Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää halua matkustaa Eurooppaan lomalle iskujen vuoksi.

Vierailija
18.08.2017 |

En enää lomaile euroopassa, lukuunottamatta itä-euroopan maita jotka ovat rauhallisia. En niinkään pelkää sitä, että joudun itse terrorismin kohteeksi koska en oleskele suosituimmissa paikoissa vaan sitä, että koko loma menee pilalle kun isku tapahtuu.

Koko maa pysähtyy iskun tapahtuessa ja loma menee pilalle.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan se on terroristien tarkoitus.

Vierailija
2/30 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pakota eikä ole keneltäkään muulta kuin itseltäsi pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän valintasi teet. Maailmassa tosin ei kovin montaa turvallista paikkaa taida löytyä ja Suomi on yksi maailman turvallisimpia maita. Japani voi olla sinulle toinen hyvä kohde ja tietysti islanti euroopassa. Mongolia voisi olla myös ok.

Vierailija
4/30 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viro oli rauhallinen kesällä. Muut humalaiset suomalaiset olivat ainoa riski siellä ja heidän kanssa on helppo elää. Ovat tyytyväisiä niin kauan kuin viina virtaa.  Sinne kannattaa matkustaa.

Vierailija
5/30 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa minä ainakin matkustelen. Suunnittelen kk:n kestävää reissua kierrellen ympäri Eurooppaa ja kaikki suurkaupungit tottakai :D

Vierailija
6/30 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Bulgariaan tai Romaniaan matkustavilla  tuskin on teoriassakaan mahdollista riskiä joutua sattumalta jihadistien kohteiksi lomallaan.

Vierailija
7/30 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoo on aivan ihana kaupunkia. En pelkää siellä :)

Vierailija
8/30 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä ulkomailla turvallisempi olo. Suurkaupungeissa rankasti aseistautuneita poliiseja näkyy aivan jatkuvasti.

Vierailija
9/30 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen Jaguar juttuja voi sattua missä vain.

Ahdistutte jos annatte pelolle valtaa.

Miettikää miten pieni mahdollisuus on sattua jotain tuollaista omalle kohdalle.

Euroopassa matkustelee miljoonia ihmisiä päivittäin.

Vierailija
10/30 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Bulgariaan tai Romaniaan matkustavilla  tuskin on teoriassakaan mahdollista riskiä joutua sattumalta jihadistien kohteiksi lomallaan.

Mutta sitäkin isompi riski tulla rosvotuksi ja mukiloiduksi ihan kantaväestön toimesta.  

Vierailija
11/30 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Suomessakin estetty terroiskuja. Poliisi jopa sanoi, että ei ole kertonut kaikista tapauksista tiedotusvälineille. Olisi mieletäni ihan asiallista kertoa. Nythän ei sitten tiedetä mikä tilanne edes on. Tuskin se määrä mikään suuri on, mutta ilmeisesti sitten kuitenkin 2 tai enemmän, joista ei ole tiedotettu mitään.

Vierailija
12/30 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että siellä ei ole iskemisen arvoisia kohteita vai mistä tuollainen absurdi johtopäätös?

Vierailija
13/30 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän valintasi teet. Maailmassa tosin ei kovin montaa turvallista paikkaa taida löytyä ja Suomi on yksi maailman turvallisimpia maita. Japani voi olla sinulle toinen hyvä kohde ja tietysti islanti euroopassa. Mongolia voisi olla myös ok.

Japanissa voi koska tahansa sattua maanjäristys ja Islannissa tulivuorenpurkaus. Ehkä Grönlanti? Färsaaret?

Ongelma minne tahansa matkatessa on se itse matka. Lennolla tai laivassa voi sattua mitä vaan.

Vierailija
14/30 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näinhän se on. Pahin pelko on, että loma menee pilalle muutaman kuolleen takia.

Vierailija
15/30 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suosikkipaikat, Rooma, Pariisi, Lontoo ja ehdottomasti Israel jossa oon käynyt monta kertaa . 

Vierailija
16/30 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En enää halua matkustaa eurooppaan lomalle iskujen vuoksi"

Minä haluan.

Vierailija
17/30 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan se on terroristien tarkoitus.

No miten niin on? Itse olen ainakin ymmärtänyt, että terroristien tarkoitus on TAPPAA ja sinunlaisesi ovat näköjään valmiita menemään teuraaksi tyhmänylpeässä uhossaan. 🙄

Vierailija
18/30 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Pietarissakin posahti. Kyllä pelottaa lähteä turistirysiin.

Vierailija
19/30 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sinne ei päästetä tiettyjä ryhmittymiä.

Juttelin Suomessa vuosia aikoinaan viettäneen bulgarialaisen kanssa (puhui erinomaista suomea) ja aikä äkkiä kysyi, että miksi te suomalaiset pilaatte hienon maan noilla ulkomaalaisilla. Kysyi ihan aidosti, ei ymmärtänyt ollenkaan, vaikka siis itse oli Suomessa ollut töissä. Ulkomaalaisilla tietty tarkoitti tiettyjä rymittymiä.

Vierailija
20/30 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän on parempi pysytellä ihan vallan kokonaan kotona jos elämä jännittää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän