Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen kolmas kaksonen ja liikalapsi.

21.08.2017 |

Äitini ja isäni olivat oikein onnellisia, kun äiti odotti vuonna 1996 kaksospoikia pikkuveljiksi 5v ja 3v siskoille. Perhe olisi ollut täydellinen sellaisena, kun olisi ollut 4 lasta, joista olisi kaksi poikaa ja kaksi tyttöä. Sitten synnytys käynnistyi raskausviikolla 35. Ensin syntynyt poika painoi 2240g ja toinen 2350g. Sitten synnytys yllättäen vain jatkui, vaikka kaksoset olivat jo syntyneet. Sitten äidin sisältä tuli maailmaan minä, sinertävä, lähes hengetön, vain 1420g painava poika. Kaikki olivat hirveän järkyttyneitä, varsinkin kun minä aloin itkemään ja itkin kovaa vaikka kaiken järjen mukaan minun olisi pitänyt kuolla vauvana, kun minua ei edes laitettu keskoskaappiin tai kiinnitetty happilaitteeseen tai minulle ei annettu äidinmaitoa, vain lehmänmaitoa sellaisenaan, minkä takia minulla oli koko ajan kova ripuli. Olen ollut aina perheeni liikaalapsi ja sukuni musta lammas. Vaikka olin hirveän pieni vauvana, niin olen nyt isompi kuin veljeni, jotka ovat 178cm/68kg ja 182cm/74cm, minä olen 194cm/102kg ja todella lihaksikas.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vanhempasi tajusivat erityisyytesi - sinähän olit onnenlapsi, sitäpaitsi yksi kolmosista etkä mikään ylimääräinen kaksonen.

Kiinnostava tilanne sinänsä ja hyvin olet kasvanut :)

Vierailija
2/5 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vuoksi vielä vuonna 1996 vauvalle olisi annettu vain tavallista maitoa? Kyllä korvikkeet oli jo silloin käytössä. Ja miksei sua hoidettu asiallisesti sairaalassa? Aloitus kuulostaa potaskalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä vuoksi vielä vuonna 1996 vauvalle olisi annettu vain tavallista maitoa? Kyllä korvikkeet oli jo silloin käytössä. Ja miksei sua hoidettu asiallisesti sairaalassa? Aloitus kuulostaa potaskalta.

Ei saa olettaa että ap puhuu Suomen sairaaloista. Hyvin on voinut vielä mm. entisissä itä-blokin maissa olla tuollainen käytäntö. Eli tuuleta vähän ennakkoluulojasi niin elämä on helpompaa =)

Vierailija
4/5 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooo-o. Joko tämä ei tapahtunut Suomessa tai se tapahtui Porvoossa.

Vierailija
5/5 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa olettaa että ap puhuu Suomen sairaaloista. Hyvin on voinut vielä mm. entisissä itä-blokin maissa olla tuollainen käytäntö. Eli tuuleta vähän ennakkoluulojasi niin elämä on helpompaa =)

Kyllä minusta on ihan perusteltua olettaa, että suomalaiselta vaikuttava henkilö on syntynyt Suomessa, kun ei erikseen muutakaan mainita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme