Vammaisen tytön äitinä kauhistuin pidätettyjen rikoksista
Olivat kosketelleet vammaisen ihmisen intiimialueita bussipysäkillä. Hirviöt.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Yksi heistä. Törkeää mutta siis vain yksi. Pääepäillyllä mm pahoinpitely Saksassa ja viisi henkilöllisyyttä...
Ja jos tuo "nuorehko" mies oikeesti on 18-vuotias niin minä olen 15
Se uutinen jonka minä luin niin siinä kerrottiin pidätetyistä kahden olleen teossa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi heistä. Törkeää mutta siis vain yksi. Pääepäillyllä mm pahoinpitely Saksassa ja viisi henkilöllisyyttä...
Se uutinen jonka minä luin niin siinä kerrottiin pidätetyistä kahden olleen teossa mukana.
Yksi noista nyt pidätetyistä oli mukana.
Tekoon kylä osallistui kaksi mutta toinen ei ollut noita nyt pidätettyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi noista nyt pidätetyistä oli mukana.
Tekoon kylä osallistui kaksi mutta toinen ei ollut noita nyt pidätettyjä.
Ok, kiitos tarkennuksesta.
Minunkin tytär osaa kyllä liikkua kodin ja työn väliä, mutta ei puolustaa itseään. Henkivartijako pitää palkata.
Vierailija kirjoitti:
Onko ei vammaisen tytön kouriminen sitten ok?
Miksi tuollainen otsikko.
Varmaankin kyse siitä että vanmainen vielä astetta heikompi puolustamaan itseään.
Hahah ensin se oli nuorehko mies epäiltynä. Sitten sanottiin että 18v. Nyt se on varmaan 37v!
Vierailija kirjoitti:
Onko ei vammaisen tytön kouriminen sitten ok?
Miksi tuollainen otsikko.
Siksi, koska rikos koskettaa vammaista ja tyttäreni on vammainen eli voin kuvitella tilanteen koskettavan meitä. En arvota ihmisiä sinänsä. Vammainen on usein puolustuskyvyttömämpi.
Tästä ketjusta poistuu joka toinen viesti xD
Vierailija kirjoitti:
Huomasin saman kun viestiäni ei näy. Ihme sensuuria. Mainitsin vain että minua ja monia vanhempia on alusta asti pelottanut se että vokki sijoitettiin aivan lasten koulun viereen. Samalle alueelle. Ei ole kuin tie välissä ja vokista suora näköyhteys kouluun ja koulun pihalle :(
Syytetty osannut valittaa käräjäoikeuden langettamasta tuomiosta hoviin. Ei ole tunne syyllisyyttä saati myönnä tehneensä väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin saman kun viestiäni ei näy. Ihme sensuuria. Mainitsin vain että minua ja monia vanhempia on alusta asti pelottanut se että vokki sijoitettiin aivan lasten koulun viereen. Samalle alueelle. Ei ole kuin tie välissä ja vokista suora näköyhteys kouluun ja koulun pihalle :(
Ihan puhtaasta uteliaisuudesta kyselen, että kauanko vokki on siinä ollut ja minkälaisia rikoksia siellä on tapahtunut?
Meitä vastapäätä asuu talollinen alkkiksia ja nistejä, saavat siis vapaasti käyttää kamaa, ja sitä todella tekevät. Poliisit ja ambulanssit ovat viikottaisia vieraita pihalla, mutta toistaiseksi ulkopuoliset ovat säästyneet heiltä ja teoiltaan.
En tiedä ovatko tehneet mitään -vielä- mutta esmes tyttäreni on kertonut että häntä ahdistaa näiden karvalasten tuijotus. Siis tuijottavat vain estottomasti. Ei sen puoleen, itsekin ahdistun jos liian pitkään tuijotetaan. Meillä päin nämä alkkikset sun muut pysyvät omissa oloissaan eivätkä häiriköi ketään millään tavalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan puhtaasta uteliaisuudesta kyselen, että kauanko vokki on siinä ollut ja minkälaisia rikoksia siellä on tapahtunut?
Meitä vastapäätä asuu talollinen alkkiksia ja nistejä, saavat siis vapaasti käyttää kamaa, ja sitä todella tekevät. Poliisit ja ambulanssit ovat viikottaisia vieraita pihalla, mutta toistaiseksi ulkopuoliset ovat säästyneet heiltä ja teoiltaan.
Lisään vielä että ainakin kolme vuotta se vokki siellä on ollut. Se on entinen kampus jonne nämä sijoitettiin ennen kun koulujärjestelmä muutettiin kun alkoi kouluissa olla sisäilmaongelmia joka puolella.
Miksi rikollisia ei laiteta johonkin tarkkaan syyniin tai saatella saman tien sinne, mistä tulivatkin?
Saavat liikkua vapaasti kaduilla?
Paha voittaa jos hyvä ei tee mitään.