Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä yleisesti turhakkeina pidetyt tuotteet ovat kohentaneet elämänlaatuanne?

Vierailija
22.08.2017 |

Kysymys otsikossa. Minä aloitan: valmiiksi pilkottu pakastesipuli.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nespresson kapselikeitin ja rikkaimuri (varsinkin kun keksin, että sillä voi imuroida ärsyttävät pikkukärpäset keittiössä).

Vierailija
2/47 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakäyttöastiat, kun ei jaksa tiskata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyson Animal Pro -imuri. Nykyään imurointi on mielipuuhaani, kun ennen inhosin sitä. Ryijymatoistani ja samettisesta päiväpeitteestäni lähtevät koirankarvat kuin itsestään. Enää en käsitä, miten olen tullut toimeen ilman tuota.

Vierailija
4/47 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti-imuri ja moottoripyörä.

Vierailija
5/47 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dyson Animal Pro -imuri. Nykyään imurointi on mielipuuhaani, kun ennen inhosin sitä. Ryijymatoistani ja samettisesta päiväpeitteestäni lähtevät koirankarvat kuin itsestään. Enää en käsitä, miten olen tullut toimeen ilman tuota.

Hei kerro lisää! Onko tuo siis sellainen akkukäyttöinen varsi-imuri? Tarviin itekin kissankarvoja varten, suositteletko? Mikä hinta?

Vierailija
6/47 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisinkeitin! Enää en pystyisi olemaan ilman!

Vierailija
7/47 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

karhun 100-pack

Vierailija
8/47 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertakäyttöastiat, kun ei jaksa tiskata.

Älä hyvä ihminen käytä kertakäyttöastioita arkena, lopeta heti! Surettaa se turhan roskan määrä... :(

Vierailija
9/47 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Folio.

Vierailija
10/47 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset sokeriset herkut ovat oikeasti kohentaneet elämänlaatuani. Aina piristää jos saa jotain sokerista ja se on auttanut minua jaksamaan. Olen pysynyt ihan hoikkana joten siltä osin haittojakaan ei ole tullut. 

Vierailija
11/47 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin aikanaan vesisänky yhdeltä sukulaiselta. Viileähkössä kämpässä talviaikaan oli tosi mukava kömpiä lämpimään punkkaan. Lisäksi ei tullut kylki kipeäksi jos nukkui samassa asennossa koko yön.

Vierailija
12/47 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut ja viini.

Vierailija
13/47 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä onko kukaan turhakkeeksi sanonut, mutta ne keittojuurespussit, joissa on perunakin valmiina.

Vierailija
14/47 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan piti kännykän hankintaa perustella. Moni piti pelkkänä juppileluna.

Vierailija
15/47 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastakone. Ollut pari vuotta eikä todellakaan kerää pölyä.

M

Vierailija
16/47 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kerro lisää! Onko tuo siis sellainen akkukäyttöinen varsi-imuri? Tarviin itekin kissankarvoja varten, suositteletko? Mikä hinta?

Ei, minulla on "normaali" imuri, koko nimeltään Dyson Big Ball Cinetic Animal Pro. Akkukäyttöisestä minulla ei ole kokemusta.

Kuulemma tuo imuri toimii erinomaisesti myös kissankarvoihin. Tuttava osti minun suosituksestani ja hänellä on useampi kissa. Tuossa on eri suuttimia eri tarkoituksiin, ja monista muista imureista poiketen ne oikeasti toimivat. Kannattaa perehtyä kunnolla imurin käyttöön, jos sen hankit, jotta saat kaiken irti siitä. Tuossa on muutenkin mietitty imuroijaa ensisijaisesti. Imuri on ergonominen ja helppokäyttöinen.

Ihan hirveän kallishan tuo on. Hinnat ovat 500-660 euroa kaupasta riippuen hintaseurannan mukaan.

Vierailija
17/47 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä kummallista että pitää perustaa kännykän omistamisen joillekkin.

Varmaan hekin ketkä kadottelevat ja rikkovat kännyköitä ovat joitain kehitysvammaisia ketkä ei kelpaa mihinkää huonosta yhteiskunnallisesta kasvamisesta mikä näkyy selvästi heissä ketkä kyseenalaistavat tätä muissa.

Vierailija
18/47 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykello. Tosi kätevää, kun kaikki ilmoitukset tulevat ranteeseen ja päälle vielä askeleet ja sykkeet ym.

Vierailija
19/47 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta yleisesti turhakkeena pidetty on joku maidonvaahdotin tms. eikä imuri, puhelin jne. mitä keskustelussa on tullut ilmi :D ajattelin siis, etten omista yhtään turhaketta, mutta joo on mulla imuri ja älypuhelin ja jopa sähkövatkain. Ovt helpottaneet kaikki elämää.

20/47 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras "turhake" on jääpalakone. Itse juon juomani aina kylmänä jäillä, vaikka kyseessä olisi vesilasillinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi