Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kestävä kulmakarvojen meikkiaine?

Vierailija
18.08.2017 |

Onko olemassa vedenkestävää kulmäkynää/-palettia? Minkä olette todenneet parhaaksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon sivellin on se ykkönen.

NYC kulmakarvavaha toimii minulla sellaisenaan, vaikka tyttäreni onkin sitä mieltä että liian laiskaa käyttää vain yhtä tuotetta.

Vierailija
2/9 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni kuoli viime viikolla autokolarissa. En osaa neuvoa sinulle kulmakarvojen "meikkiainetta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää kulmakarvat. Kestää useita viikkoja ja meikkiä ei tarvitse.

Vierailija
4/9 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värjää kulmakarvat. Kestää useita viikkoja ja meikkiä ei tarvitse.

Kulmissani ei ole kuin muutama karva, joten värjääminen ei auta. Hakusessa sellainen meikkiaine joilla saa hentoihinkin kulmiin ryhtiä ja kestävyyttä. - Ap

Vierailija
5/9 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia Beverly Hills on ehdottomasti paras ja kestävin.

Vierailija
6/9 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastacia beverly hills Dip brow pomade.Anastasialla on paljon erilaisia kulmatuotteita, mutta tämä on varmaan se suosituin.Värejäkin on useita.Hintava, mutta kestää.On vedenkestävä, kulmasiveltimellä levitettävä vahamainen väri.Pigmenttiä on joten tosiaan ei paljoa tarvitse kerralla.Kikcistä saa ainakin tai nwtistä tietenkun, mutta kannattanee käydä liikkeessä niin saat oikean värin ja opastuksen.

Vierailija
7/9 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos, kokeilen tuota Anastasiaa! - Ap

Vierailija
8/9 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut käytössä jo pitkään Anastasia Beverly Hillsin Brow Definer. Ihan ykkönen! Pysyvyydessä ei ole ollut mitään ongelmia, mutta tykkään laittaa silti vielä kulmageeliä. Mun lemppari on Essencen Make Me Brow. Ihan loistava tuote! Hintaa sillä on vähän reilu 3€ eli älyttömän edullinen vieläpä.

Vierailija
9/9 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän Maybellinen Master Brow Pro Palettea. Toimii, eikä maksa mansikoita, olikohan jossain 10-11€ paikkeilla. Ja kulmat pysyy nättinä koko päivän :)

https://www.maybelline.fi/silmat/kulmakarvat/master-brow-pro-palette/so…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi