Millaiset ajatukset ja asiat auttoivat parisuhteen kariutuessa
Itsellä vaan syyllisyys (toinen osapuoli syytti minua melko paljosta), itsetunto nollassa ja pelko yksin jäämisestä loppuelämäksi (ikää on jo yli 40-v).
Tuntuu että olen oikeasti niin paha ja huono ja alkanut uskomaan syytöksien olevam totta. Kirjastossa kävin etsimässä opuksia mutta tuntui että en jaksa tarttua. Tiedän toki omat vikani, mutta siksikö on vaikea myöntää itselle, kun toinen ei lopuksi saononut mitään kaunista, ei kiittänyt eikä pyytänyt anteeksi.
Mutta miten olette pystyneet käittelemään ne asiat joissa itse ette onnistuneet, ilman suurta huononmuuden tunnetta. Useasti sanotaan, että pitää tunnistaa omat virheet. Tiedän etten ole täydellinen, mutta jos on kaikkensa yrittänyt ja inhimillisesti toista kohdellut, en ymmärrä, miksi pitäisi antaa anteeksi vakavan suhteen päättäminen noin vain.
Kommentit (3)
Miten juuri tuo hyväksytään, että toinen hylkää yhtäkkiö vaikka hetki sitten on vannonut rakastavansa? Kun itse on ollut täysillä mukana...luottanut ja rakastanut...uskonut asioiden aina järjestyvän kommuninaation avulla...
Fisherin Jälleenrakennus on todella hyvä! Tsemppiä, et ole yksin. Itse jätin juuri miehen jota en rakasta ja yritän hyväksyä samalla, että ne muutamat joita itse olen rakastanut täydestä sydämestä, eivät ole halunneet minua.