Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te mammat olette juuri niitä naisia, jotka "vetävät johtopäätöksiä", jos toinen ei heti vastaa viestiinne

Vierailija
22.08.2017 |

Tulee whatsapp-viesti. Luen sen. En jaksa heti vastata. Koska olen mies SE EI TARKOITA MITÄÄN. En vain jaksa vastata. Voin vastata siihen illalla, huomenna tai joskus.

SEKÄÄN EI TARKOITA MITÄÄN!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa heti? Sanoisin että jos et muutaman päivän sisällä vastaa joku saattaa tympiintyä mutta älä nyt riehaannu, kyllä ne unohtaa sen tympiintymisensä ja sinut ihan yhtä pian kuin sinä unohdit vastata heille. :)

Vierailija
2/10 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee whatsapp-viesti. Luen sen. En jaksa heti vastata. Koska olen mies SE EI TARKOITA MITÄÄN. En vain jaksa vastata. Voin vastata siihen illalla, huomenna tai joskus.

SEKÄÄN EI TARKOITA MITÄÄN!!

Sä taidat olla niitä poikia jotka luulee kaikkien naisien olevan samanlaisia.

Mitäs oot löytänyt itellesi tuollaisia eukkoja, pitäiskö sun miettiä uudelleen naisvalintojasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka luulee? En ymmärrä tilannetta ja miten se liittyy minuun? Olet kai jotain 15v? Kuulostaa sen ikäisten touhulta.

Vierailija
4/10 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako se sitten jotain kun minä en vastaa heti koska olen nainen?

Vierailija
5/10 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen sitten semmonen.. 

Mutta kertoo se vähän kiinnostuksen tasostakin, jos et jaksa vastata.. Ainakaan jos et ollenkaan jaksa.

Vierailija
6/10 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksatko kauheesti mitään muutakaan noin niinkuin.

Vierailija
7/10 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vaan ottaa vastuu siitä, että antaa tilaa johtopäätösten tekemiseen, jollei vastaa heti. Ei kai sen kummempaa.

Vierailija
8/10 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älkää nyt heti lynkatko ap:ta. Kyllä tuo hänen sanomansa on aivan totta ja olen tätä useinkin tällä ihmetellyt. No ei tietenkään kaikki naiset ole tuollaisia, mutta menepäs tekemään aloitus, jossa kysytään, miksi mies ei vastaa, niin kyllä ihan ensimmäisenä tulee se "he's not that into you" -vastaus. 

Vierailija
9/10 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on tällainen kaveri (nainen tietysti), joka kyttää kaikkien kanssa, milloin joku lukee viestin, milloin vastaa, milloin on paikalla fb:ssä, milloin wa:ssa jne. En tajua, miten hänellä riittää aika ja mielenkiinto tähän, ja tekee ja tilittää mulle sitten johtopäätöksiään ihmisistä. Tämän ihmisen takia mulla on wa:ssa pysyväisasetuksena se, ettei kukaan näe olenko paikalla tai lukenut viestin. Joo, saatan lukaista pari viestiä nopeasti työpäivän lomassa, mutta en ehdi niihin vastailla, muuten kuin lasten akuutteihin "voinko mennä sen luo koulun jälkeen"-kyselyihin. Sen takia kenenkään ei tarvitse tehdä minusta mitään johtopäätöksiä. 

Vierailija
10/10 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkää räplätä älypuhelinta lähes koko sen ajan kun ovat valveilla toiset ei, ehkä kuitenkin voisi tarkistaa vaikka parin tunnin välein tai mahdollisten taukojen aikana onko joku soittanut tai laittanut jotain viestiä jos esim on joutunut pitämään puhelinta äänettömällä.

Mutta kukin tavallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi