Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen Barcelonassa ja olin iskun sattuessa parin sadan metrin päässä. Haluatko kysyä jotakin?

Vierailija
18.08.2017 |

En nähnyt itse iskua, lähdin juoksemaan ihmismassan mukana. Majoitin Ramblan sivukadulla ja kopteri lensi yllä pitkälle yöhön.

Haluatko kysyä jotain tilanteesta täällä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Porvoossa Barcelona niminen pubi?

Vierailija
2/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Iltapaskojen mässäily aiheesta tulee jo korvista ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et nähnyt tilannetta, niin mitä kysyttävää olisi? Ihmiset olivat paniikissa?

Vierailija
4/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok! Ei ole kysyttävää, jatketaan normaalia elämää. Minua itseäni kiinnostaa tunnelma kaupungissa ja paikallisten mietteet, mutta jos muita ei, niin ei siinä mitään. Hyvää päivänjatkoa kaikille, valitettavasti pari tuntuu nousseen vähän väärällä jalalla :)

Vierailija
5/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että suomalaisia asuu täällä useampi sata, niin myös moni suomalainen lomailee täällä. Turistina tein eilen turistimaisia asioita ja olin Placa Catalunyalla, niinkuin aika moni muukin turisti.

En tiedä mikä lomamatkassa on mielestäsi niin erikoista että epäilet provoksi, mutta tokkopa tuo minun ongelmani on :)

Vierailija
6/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksetko aina kun joku muukin?

Joo.. Paska stoori.

Vierailija
7/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä lämmintä?

Vierailija
8/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me haluta tietää minkälaista siellä on vaan minkälaista siellä PITÄISI olla.

Vierailija
9/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten? Mä ajoin viime kesänä kolaripaikalle niin pienellä viiveellä että oli hiuskarvan varassa etten olisi ollut samassa läjässä ja menossa vauhdilla sairaalaan tietämättä ehtiikö, haluatko sä kysyä multa jotain?

Vierailija
10/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä osaan arvata, miltä ihmisistä tuntuu Barcelonassa tällä hetkellä. Vähän samoja fiiliksiä on ihmisillä myös muualla Euroopassa, paitsi ei ehkä yhtä voimakkaita.

Vierailija
11/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän mautonta huomionhakua tää provo. Sitäpaitsi vaikka olisitkin ollut "parisataa" metriä Ramblojen jommalla kummalla  puolella,tai siis sillä etäisyydellä siitä Barcelonan pääkävelykadusta, niin: entä sitten?

Sillä säteellä ja etäisyydellähän siitä asuu jo  tuhansia ihmisiä tuossa miljoonakaupungissa. 

Tai no, voisithan kuitenkin kertoa, olitko Plaza Realin puolella , vai siellä Arcosin ja Liceun puolella ?

Olitko lähempänä sitä Kolumumbuksen patsasta, vai halleja ja Plaza de Catalunaa ? Barrio Goticon seuduilla, vai lähempänä Plaza de la Ayuntamientoa.Ehkä kuuluisan 'Cafeteria de la Operan ' kohdalla? Vai missä?

Kerropa: missä tarkalleen ottaen olit ? kiinnostaisi ihan tietää.

Terveisin ,eräs  lähellä Plaza del Regomiria ja Calle de Escudillersia 80-luvulla asunut.

Vierailija
12/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että suomalaisia asuu täällä useampi sata, niin myös moni suomalainen lomailee täällä. Turistina tein eilen turistimaisia asioita ja olin Placa Catalunyalla, niinkuin aika moni muukin turisti.

En tiedä mikä lomamatkassa on mielestäsi niin erikoista että epäilet provoksi, mutta tokkopa tuo minun ongelmani on :)

No varmasti, mutta mitä sitten? Jokainen meistä on useinkin lähellä kuolemaa ja se nyt on lopulta ihan sama jääkö sitä vaikka auton alle suojatiellä kun idiootti autoilija ei ymmärrä keskittyä ajamiseen vai kun idiootti autoilija ajaa siellä missä ei pitäisi. Ei mitään glooriaa tai sen kauheampaa, jokainen menetetty elämä on _yhtä_ surullinen, arvokas ja kauhea juttu. Ihan turha sovitella marttyyrinviittaa siellä.

Vierailija
13/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plaza de Cataluna ( näin siis  kastilialaisittain,ilman sitä n-erikoismerkkiä, kirjoitettuna) on  muuten kuuluisa poikaprostituoitujen kokoontumispaikka.Siellä on vain se suihkulähde,eikä siellä voi tehdä muuta kuin istua puistonpenkillä tai kävellä sen valtavan suihkulähteen ympärillä.Sieltä on ainakin puoli kilometriä sinne Ramblojen alaosaan missä se isku väkijoukkoon tapahtui.

Vierailija
14/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Mee pois trollaamasta.

Vierailija
15/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärioikeistoko siellä riehuu?

Vierailija
16/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin ärsyttää tämä, että on "parempia" tapoja (lähes) kuolla!! Terrorismi ja syöpä ainakin tuntuvat jalostavan joka kusipäästä sillä viimesellä henkäyksellä maailmoja syleilleen hyväntekijän ja sympatiaa vyöryy ovista ja ikkunoista! Naurettavaa!! Ihan yhtä kauheaa ja väärin tosiaan on se, että se kylän pahin rattijuoppo ajaa naapurin peräkammarin pojan päälle, mutta ketä se sitten niin kauheasti hetkauttaa. Toinen ääripää on sitten lähisuhdeväkivallan uhri joka leimataan usein jopa _itse_syylliseksi, onhan se pakostakin ollut kauhea nalkuttava akka. Tottakai, mehän ollaan kaikki identtisiä keskenämme eikö? Laajensin vähän aihetta, mutta näinhän se vähän kärjistäen on ja siksi ärsyttää tämä aloitus ihan älyttömästi...