Nautitteko pimenevistä illoista?
Minä tykkään, kun voi polttaa kynttilöitä ja olla sohvalla peiton alla. seon niin ihanaa.
Kommentit (19)
Minä tykkään enemmän valoisista kesäilloista ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti! ♡ villasukat, viltti, kuppi kuumaa, kynttilät ja mukaansatempaava kirja.
Juurikin näin. Aivan mahtavaa!!:)
Voi kyllä, voi istuskella parvekkeella peittoonsa kääriytyneenä, kuunnella tuulta ja sadetta selaten av:ta tai ihan vaan tuijottaessa puiden huojumista.
On näissä määrätty hohtonsa. Omatekemät valaisimet heräävät kesän jälkeen taas "henkiin".
Aurinko laskee jotain klo 21 jälkeen täällä Pirkanmaalla. Jospa oltaisiin ihan NORMAALIajassa (siis oltaisiin vaan jatkettu talviaikaa), niin aurinko olisi painunut mailleen jo vajaa tunti sitten..ei kiitos.
Ehkä enemmän viileistä aamuista. Kiva käydä lenkillä kun tuntee olevansa ulkona eikä sisällä.
Nauttisin ehkä enemmän jos se pimeä aika ei kestäisi niin loputtoman kauan. Muuten kyllä pidän syksystä, mutta tieto siitä, että edessä on niin pitkä talvi, masentaa nykyään ihan tavattomasti. :(
Mukavan viileää ja erilaisilla valoilla saa kivasti tunnelmaa. :)
Joo, kynttilät, villasukat, punaviini ja glögi...
N29
En tajua tuota peittoihin kääriytymistä. Eikö asunnoissanne ole lämmitystä?
Vierailija kirjoitti:
En tajua tuota peittoihin kääriytymistä. Eikö asunnoissanne ole lämmitystä?
Se on vain mukavampaa :)
Ei minulla ole aikaa makoilla peittoihin kääriytyneenä monen kuukauden ajan.
Nautitteko pimeistä päivistä? Minä inhoan pimeitä aamuja, harmaita päiviä ja synkkiä iltoja.
Tämä aika on vielä mukavaa mutta sitten marraskuusta alkaen helmikuuhun täyttä ahdistavaa itseensä nielaisevaa harmautta
Inhoan näitä hikisen trooppisia ilmoja. Haluan kylmää viimaa, noin +5 astetta ja kunnon syysmyrskyn jolloin sataa vettä vaakatasossa ja ukkostaa sekä leimuaa taivaan täydeltä. Olen syksyihminen ja inhoan tätä valoisuutta, kynttilät ei näytä miltään valoisassa, takkatulesta puhumattakaan.
Pimeät syysillat-ja kynttilät by facebook😂
En nauti kosteista, koleista ja pimeistä syysilloista vaan ahdistun koska kesä on lopussa ja edessä jälleen lähes kymmenen kuukautta synkkyyttä, sadetta, räntää, lumihankia ja kylmyyttä.
Rakastan syksyä kaikissa muodoissaan! Ja oikein odotan sitä pimeyttä, joka lokakuun lopulta alkaa. Toki on mukavaa, jos saa jossain vaiheessa edes vähän valkeaa lumipeitettä maahan.
Ehdottomasti! ♡ villasukat, viltti, kuppi kuumaa, kynttilät ja mukaansatempaava kirja.