%:iin.
Tarvittaessa ajattelen jokikisen teistä suohon, mutta yleensä keskityn vain hassutteluun.
M
Joo. Keskimääräinen ihminen on tyhmä ja täällä on varmaan vielä tyhmempää väkeä. Sanoisin, että olen aika selvästi fiksumpi. Yliopistolla olevista olen varmaan puhtaalta älykkyydeltäni aika keskivertoa, mutta jos puhutaan ennakointikyvystä, joka on mielestäni olennainen osa älykästä toimintaa, niin siinä olen selvästi keskivertoa parempi myös yliopistolla.
Älykkyyttäkin on niin monenlaista, että vaikea sitä on sanoa. Jokainen on tiedostava ja älykäs omalla tavallaan, omien vahvuuksiensa ja mielenkiinnon kohteidensa mukaan. Uskoisin monelta palstalaiselta löytyvän tietoa ja tajua monen sellaisen asian päälle, mistä minä en ymmärrä mitään. Omilta vahvuuksiltani saatan taas olla fiksumpi kuin moni muu palstalainen.
AV:ta käyttää käsittääkseni iso joukko hyvin monenlaisia suomalaisia, enkä menisi äkkiseltään väittämään kuuluvani jonnekin 5% älymystöön tämän monipuolisen populan keskellä.
Äänestin varmuudeksi olevani keskiverto av-mammaa tyhmempi. Tuli heti hyvä mieli, että saa olla täällä keskustelemassa kaikkien itseäni viisaampien ja kokeneempien kanssa, toivottavasti minustakin on teille jotain iloa - vaikkapa hauskuusmielessä, jossei muuten. ;)
N29
Onhan tää aika aivotonta viihdettä, mutta ihan mukavaakin. ai sitä on keskivertotaaplaaja. Vakavastihan näitä jorinoita ei voi ottaa. Niinku ei koko someakaan. Elämä on kuitenki aika toisenlainen reaalimaailma.
Kaikkihan me olemme keskimääräisiä palstalaisia fiksumpia.
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut tänne kaikkea pölvästiäkin, mutta väittäisin olevani hemmetin paljon fiskumpi ;-)
Ehkä ne muutkin tyhmiä kirjoittajat on salafiksuja!
Monet varmaan kirjoittaa tänne typeryyksiä "aivot narikkaan" -meiningillä, mutta oikeassa elämässä antaa itsestään paljon fiksumman kuvan (...uskon ja toivon).
Eli täällä ihmiset tiedostavat itse vain leikkivänsä tyhmää - mutta kuitenkin muiden helposti ajatellaan olevan sitä ihan tosissaan? :D
Olen tietenkin ja kirkkaasti vielä !
Olen perinteisessä mielessä 'älykäs', eli matemaattinen ja kielellinen hahmotus on vahvuuteni. Mutta en pidä ihmisiä tällä palstalla tyhminä. Kun unohdetaan trollit ja muut, ja keskustellaan jostain oikeasta asiasta, jokaiseen ketjuun tulee joku, joka ymmärtää ja tietää asioista vähän enemmän. Se on minusta tämän palstan vahvuus. Kaiken pöllöilyn seasta löytyy aina myös oikeaa tietoa ja neuvoa. Pitää vain antaa keskustelun iteroitua hetken sitä kohti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan me olemme keskimääräisiä palstalaisia fiksumpia.
Kyl. Ne tyhmät on vaa botteja.
Toi oli läppä, mutta itse asiassa, vois ihan yhtä hyvin olla tottakin? Joistain viesteistä ei välity mitään ajatuskulkua, joten en ihmettelis vaikka täällä ois oikeastikin botteja tuomassa palstaan eloa...
Vaikka ite kirjoittaisin kuinka tyhmän asian tahansa, niin oon ees jotain yrittäny ajatella siinä.
Päivällä joo, mutta illalla kun täällä on "kaikki" niin tekeekin jo tiukempaa
Se joka ei tiedä mitään, eikä tiedä ettei tiedä mitään, on fiksumpi kuin se joka ei tiedä mitään, eikä tiedä ettei tiedä mitään.
Olen selkeästi fiksumpi.
Mutten mikään erinomainen sanansäilän heiluttaja,
t. DI
ps. Yllättävän moni myöntänyt ettei ole penaalin terävin
Raiski Rauno kirjoitti:
Se joka ei tiedä mitään, eikä tiedä ettei tiedä mitään, on fiksumpi kuin se joka ei tiedä mitään, eikä tiedä ettei tiedä mitään.
Tässä taitaa olla kirjoitusvirhe, vai enkö vain tajunnut?
Pitäisikö olla:
Se joka ei tiedä mitään mutta tietää, ettei tiedä mitään, on fiksumpi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
Samallaine ku muutki. Hyvinä päivänä järki säkenöi, huonoina ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä luvut ovat...
Luulisin olevani ainakin vähän tyhmempi 6.8%
Olen selkeästi tyhmempi 8.3%
Minusta tuo on vähän ja osoittaa, että ihmisillä on pelko nimettömänäkin vähän hassutella. Olisin luullut, että tyhmiä olisi selkeästi yli puolet.
Korjaus: Tällä hetkellä 11.3 % on vastannut Olen selkeästi tyhmempi.
(19)
Vierailija kirjoitti:
Olen selkeästi fiksumpi.
Mutten mikään erinomainen sanansäilän heiluttaja,
t. DI
Paha myöntää olevansa tyhmä jos ei sellainen ole.
Olen kirjoittanut tänne kaikkea pölvästiäkin, mutta väittäisin olevani hemmetin paljon fiskumpi ;-)