En enää halua matkustaa Eurooppaan lomalle iskujen vuoksi.
En enää lomaile euroopassa, lukuunottamatta itä-euroopan maita jotka ovat rauhallisia. En niinkään pelkää sitä, että joudun itse terrorismin kohteeksi koska en oleskele suosituimmissa paikoissa vaan sitä, että koko loma menee pilalle kun isku tapahtuu.
Koko maa pysähtyy iskun tapahtuessa ja loma menee pilalle.
Kommentit (30)
Toimit siis juuri kuten terroristit toivovat ja viestität omalta osaltasi että terrori kannattaa.
Rohkeus ei ole ihan turhaan arvostettava ominaisuus ihmisessä...
Vierailija kirjoitti:
Esim. Bulgariaan tai Romaniaan matkustavilla tuskin on teoriassakaan mahdollista riskiä joutua sattumalta jihadistien kohteiksi lomallaan.
Nämä ovatkin niitä tunnettuja turvallisia Eurooppalaisia lomakohteita. Ei mitään pelättävää.
Suomessa on sattunut 2 kopulampumista. Väkilukuun nähden se on enemmän kuin missään muussa Euroopan maassa. Lapset menevät silti kouluun joka päivä. Nämä ikävät asiat täytyy käsitellä, mutta niden ei saa antaa estää elämästä elämää.
Minä matkustan ihan kuten ennenkin. Pelkkä työkin sitä jo vaatii. :)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on sattunut 2 kopulampumista. Väkilukuun nähden se on enemmän kuin missään muussa Euroopan maassa. Lapset menevät silti kouluun joka päivä. Nämä ikävät asiat täytyy käsitellä, mutta niden ei saa antaa estää elämästä elämää.
Kouluampujia ja semmoisiksi epäiltyjä tuskin suojellaan ja npuolustellaan poliittisen korrektiuden nimessä.
Kannattaa lomailla mutta jättää ne lööppilehdet lukematta kännyllä (sekä av) niin ei osu iskujuttuja silmiin
Minä uskallan tästä lähin matkustaa Euroopan kaupunkikohteisiin, kun omalla työmatkallaankin omassa kotikaupungissaan voi näköjään käydä mitä vaan. Etsin juuri lentoja joulukuulle.
t.turkulainen
Ilmasto kiittää kun ihmiset pysyy kotonaan.
Tiedäthän, että Suomi on Eurooppaa?