Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka soittavat ovikelloa juuri, kun lapsi nukahtaa päiväunille...

Vierailija
18.08.2017 |

Eikö ihmiset ymmärrä, että klo 13 kieppeillä on päiväuniaika?! Juuri sain lapsen nukahtamaan ja menin itse vessaan, niin eikö tule joku pimpottamaan ovikelloa. Ja soittaa ja soittaa. Kun lopulta pääsin ulos vessasta, lapsi on herännyt ja ovikellon soittelija kadonnut.

Jos ei joku tule kerrasta avaamaan, pakkoko sitä kelloa on rimputtaa? Pitääkö laittaa lappu oveen, että lapsi nukkuu, älkää soitelko ovikelloa. Vai saako ovikellon kytkettyä pois päältä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset totutettiin pieneen hälinään, radion ääneen jne. eivätkä koskaan häiriintyneet ovikelloista tai puhelimesta unien aikaan - ei päivällä eikä yöllä.

Ei ole viisasta opettaa lasta heräämään pikku ääniin, alusta asti vaan vähän elämän ääniä ympärille niin tuleepi se elämä sille mammallekin helpommaksi.

Vierailija
22/23 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapset totutettiin pieneen hälinään, radion ääneen jne. eivätkä koskaan häiriintyneet ovikelloista tai puhelimesta unien aikaan - ei päivällä eikä yöllä.

Ei ole viisasta opettaa lasta heräämään pikku ääniin, alusta asti vaan vähän elämän ääniä ympärille niin tuleepi se elämä sille mammallekin helpommaksi.

Meillä onkin radio koko ajan päällä, nytkin soi klassista. Mutta kyllä nyt kuka tahansa ovikelloon herää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ovikello säädetty niin pienelle että sen kuulee lähinnä kärpäset. Ja soittoäänenä joku kiva pianonpimputus niin menee tuutulaulusta jos sen vauva edes kuulee.

Kännykän olen ohjelmoinut niin että on automaattisesti äänettömällä klo 11-14 koska VITUN ANOPPI soittaa joka VITUN PÄIVÄ joko puhelimella tai kilkuttaa ovikelloa klo 11-14. Joo ei vaan muka muista että meillä nukutaan silloin.

Laitan aina tekstaria perään että soitan kohta tai oota siellä oven takana kohta avaan oven.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi