Olen 22 v ja mulla on "mutsikroppa"
Tosiaan, olen 22 v ja itseasiassa tykkään mun nykyisestä kropasta. Olen keväällä synnyttänyt. Mahaan tuli aika pahat raskausarvet, ja nyt "etureppukin" löytyy. Tissit ei ennen roikkunut, nyt jonkin verran. Tunnen itseni kuitenkin seksikkääksi ja kauniiksi tässä kropassa, enkä koskaan ole ollut kroppaani näin tyytyväinen aiemmin.
Kommentit (11)
Ihmekös se, jos on mutsikroppa, kun kerran olet mutsi.
Mutsilla on mutsikroppa. Olen superyllättynyt.
Hienoa, että olet tyytyväinen kroppaasi <3 Itse olen pitkästä aikaa normaalipainoinen, enkä ole vielä ihan täysin sinut asian kanssa. Syömishäiriö oireillut niin monta vuotta. :/
Vierailija kirjoitti:
Milffi.
Pahat raskausarvet, roikkotissit ja roikkuva maha. Jos tuo on milf, niin millainen äippä ei ole milf? Esim. Metti Forssell ei ilmeisesti ole sinun makuusi?
Hyvä että olet tyytyväinen kroppaasi.
Minä olin aikaisemmin tyytymätön, mutta lasten jälkeen olenkin tyytyväinen! Vaikka paino on lähes sama kuin ennen raskauksia, muita muutoksia tietysti on. Arvostus vain muuttunut.
Naisten lässytystä. Ap ei oikeasti ole tyytyväinen vartaloonsa ja siksi hän tämän ketjun aloittikin. Yrittää uskotella asiaa itselleen noilla ylevillä lässytyksillä, joita naiset jostain syystä harrastavat, kun eivät rehellisyyteen kykene.
Kolme lasta ja vihaan kroppaani. Paino sama kuin ennen lapsia, mutta ne muutokset eivät miellytä yhtään.
Nii?