Kenen kanssa Johanna Tukiainen on menossa naimisiin? Kuulin jotain juttua, että kyseessä olisi ruotsalainen miljonääri!
Tuksu on uskossa ja menossa naimisiin kirkollisin menoin, mies on varakas kun ostelee Tuksulle muotiluomuksia ja kalliita leivonnaisia. Kuka mahtaa olla tämä sulho?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Juhan Af Grann.
*reps*Kiitos, olin pahalla päällä ennen tätä
😂
Edelleen se Veijo Lapatossu Loviisasta.
Ne kaikki rytkyt on Aliexpressiltä Kiinasta. Merkkivaatteita se käy sovittelemassa kaupoissa ja mamma tai Velli ottaa kuvia.
Tuhnukka ei ole menossa naimisiin. Niinhän se on jo vuosia väittänyt, että sillä on asunto Yhdysvalloissa, exänsä on ostanut sille Bemarin, on tulossa uusi silikonileikkaus, on muuttamassa Ruotsiin, on raskaana jne. Kaikki väitteet silkkaa palturia.
Mikä taas pitää paikkaansa on se, että Tuhnulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö ja päihdeongelma. On niin kovat harhat ja delikat päällä, että höpisee ihan mitä sattuu. Todennäköisesti kokee pian saman kohtalon kuin siskonsakin. Ei voi kuin ihmetellä vanhempia, että mikä on mennyt kasvatuksessa pieleen niin pahasti että lapsista on tullut tuollaisia.
Mä epäilen, ettei kenenkään kanssa. Jos olisi, niin miehen kuva olisi jo Seiskassa. Ehkä Johanna harjoittaa ns. positiivista tunnustusta eli kun tarpeeksi asiasta puhuu, niin se toteutuu. Toinen vaihtoehto on, että mies on tämä Veijo.
Harhaisen pullukan on ihan paras mennä itsensä kanssa naimisiin.
Kuulin huhua, että olis joku apteekkari? Tai ainaki farmaseutti..? Ne olis vaan tiellä Tuksun oikean rakkauden lähteen kanssa. Noi vois molemmat olla vaikka kaasoja, ku Tuksahdus täräyttää alttarille lääkekaapin kanssa ja todellaki "Tahtoo".
Aivan järkyttävää luettavaa tuo se FB-seinä. Hulluksihan se on tullut.
Siis luinko mä oikein? Timanttisormus, hääpuku, paikan varausmaksu maksettu ja silti morsian kinuaa seuralaisilmoituksia miehiltä 10.8.17?
Mies on uskonveli Aslak Ruotsin Lapista. Äveriäs poronkasvattaja. Paljon osakkeita ja tuhansia poroja iso tokka.
Älkää viitsikö tehdä pilaa sairaasta ihmisestä.
Juhan Af Grann.