Onko normaalia, jos nainen kaipaa seksiä ja läheisyyttä?
Kun siis eihän naisilla pitäisi olla mitään oikeaa seksinkaipuuta. Olen itse nainen ja uskon olevani jotenkin epänormaali, kun haluaisin seksiä ja nautin seksistä, silloin harvoin kun mulla sellaista on joskus ollut niiden parin ex-kumppanini kanssa.
Mutta eihän aikuisten ihmisten pitäisi kaivata mitään hellyyttä ja läheisyyttäkään ja miehethän eivät sellaista kaipaa tietääkseni lainkaan...vai? Ainakin ex-mieheni sanoi, ettei pidä kosketuksesta lainkaan ja kuulemma miehet eivät halailuista, koskettelusta tai suudelmista välitä lainkaan sekä piti mua outona, kun kaipasin sellaista. Mikä on totuus?
Kommentit (8)
Mistä olet saanut käsityksen ettei naisilla pitäisi olla seksinkaipuuta? Suurin osa ihmisistä haluaa seksiä ja läheisyyttä, suurin osa miehistäkin pitää läheisyydestä ja hellyydestä, sinun exäsi kuului vähemmistöön tossa asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet saanut käsityksen ettei naisilla pitäisi olla seksinkaipuuta? Suurin osa ihmisistä haluaa seksiä ja läheisyyttä, suurin osa miehistäkin pitää läheisyydestä ja hellyydestä, sinun exäsi kuului vähemmistöön tossa asiassa.
Siksi, kun eihän siinä ole mitään järkeä ja tosiaan exäni oli sitä mieltä, että sellainen on outoa. Jos kyseessä olisi joku vakava inhimillinen ongelma, niin siitä varmaan puhuttaisiin laajemminkin. Itse aiheestani netistä löytämäni artikkelit olivat melko huumoripitoisia, Cosmopolitan-tyyppisiä pläjäyksiä.
Olen huomannut, että kiinnostuisin periaatteesta kohta jo varmaan melkein kenestä tasapainoisesta ja "normaalin" rajoissa olevasta aikuisesta tahansa (ei sukupuoli-, paino- tai yläikärajoituksia), kunhan joku pyytäisi treffeille.
Kaikkein eniten kaipaisin haleja, pusuja ja muuta "viatonta" läheisyyttä. Ja toisaalta tiedän, että tosipaikan tullen se olisikin todella vaikeaa kuitenkin... Alan olla tosi epätoivoinen jo ja epäilen pahasti mielenterveyttäni jo lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
Ja siis tarkoitan nyt sinkkunaisia. Toki parisuhteessa se seksinkaipuu voi olla normalia, kun on kiintynyt ja rakastunut siihen omaan kumppaniinsa, mutta sinkullahan sellaista ihmistä ei ole, joten hän tavallaan kaipaa pelkkää seksiä tai läheisyyttä sinänsä.
T. Ap
Eikös parisuhteeseen päädytäkin juuri tuon läheisyyden ja seksin kaipuun vuoksi? Muutenhan voisi olla onnellisena sinkkuna.
Ei hyvänen aika, naisen kuuluu ajatella vain suuria asioita kuten huomista siivousta, ensi viikon ruokalistaa, isänmaata ja maailmanrauhaa.
Seksin ja läheisyyden kaipuu ovat alkukantaisia viettejä. Niillä naaras ilmaisee halunsa pariutua. Ihmisten kohdalla uros on vain alkanut alistaa ja aivopestä naista uskomaan, että on väärin haluta seksiä. Mitäs se mies sanoo sitten, kun nainen ei todellakaan halua. Juu, sitten istutaan tuopposen äärellä ja itketään kaverille, kun akka ei anna tai on kylmä kuin kala sängyssä.
Kuulostaa kyllä oudolta, vain miehet kaipaavat seksiä, läheisyyttä ja hellyttä.
Kyllä mä ainakin sinkkuna kaipasin läheisyyttä ja seksiä.
Ei sitten voinut muuta kuin kääriytyä peittoon, ja siitä saada vähän lämpöä, ja itsetyydytin joka päivä vähintään kerran.
Nyt parisuhteessa saan haleja ja pusuja päivittäin, samoin kuin seksiä, eipä ole halut muuttunut mitenkään. Yhtä paljon halusin sinkkuna kuin parisuhteessa.
Ja kyllä se mun miehenikin läheisyyttä kaipaa.
Voisin sanoa, että AP:lla ollut aika perussuomalainen mies, joka ei läheisyyttä halua :) itse en pystyisi sellaisessa parisuhteessa olemaan.
Ja "naisethan" ovat yksilö, ei suinkaan eri ihmisiä, tai erilaisia haluja, eikös niin.
Yksi nainen tykkää kokkailusta, joten kaikkien naisten on tykättävä siitä.
Yksi nainen ei tykkää sekstailusta, siispä kukaan nainen ei tykkää.
Yksi mies ei tykkää läheisyydestä, joten kukaan mies ei siitä pidä.
Yksi mies ei kerro tunteistaan, joten kukaan muukaan ei kerro.
Jatkakaa vaan yleistystä, voi huoh.
Ja siis tarkoitan nyt sinkkunaisia. Toki parisuhteessa se seksinkaipuu voi olla normalia, kun on kiintynyt ja rakastunut siihen omaan kumppaniinsa, mutta sinkullahan sellaista ihmistä ei ole, joten hän tavallaan kaipaa pelkkää seksiä tai läheisyyttä sinänsä.
T. Ap