Miehen huumorintaju, onko normaalia?
Viikonloppuna makasin sängyssä alasti, aikeissa mennä nukkumaan. Kolmekymppinen mieheni tuli sängylle ja ryhtyi vuoroin revittämään pakaroitani erilleen ja päästämään irti. Joka kerralla revittäessään pakaroita hän tokaisi "haisee", irti päästäessään "ei haise". "Haisee, ei haise, haisee"... Tämä oli hänen mielestään erittäin hauska juttu.
Petyin pahoin hänen huumorintajunsa tasoon. Onko tämä ihan normaalia? Olen leipiintynyt ainaisiin pieru- ja paskajuttuihin parisuhteessani. Koitin puhua tunteistani, niin mieheni sanoi: "ehkä sulla on konstipaatio".
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
No kuulosta kiva edes minusta, vaikka yleisesti ottaen huumorintajuni on hyvin jälkeenjäänyttä
No nyt tuli hyvää tekstiä. Siis ei kuulosta kivalta...
jos on miehesi ja eka tuollainen tapaus niin anna olla. jos päivittäistä niin kannattaa kysyä mikä vaivaa.
Anopin ja apen vika. Monille jää kakka-jutut päälle (vähän ikään kuin kiellettynä) varhaislapsuudesta. "Hyi, kakka, hyi - ei saa puhua kakasta" kun olisi parempi opettaa luonnnollinen suhtautuminen elintoimintoihin.
On normaalia - mikäli miehesi on 5-vuotias.
Vaikuttaa debiililtä. Älä lisäänny tuon kanssa.
No on normaalia jos pieruhuumori naurattaa. Älä välitä, jotkut ihmiset eivät kasva tuosta ikinä aikuisiksi.
Mun edellisessä suhteessa toi tilanne olis päättynyt hassutteluun, esim. sellaseen, että alan kutittaa miestä. Yhtä lapsellisia oltiin ja väsyneenä sitä varsinkin nauroi vaikka kuinka tyhmille jutuille.
Noh, ehkä mieheni mukaan se "haju" lemahtaa sieltä pakaroiden välistä, kun niitä revittää. Heh heh, pylly haisee jne. Omasta mielestäni en kyllä haissut. AP
Joudun kyllä välillä pieremään aika paljon, kun kärsin ärtyvästä suolesta. Juuri silloin en piereskellyt. Ehkä mieheni mieleen on juurtunut päällimmäisenä piereskelyni? Mukavaa, että olen nyt sitten vain joku pieruperse hänelle. AP
Huumormiehiä. Jos olet lihava (kuten arvata saattaa) ja hygienia on läskin ja roikkuvan perseenkin kanssa vähän niin ja näin, niin mies yritti noin huumorin keinoin viestittää asiasta. Toivottavasti et istu sohvalla tai muissa paikoissa käryävän tarakkasi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joudun kyllä välillä pieremään aika paljon, kun kärsin ärtyvästä suolesta. Juuri silloin en piereskellyt. Ehkä mieheni mieleen on juurtunut päällimmäisenä piereskelyni? Mukavaa, että olen nyt sitten vain joku pieruperse hänelle. AP
No tämä selittääkin. Luultavasti ympärilläsi on paskan vieno tuoksahdus koko ajan, etkä itse edes huomaa enää asiaa. Piere vessassa. Paljain persein sängyssä, hyi vi ttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä selittääkin. Luultavasti ympärilläsi on paskan vieno tuoksahdus koko ajan, etkä itse edes huomaa enää asiaa. Piere vessassa. Paljain persein sängyssä, hyi vi ttu.
Joskus on tullut lusikallinen (kerran kauhallinen) sängylle. Mies ei tykännyt :( AP
Painan 47 kiloa, en edes itse ymmärrä miten kaasunmuodostus on niin suurta. En toivo ärtyvän suolen oireyhtymää (melkein) kenellekään. AP
Vierailija kirjoitti:
Joskus on tullut lusikallinen (kerran kauhallinen) sängylle. Mies ei tykännyt :( AP
Lopeta minuna esiintyminen välittömästi, ei ole hauskaa. AP
Vierailija kirjoitti:
Huumormiehiä. Jos olet lihava (kuten arvata saattaa) ja hygienia on läskin ja roikkuvan perseenkin kanssa vähän niin ja näin, niin mies yritti noin huumorin keinoin viestittää asiasta. Toivottavasti et istu sohvalla tai muissa paikoissa käryävän tarakkasi kanssa.
Lähtisin tähän. Se äijä kun oletettavasti joutuu lähempää haistelemaan. Pyöreä likka kun ei juuri itseään pysty olan yli enää itseään haistamaan. Pyllyäkään ei varmaan ole sivulta tullut pakaraa kallistamalla enää pyyhittyä sitten lapsuuden kun siihen sivuiskareiltaan vielä pystyi.
Mies vihjaa: laihduta ja huoli poimuhygieniastasi siihen asti.
Vierailija kirjoitti:
Painan 47 kiloa, en edes itse ymmärrä miten kaasunmuodostus on niin suurta. En toivo ärtyvän suolen oireyhtymää (melkein) kenellekään. AP
Lääkäriin, ravintoterapeutille (vai mikä on oikea termi), jotta saat suolesi järjestykseen.
No kuulosta kiva edes minusta, vaikka yleisesti ottaen huumorintajuni on hyvin jälkeenjäänyttä