Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuvittelenko vai muuttuiko muiden käytös laihtumiseni myötä?

Vierailija
21.08.2017 |

Tuntuu kuin minua mulkoiltaisiin vihamielisemmin. Sekä miehet että naiset. Enkä pukeudu mitenkään provokatiivisesti edes.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuvitelmaa. Itse laihdutin melkein 30 kg, enkä ole huomannut kenenkään muuttaneen suhtautumistani minuun. Kaverit, niin töissä kuin muuallakin, on avoimen iloisia mun onnistumisesta ja kehuu vieläkin miten hyvältä näytän. Tai jos sua mulkoillaan, sulla on tylsä lähipiiri :(

Vierailija
2/6 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirin kanssa ei ongelmia, ennemminkin tuntemattomat vastaantulijat mulkoilevat. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet. Miksi tuntemattomat kiinnittäisivät satunnaiseen vastaatulijaan mitään huomiota, oli tämä laiha tai lihava? Todennäköisesti kiinnität itse aiempaa enemmän huomiota muihin ihmisiin.

Vierailija
4/6 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostit pääsi pystyyn, ja huomasit, millaisia ihmiset todellisuudessa ovat. Eihän kukaan tiedä, oletko laihtunut vai lihonut. Sinä vain häpeilit itseäsi ja nyt kun olet laihtunut, on itsetuntosi noussut. Ihan se on meidän suomalaisten perusilme se vihainen. Et vain ole sitä ennen pää painuksissa huomannut. 

Vierailija
5/6 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juuri päinvastoin, jos olet nainen. Yhtäkkiä muutut näkyväksi ja sinut huomataan :(

Vierailija
6/6 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse pälyillä muiden ilmeitä saatko muiden hyväksyntää. Jos jollain on myrtsi ilme se voi johtua hänen omista asioistaan. Aina ei ole kyse sinusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi