Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi useimmissa kengissä on valtavan pitkät nauhat?

Vierailija
22.08.2017 |

Onko siinä järkeä, jos aukeavat, niin niihin kompastuu varmasti. Muutenkin jää ruman näköiseksi, kun on valtava solmu siinä päällä. Kysymys siis, miksi ne ovat niin pitkät?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kummallisempaa on tämä: Toinen lapsistamme on kapeajalkainen. Hänen kengissään on aina valtavan pitkät nauhat. Toinen lapsistamme on pulleajalkainen. Hänen kengissään nauhat yltävät juuri ja juuri kiinni. Minulla on keskivertojalat. Nauhat ovat sopivat. Ihmeellistä...

Vierailija
2/6 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ratkaisin nauhaongelman jo 1990-luvulla ja siirryin käyttämään kumisaappaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkateräni on "laiha" eli kapea ja matalansorttinen ja minulle nauhat ovat aina ylipitkät. Tämän vuoksi monet kengät myös näyttävät minulla hassuilta, kun joudun kiristämään nauhat äärimmilleen, että kenkä pysyy jalassa eikä hölsky miten sattuu. Eli ensimmäistä kirjoittajaa komppaan, jalan muoto vaikuttaa siihen, miten nauhaa riittää vai onko sitä liikaakin.

Vierailija
4/6 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kenenkään jalka voi niin paksu olla ylöspäin, että tarvitaan yli 20 cm nauhaa molemmin puolin solmun tekoon.

Vierailija
5/6 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

How about sopivien pituisten kengännauhojen ostaminen jos nykyiset eivät sellaiset ole?

Vierailija
6/6 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

How about sopivien pituisten kengännauhojen ostaminen jos nykyiset eivät sellaiset ole?

Lisäkustannus ja -vaiva sekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan