Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temosen lapsi päiväkotiin

Vierailija
18.08.2017 |

Eikös ne olekaan vannoutuneita kotihoitajia? Niin vaan on lapsi laitettu päiväkotiin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskari kuuluu oppivelvollisuuteen.

Vierailija
2/20 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eskari kuuluu oppivelvollisuuteen.

Lapsi on pantu päiväkotiin kokopäiväisesti. Nelivuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joskus aloite päivähoidon tarpeesta voi tulla perheen ulkopuolelta. Toivottavasti ovat itse kertoneet asiasta julkisesti eikä ap ole joku samassa päiväkodissa olevan lapsen mamma joka levittelee ihmisten asioita noin pahansuopaisesti. 

Vierailija
4/20 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joskus aloite päivähoidon tarpeesta voi tulla perheen ulkopuolelta. Toivottavasti ovat itse kertoneet asiasta julkisesti eikä ap ole joku samassa päiväkodissa olevan lapsen mamma joka levittelee ihmisten asioita noin pahansuopaisesti. 

Blogissaan kertoo ja lapsi hoidossa äidin töiden takia. Muistelen vaan niitä fanaattisia kotihoito-avautumisia, joille Nina Mikkonenkin jäi toiseksi...

Vierailija
5/20 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis viedäänkö sekin joka aamu Lahteen? Maalaistollukoiden seurahan ei Tuukan mukaan ole hyväksi heidän kansainvälistettäville lapsilleen.

Vierailija
6/20 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamisia päiväkodin henkilökunnalle jo etukäteen. Ei lapsen, vaan taiteilijapariskunnan takia. Mikään ei tule olemaan hyvin ja blogissa ja kolumneissa räävitään sitten ihan kaikki.

Vierailija
7/20 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis viedäänkö sekin joka aamu Lahteen? Maalaistollukoiden seurahan ei Tuukan mukaan ole hyväksi heidän kansainvälistettäville lapsilleen.

Sitä ei kerrottu mutta eiköhän sekin siellä Steiner-putkessa ole.

Vierailija
8/20 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blogissaan kertoo ja lapsi hoidossa äidin töiden takia. Muistelen vaan niitä fanaattisia kotihoito-avautumisia, joille Nina Mikkonenkin jäi toiseksi...

Miksi laittaa lapsia päiväkotiin, jos perheen muut lapset on myös kotona? Siitähän ne "avautumiset" on ollut. Nykyään kun tuntuu olevan ennemmin sääntö kuin poikkeus pitää vanhempia lapsia hoidossa, jotta äiti saa olla rauhassa vauvan kanssa kotona.

Mut ai niin, Temosethan ei tee mammojen mielestä mitään oikein, joten jatkakaa toki nillittämistä.

Vierailija
9/20 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkeleen TEMONEN.

Vierailija
10/20 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksamisia päiväkodin henkilökunnalle jo etukäteen. Ei lapsen, vaan taiteilijapariskunnan takia. Mikään ei tule olemaan hyvin ja blogissa ja kolumneissa räävitään sitten ihan kaikki.

Ja sinun on pakko lukea, koska?

Vierailija
11/20 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi laittaa lapsia päiväkotiin, jos perheen muut lapset on myös kotona? Siitähän ne "avautumiset" on ollut. Nykyään kun tuntuu olevan ennemmin sääntö kuin poikkeus pitää vanhempia lapsia hoidossa, jotta äiti saa olla rauhassa vauvan kanssa kotona.

Mut ai niin, Temosethan ei tee mammojen mielestä mitään oikein, joten jatkakaa toki nillittämistä.

No ei tasan ollut tuollaisia avautumisia, vaan juurikin sitä samaa saarnaa, miten päivähoidossa on natsimeininki ja että he kasvattaa lapsensa kotona itse.

Vierailija
12/20 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehän vetivät sen vanhempien lasten hoitoon laiton ihan toisiin sfääreihin, kun ne isot on jopa yöt poissa kotoa.

Vierailija
13/20 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tasan ollut tuollaisia avautumisia, vaan juurikin sitä samaa saarnaa, miten päivähoidossa on natsimeininki ja että he kasvattaa lapsensa kotona itse.

No ei tasan ole ollut tuollaista avautumista mistään natsimeiningistä. Ehkä sä koet kotihoidosta puhumisen niin, koska olet itse laittanut lapsesi heti mahdollisuuden tullen vieraiden hoitoon. 

Vierailija
14/20 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että töiden takia. Oli pariskunta kyllä viettämässä aikaa kahden kesken shoppaillen ainakin keskiviikkona keskellä päivää.

Vierailija
15/20 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että töiden takia. Oli pariskunta kyllä viettämässä aikaa kahden kesken shoppaillen ainakin keskiviikkona keskellä päivää.

Jospa töiden lomassa on ollut mahdollisuus shoppailla, luova työ ei yleensä ole sitä tiukasti 8-16 toimistossa istumista.

Ihme kyttääjiä jotkut ja sitten vedetään varmat johtopäätökset toisten asioista..

Vierailija
16/20 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tasan ole ollut tuollaista avautumista mistään natsimeiningistä. Ehkä sä koet kotihoidosta puhumisen niin, koska olet itse laittanut lapsesi heti mahdollisuuden tullen vieraiden hoitoon. 

Voi kuule. Tuukka Temonen riehui aikoinaan päivähoidon pahuudesta mm tv-keskusteluissa pahemmin kuin Nina Mikkonen konsanaan.

Vierailija
17/20 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin kuopukseni meni hoitoon nelivuotiaana, puolipäiväiseksi.

Tökkii vain tuo meuhkaaminen. Ja kummallinen yläpuolelle asettuminen... ensin hehkutetaan maaseutua ja sitten koulu ei kelpaa. Ja tettiläisetkin mollattiin laiskoiksi jne.

Vierailija
18/20 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudun koulu ei luultavasti "kelpaa" jos lapset halutaan Steinerkoulun kasvateiksi. Ihan ymmärrettävää vaikka itse valitsisin toisin, pedagogisista ja filosofisista syistä.

Vierailija
19/20 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maaseudun koulu ei luultavasti "kelpaa" jos lapset halutaan Steinerkoulun kasvateiksi. Ihan ymmärrettävää vaikka itse valitsisin toisin, pedagogisista ja filosofisista syistä.

Itsellä vaikuttaisivat myös ja etenkin uskonnolliset syyt, en suosi esoteerisuutta.

Vierailija
20/20 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin netistä n. kolmen vuoden takaisen haastattelun jossa Tuukka Temonen sanoi ettei veisi omia lapsiaan liian pieninä päiväkotiin. Ei sanonut ettei lainkaan.

En ikävä kyllä osaa laittaa linkkiä.