Miksi niin monet miehet luulevat, että kaljuus olisi aina naisten mielestä jotenkin huono asia?
Kommentit (20)
Mutta kuten itsekin lisäsit "miehekkäällä" eli jos kasvot ei ole komeat niin se on game over.
Koska yrittää keksiä jonkun tekosyyn kelpaamattomuudelle, vaikka oikea syy on epämiellyttävässä luonteessa?
Kuinka suuri osuus suomalaisista miehistä on sinun tarkoittamallasi tavalla "miehekkäitä", ap? Ja entäs ne muut miehet sitten, mitä kaljuntuminen heidän ulkonäölleen tekee?
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuten itsekin lisäsit "miehekkäällä" eli jos kasvot ei ole komeat niin se on game over.
Pelastaako toisaalta mikään muu paitsi hyvä huumorintaju ei-miehekästä miestä? Samaa mieltä ap:n kanssa, ei kalju ole ollenkaan huono asia. Eipähän tuu täitä!
Miehellä pitää tavallaan olla varaa olla kalju. Tämän tiedän itse rumana ja kaljuna miehenä. Tosin komea mies ei muutu yhtään paremmaksi kaljuna/kaljuuntuvana mutta ei kuitenkaan mene ulkonäöllisesti sen rajan ali että ei kiinnostaisi enää naisia. Pysyy siis edelleen komeana koska lähtökohdatkin olivat hyvät. Ne on niitä miehiä jolla on onnea onnettomuudessa
Itekään en oo koskaan ymmärtäny tota kaljuuden kauhistelua. Lyhyeksi ajeltu kaljuuntunut pää on oikein hyvän näköinen ja ei missään nimessä häpeänaihe. Ollaan juteltuki kavereiden kanssa aiheesta ja kaikille muillekin tuntuu kaljuuntuva mies kelpaavan oikein hyvin. Jotenki oon aina ajatellu, että miehet on ite epävarmoja kaljuudestaan ja katkeruuksissaan syyttävät vaan naisia.
Jännä juttu kuitenkin että aina kun naiset haukkuvat tai kuvailevat rumaksi jonkun miehen ulkonäköä liitetään siihen kaljuus lähes aina. Lisäksi kun katsoo ketä naiset valitsee mieheksi niin useimmiten miehellä on tukka tallella
Vierailija kirjoitti:
Itekään en oo koskaan ymmärtäny tota kaljuuden kauhistelua. Lyhyeksi ajeltu kaljuuntunut pää on oikein hyvän näköinen ja ei missään nimessä häpeänaihe. Ollaan juteltuki kavereiden kanssa aiheesta ja kaikille muillekin tuntuu kaljuuntuva mies kelpaavan oikein hyvin. Jotenki oon aina ajatellu, että miehet on ite epävarmoja kaljuudestaan ja katkeruuksissaan syyttävät vaan naisia.
Älä nyt oikeasti viitsi. On ihan selvä asia, että hiustenlähtö vähentää miehen viehättävyyttä naisten silmissä. Turha yrittää syyllistää kaljuuntuvia miehiä tästä. He ovat muutenkin jo tämän tilanteen "uhreja", niin voisit yrittää olla edes vähän empaattisempi ja ennen kaikkea rehellisempi.
Mulla on aina katse hakeutunut kaljuihin miehiin. En yhtään tiedä miksi. Tosin ei se kalju tietenkään pelasta, jos mies on typerä ja ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on ruman muotoinen kallo tai lihava naama? Näyttääkö se silloinkin hyvältä? Lähes poikkeuksetta miesten kokemilla ulkonäköpaineilla (hiukset, naama, lihakset, pituus) on ihan hyvä syy
Miksi sitten ajatellaan että naisten hiustenlähtö haittaisi miehiä ? Jos siis taas miesten hiustenlähtö ei näköjään muka haittaa naisia. Tätä tietenkin perustellaan että miehet välittää enemmän kumppanin ulkonäöstä kun nainen mutta tämähän ei nyt pidä kuitenkaan paikkaansa
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina katse hakeutunut kaljuihin miehiin. En yhtään tiedä miksi. Tosin ei se kalju tietenkään pelasta, jos mies on typerä ja ilkeä.[/quote
Sama juttu. Kaljut on niin hot
Käyttäjä6889 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina katse hakeutunut kaljuihin miehiin. En yhtään tiedä miksi. Tosin ei se kalju tietenkään pelasta, jos mies on typerä ja ilkeä.[/quote
Sama juttu. Kaljut on niin hotTämä selittääkin miksi Pierluigi Collina on aina naisten Seksikkäät miehet -listoilla
Kaljussa ei ole mitään hävettävää! Päänahan täytyy kyllä olla terve.. Ohuet hiuslierut kaljun peitoksi
kasvatettuna surkean näköiset,parempi ajaa hiukset kokonaan pois. Näin naisena katselen mielelläni
kaljupäitä!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina katse hakeutunut kaljuihin miehiin. En yhtään tiedä miksi. Tosin ei se kalju tietenkään pelasta, jos mies on typerä ja ilkeä.
Ilmeisesti naiset yrittävät hokea tuota asiaa, koska sitten he voivat antaa pakit kaljuille miehille leimautumatta itse pinnallisiksi.
"Ei miehen kaljuuntuminen haittaa mua yhtään, mutta 98 % kaljuista miehistä on typeriä ja ilkeitä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti naiset yrittävät hokea tuota asiaa, koska sitten he voivat antaa pakit kaljuille miehille leimautumatta itse pinnallisiksi.
"Ei miehen kaljuuntuminen haittaa mua yhtään, mutta 98 % kaljuista miehistä on typeriä ja ilkeitä."
Nimenomaan näin. Joko kalju mies on typerä ja ilkeä tai sitten sillä on kompleksi kaljuudestaan. Mullekin on tuntematon nainen pari kertaa diagnosoinut Napoleon-kompleksin, koska lyhyenä miehenä käyn salilla ja opiskelen yliopistossa semiarvostettua ja -vaativaa alaa
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten ajatellaan että naisten hiustenlähtö haittaisi miehiä ? Jos siis taas miesten hiustenlähtö ei näköjään muka haittaa naisia. Tätä tietenkin perustellaan että miehet välittää enemmän kumppanin ulkonäöstä kun nainen mutta tämähän ei nyt pidä kuitenkaan paikkaansa
Ei se haittaakaan. Kuten ei haittaa riipputissisyys, lihavuus tai syvät aknearvetkaan. Ainoastaan naisen ilkeys haittaa, joten jos olet riipputissinen, lihava tai arpinaamainen nainen, niin muista, että ulkonäölläsi ei ole mitään tekemistä sen aknssa, että miehet eivät ole sinusta kiinnostuneita. Se johtuu vain siitä, että olet ilkeä.
Kaljuuntuva mies muistuttaa saman ikäistä naista tämän omasta vanhenemisesta.
Kokemus on saanut ajattelun siihen että näin asia on. Tuskin olen minkään muun syyn takia saanut niin paljon pakkeja kun sen
Koska olen kuunnellut naisten juttuja kaljuista miehistä