Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

omat laulun sanat

;D
22.08.2017 |

RAKASTAN SUA VIELÄKIN:

En halua sanoa hyvästi tiedän mitä ajattelet ja mitä haluat. Tiedän että sä rakastat mua vieläkin. Tahdon sut takaisin anna tilaisuus jatkaa elämää vielä yhdessä!
Rakastan sua vieläkin jos oikeasti on niin niin katso mua silmiin ja sano se! Katson ylös vaikka alaspäin mä meen. Ota kädestäni kiinni niin tehdään se Rakastan sua vieläkin. Rakastan sua vieläkin. Jos oikeasti on niin katso mua silmiin ja sano se. Katson ylös vaikka alaspäin mä meen. Ota kädestäni kiinni niin tehdään se. Rakastan sua vieläkin Rakastan sua vieläkin.
On vaikeaa ollut muutama päivä ei ne maailmaa kaada sä olit ennen aina mun lohtuna tiesin aina että tähän pisteeseen tultaisiin ja se pelotti. Tiedä sen tiedän että vielä yhteen mennääääään...
Rakastan sua vieläkin jos oikeasti on niin katso mua silmiin ja sano se. Katson ylös vaikka alaspäin mä meen. Ota kädestäni kiinni tehdään se. Rakastan sua vieläkin. Rakastan sua vieläkin.
Ei Tää oo mullekaan helppoa rakastan sinua sinua vaan ja ainoastaan sinua. Tule luokseni. Ja taas pitää koko maailma takiasi kiertää vaikka nää kengät puristaa ja hiertää tiedän olet rakastunut minuun ja minä olen rakastunut sinuun. Rakastan sinua vieläkin rakastan sua vieläkin rakastan sua vieläkin.

Rakastan sua vieläkin jos oikeasti on niin katso mua silmiin ja sano se. Katson ylös vaikka alaspäin mä meen. Ota kädestäni kiinni tehdään se. Rakastan sua vieläkin rakastan sua vieläkin vieläkin.

SE OLI SIINÄ RAKKAUSLAULU JOS HALUATTE VOIN LAITTAA MUITAKIN JA LAITTAKAA IHMEESSÄ OMIANNEKIN LUEN MIELELLÄÄN :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan