Kokemuksia miehen 40-kriisistä? Miten on ilmennyt?
Olen itse 30 ja mies jonka kanssa seurustelen on 40. Meno on välillä ihan mahdotonta; tuntuu ettei hän itsekään tiedä mitä haluaa, arki puuduttaa, masentaa, tyytymätön elämäänsä ilman mitään pätevää syytä, poukkoilee sinne tänne. Jotenkin raskasta minulle, kun olen sen verta nuori vielä että tuo 40 kriisistä (kö?) kärsivä mies on kyllä melkoinen rasite. Mutta onko teillä kokemuksia tämmöisestä, kuulostaako kriisiltä? Miten selvisitte/jaksoitte? Välillä on siis ihan mahdotonta että olen ihan poikki ja ajatellut vain unohtaa koko tapauksen. Pahimmillaan tuota kriisiä kestää useampi vuosi, eikö? Nyt n vuoden on ollut meno ihan mahdotonta, eikä loppua näytä tulevan.
Kommentit (2)
Minun eksälläni oli myös. Kaikki otti päähän. Arki otti päähän, auto samoin, harrastukset, oma osaamattomuus, ja eniten poti työtään.
Tätä seurasin sivusta pari vuotta. Heräsin liian myöhään tilanteen vakavuuteen. Eli mies otti ja rakastui toiseen.
Tästä on jo vuosia, mutta enpä tiedä, mitä minä olisin asiaan voinut vaikuttaa.
Kuulostaa tosiaan 40-kriisiltä. Itselläni on ehkä jo vähän helpottanut, mutta onkin jo useamman vuoden jatkunut. Jos lemppaat anna vähän vihiä, miks et jaksa.