Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paras MEIKKIVOIDE?

Vierailija
21.08.2017 |

Mikä olisi hyvä meikkivoide pintakuivalle sekaiholle? Minulla todella vaalea iho, ja coperosa iho, maksaläiskiä ja mustat silmänaluset. Iho alkaa kiiltää otsalta ja nenästä jo parin tunnin jälkeen, illalla nenässä ja otsassa ei ole meikkivoidetta ollenkaan. Eli meikkivoide saisi olla peittävä. Meikki kerääntyy silmien alle juonteisiin vaikka laittaisi meikkiä kuinka vähän tahansa, osaako joku neuvoa mistä apu tuohon?
Vishyn dermablend kokeiltu, samoin blasco, clanins, diorskin...nestemäiset ei peitä riittävän hyvin ja kiinteät näyttää pintakuivalla iholla karmealta. Mineraalimeikit ei jostain syystä sovi, kuivattavat ihoa järkyttävän paljon ja kerääntyvät ihon juonteisiin parin tunnin käytön jälkeen. Korealaisia meikkivoiteitakin kokeillut, niistä löytyy tarpeeksi vaaleita sävyjä mutta meikin pysymisessä ja peittävyydessä olisi parantamisen varaa
Silmänalusiin käytössä make up storen sinisen neutralisoija, plascolla olisi kuulemma parempi mutta niistä ei löydy tarpeeksi vaaleaa sävyä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iho, joka rasvoittuu ja kiiltää todella helposti ja nopeasti. Taipumusta on myös pintakuivuuteen, mutta tätä olen saanut kuriin riittävän kosteuttavilla ihonhoitotuotteilla. Kuivalla iholla ei mikään meikki näytä hyvältä, näin se vaan on. Hyvä kosteutus pohjalla on A ja O. Kannattaa myös kuoria kasvojen iho silloin tällöin. Muista puhdistaa meikit aina erittäin huolellisesti pois - minulla tukkeutunut iho ainakin pahentaa rasvoittumista entisestään! Älä kuitenkaan käytä  liian rajuja ja kuivattavia puhdistustuotteita, vaan valitse hellävaraiset versiot. Tämä siksi, että liian tehokas puhdistustuote saattaa vain kiihdyttää rasvoittumista ja lisäksi pahentaa tuota pintakuivuutta.

Meikkivoidesuositukseni on L'Oréal Infallible 24H matte. Levittyy tasaisesti, peittää hienosti pikkuvirheet ja jättää oikeasti kivan mattaisen pinnan, eikä valu muutamassa tunnissa pois edes minun rasvanaamasta. Ei myöskään muutu häiritsevästi oranssiksi kasvojen rasvoittuessa, mitä moni meikkivoide tekee. Vahva suositus siis tälle! Plussaa vielä hyvästä sävyvalikoimasta.

Erinomainen tuote on myös Bare Mineralsin mineraalimeikki"voide" (kulkee nimellä blemish remedy foundation), joka purkissa näyttää puuterimaiselta, mutta levittyy kuin meikkivoide. Lopputulos on luonnollinen, mutta tarpeeksi peittävä ja rasvainen iho pysyy pitkään kurissa. Tämä on kuitenkin jo huomattavasti kalliimpi tuote, joten jos haet edullista vaihtoehtoa, tuo L'Oréal on kokeilemisen arvoinen.

Vierailija
22/22 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybellinen Fit Me!- meikkivoidetta on netissäkin hehkutettu, ja omaan pintakuivaan sekaihoon sopii loistavasti. On myös tarpeeksi vaaleita sävyjä. Ja on edullinen, joten ei harmita niin paljon, jos ei sovikaan sinulle jostain syystä.

https://www.maybelline.fi/kasvot/meikkivoide/fit-me-matte-poreless-meik…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan