Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei ole valmis odottamaan?

Vierailija
22.08.2017 |

Olen tuntenut hyvän tyypin kouluiästä asti ja hän on ollut minuun aina enemmän ja vähemmän ihastunut teini-iästä asti. Mitään suhdetta, romanssia, irtoseksiä tai muuta epäilyttävää välillämme ei kuitenkaan ole (onneksi) ollut. Olemme olleet kavereita koko ajan. Ja nyt ollaan himpun verran alle 30 vuotta. En ole tavannut yhtään miestä, jonka kanssa olisin voinut ruveta suhteeseen, saati perustaa perhettä. Toisaalta omaa perhettä jo kaipaisi, toisaalta yksin kaikki on helpompaa. Sanoin tänään tälle miesbestikselleni, että odottaa vaikka siihen, että täytetään 32. Ehkä olen sitten kypsä perustamaan perheen, ehkä en. Hän ei halua odottaa. Hän haluaisi jo pysyvän parisuhteen, häät, lapsia, yhteisen asuntolainan, mitä näitä nyt on. Hän on kaikin puolin kunnollinen ja hyvä mies. Huumorintajuinen, herkkä ja huolehtiva. Komea, aikaansaava aikuinen mies. Toista tällaista ei tule vastaan. Tänään hän myös myönsi orastavan kiinnostuksen erääseen naiseen, ystävääni. Sanoi kuitenkin, että kiinnostus ei ole samanlaista kuin minun. Vaan juuri sellaista, mitä tässä elämäntilanteessa kokee: tuossa olisi hyvä tyyppi äidiksi. Nyt olen tosi mustis. Pitäisikö paljastaa miesbestikselle, että joskus tuo nainen on kysellyt miehestä? Mut miten minä, olenko vaarassa menettää kaksi ystävääni?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Tai sitten jotain ihan helvetin eeppistä!

Vierailija
2/19 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet oikeasti itse kiinnostunut miehestä, niin pitäisikö nyt oikeasti hiukan avata jalkoja ja antaa miehelle jotain hyvää sieltä jalkojen välistä (ei se siitä ainakaan kulu).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläkin on tarpeensa, eikä hän varmaankaan halua vain hengailla pelkästään kahviseurana.

Vierailija
4/19 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän ovat amerikkalaiset tehneet elokuvankin; Sarah Jessica Parker pääosassa; If Lucy fell ( Loppu sinkkuelämälle).

Vierailija
5/19 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka monta kymmentä vuotta odottamista on riittävästi. Koululaisesta kolmikymppiseksi on jo odotettu. Ei tällaista olekaan

Vierailija
6/19 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maailmaan naisia mahtuu, joten ei kai nyt kukaan vuosia tai vuosikymmeniä odota. Ja jos harrastaa hiukan vaikka seksiä ennen varsinaista suhdetta, niin ei se heti tarkoita lapsikatrasta.

Vierailija
7/19 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä joku Salkkareiden uusin juonenkäänne?

Vierailija
8/19 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää kolmenkimppa sen toisen naisen kanssa. Kaikki tykkäis!

Vierailija
9/19 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmenkimpassa kaikki pysyis ystävinä (läheisinä ystävinä).

Vierailija
10/19 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voihan aina antaa vaikka ihan vähän vain kakkoseen, niin ei ole vaaraa raskaudesta.

Vierailija
11/19 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai poskihoitoa!

Vierailija
12/19 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

What...? En ymmärtänyt aloituksesta mitään. Oletko siis rakastunut tähän kaverimieheesi? Himoitsetko häntä seksuaalisesti?

Vierailija
13/19 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuntenut hyvän tyypin kouluiästä asti ja hän on ollut minuun aina enemmän ja vähemmän ihastunut teini-iästä asti. Mitään suhdetta, romanssia, irtoseksiä tai muuta epäilyttävää välillämme ei kuitenkaan ole (onneksi) ollut. Olemme olleet kavereita koko ajan. Ja nyt ollaan himpun verran alle 30 vuotta. En ole tavannut yhtään miestä, jonka kanssa olisin voinut ruveta suhteeseen, saati perustaa perhettä. Toisaalta omaa perhettä jo kaipaisi, toisaalta yksin kaikki on helpompaa. Sanoin tänään tälle miesbestikselleni, että odottaa vaikka siihen, että täytetään 32. Ehkä olen sitten kypsä perustamaan perheen, ehkä en. Hän ei halua odottaa. Hän haluaisi jo pysyvän parisuhteen, häät, lapsia, yhteisen asuntolainan, mitä näitä nyt on. Hän on kaikin puolin kunnollinen ja hyvä mies. Huumorintajuinen, herkkä ja huolehtiva. Komea, aikaansaava aikuinen mies. Toista tällaista ei tule vastaan. Tänään hän myös myönsi orastavan kiinnostuksen erääseen naiseen, ystävääni. Sanoi kuitenkin, että kiinnostus ei ole samanlaista kuin minun. Vaan juuri sellaista, mitä tässä elämäntilanteessa kokee: tuossa olisi hyvä tyyppi äidiksi. Nyt olen tosi mustis. Pitäisikö paljastaa miesbestikselle, että joskus tuo nainen on kysellyt miehestä? Mut miten minä, olenko vaarassa menettää kaksi ystävääni?

Totta kai kerrot tämän toisen naisen kiinnostuksesta. Ethän sinä siinä ystäviä menetä. Saatat jopa päästä heidän häihin kaasoksi tai lapsensa kummiksi. Tietysti on eri asia jos sinun määritelmä ystävälle on joku jonka pidät hätävarana jos ei muuta puolisoa löydy.

Vierailija
14/19 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit eivät harrasta keskenään seksiä. Emme halua satuttaa toisiamme irtoseksillä. Aikuiseen seksiin kuuluu sitoutuminen ja vastuunottaminen toisesta henkilöstä.

Voin kertoakin tunteistaan ystävälleni, mutta onko se minun tehtäväni. Olen kuitenkin ensirakkaus tälle miehelle, se paras vaihtoehto. Jos he aloittavat suhteen, katkaisen välit molempiin ja muutan ulkomaille.

Ap

Vierailija
15/19 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt keksinyt yhtään järkevää syytä miksi sen miehen pitäis nostaa oma elämänsä sun käskystä hyllylle vielä  2 vuodeksi. Ootko sä ihan ok??

Et sinä omista sitä bestistä joten anna hänen löytää elämänsä nainen. Sinä se tuskin olet.

Vierailija
16/19 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiseen seksiin kuuluu sitoutuminen ja vastuunottaminen toisesta henkilöstä.

Ei kuulu. Jos et kykene ottamaan vastuuta itsestäsi ja omista tunteistasi, et ole aikuinen.

Vierailija
17/19 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän ovat amerikkalaiset tehneet elokuvankin; Sarah Jessica Parker pääosassa; If Lucy fell ( Loppu sinkkuelämälle).

Seuraavalla kerralla kokeile tälläistä aloitusta: sinä ja mies rakastatte toisianne, mutta sukujenne välillä on vanha viha, joten ette voi olla yhdessä. Suunnittelette feikkiä kaksoisitsemurhaa, että suvut huomaavat, että voivatkin sopia...

Vierailija
18/19 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään voi vaatia että hän odottaisi. Jos itse haluat vielä lykätä perheen perustamista, sinun on annettava miehen mennä.

Kuulostaa siltä että rakastat tätä miestä. Kumpi on tärkeämpää, perustaa perhe hänen kanssaan vai odottaa kaksi vuotta? Mitä niin merkittävää tekisit sen kahden vuoden aikana?

Vierailija
19/19 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Sekoitat nyt ystävyyden ja parisuhteen. Jos kaksi ystävääsi (sanoit että et halua olla miehen kanssa?) alkavat olemaan yhdessä, niin miksi katkaisisit ystävyyssuhteesi? Miksi olet mustasukkainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi