Miehen mukaan pääsee töistä klo 21. Liike meni kiinni jo klo 17
Mies on aina ollut erittäin luotettava, mutta en oikein tiedä mitä tästä pitäisi ajatella. Miehellä ei ollut töitä tänään, mutta päivällä mies ilmoitti, että pomo on pyytänyt hänet töihin illaksi. No mies ilmoitti sitten töihin lähtiessä, että tulee joskus klo 21 kotiin, koska on yksin sulkemassa liikettä. Huomasin vasta nyt, että yhtiön nettisivuilla lukee, että tämä kyseinen liike menee kiinni jo klo 17. Minua on petetty kerran aiemmassa suhteessa, joten vainoharhaisuus alkaa nousta pintaan vaikka tiedänkin miehen luotettavaksi. Eikai kaupan sulkemiseen kuitenkaan neljää tuntia mene, että jotain teorioita jos voisitte esittää? Siis jotain muutakin kuin, että mies pettää.
Kommentit (31)
Nussii todennäköisesti jotain hyvän näköistä tytsyä. Odota rauhallisesti kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on aina ollut erittäin luotettava, mutta en oikein tiedä mitä tästä pitäisi ajatella. Miehellä ei ollut töitä tänään, mutta päivällä mies ilmoitti, että pomo on pyytänyt hänet töihin illaksi. No mies ilmoitti sitten töihin lähtiessä, että tulee joskus klo 21 kotiin, koska on yksin sulkemassa liikettä. Huomasin vasta nyt, että yhtiön nettisivuilla lukee, että tämä kyseinen liike menee kiinni jo klo 17. Minua on petetty kerran aiemmassa suhteessa, joten vainoharhaisuus alkaa nousta pintaan vaikka tiedänkin miehen luotettavaksi. Eikai kaupan sulkemiseen kuitenkaan neljää tuntia mene, että jotain teorioita jos voisitte esittää? Siis jotain muutakin kuin, että mies pettää.
Emme asu Suomessa, joten kellonajat heittää.
AP
Jaha. Mamumies. Peli lienee selvä.
Ot, mutta jos aloittaja on suomalainen ja asuvat ulkomailla, niin eikö ole todennäköisempää että aloittaja on mamu? (tosin voihan se mieskin olla aloittajan lisäksi, ja mitäpä väliä tuolla onkaan)
Aika suuri merkitys käyttäytymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme asu Suomessa, joten kellonajat heittää.
AP
Jaha. Mamumies. Peli lienee selvä.
Ot, mutta jos aloittaja on suomalainen ja asuvat ulkomailla, niin eikö ole todennäköisempää että aloittaja on mamu? (tosin voihan se mieskin olla aloittajan lisäksi, ja mitäpä väliä tuolla onkaan)
Aika suuri merkitys käyttäytymiseen.
Niin ja tosiaan, jos mieskin on suomalainen niin onhan hänkin mamu kun asuvat ulkomailla. Mitä mamuna oleminen vaikuttaa käyttäytymiseen?
Terkuin Englannissa asuva suomalainen, eli mamu.
Kysy mieheltä, kun kotiutuu, että oliko kovasti asiakkaita viimeisen tunnin aikana? Jos ei kerro, että liike oli asiakkailta kiinni, niin voit ehkä epäillä jotain.
Mene liikkeelle ja sano että avaimet jäi kotiin. Soitat hämmentyneenä kun liike on kiinni.
Kyllä ainakin nuorena kun olin ravintolassa töissä saattoi mennä tunteja sulkemisajan jälkeen siivotessa ja huomista suunnitellessa ym. Siihen kun pomo keksii että tänään pestään lattiat ja inventaario ja suunnitellaan viikonloppua niin menee kyllä koko loppuilta siinä..
Vierailija kirjoitti:
Kun se sika tulee kotiin, maista maistuuko se vieraalta.
Tai maistuuko dikki spärreltä? Se ei pikapesulla lähe.
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä omaa aikaa. Itellä loppuu työt 17.00 mutta vaimon ja lapset olen opettanut että olen kotona n. 19.00. Ehtii vähän relaatio. Joskus käyn oluella ja luen lehdet ja joskus pikaisesti tutun naisen luona kahvilla.
Se on hienoa.
Vaimosi taas on opettanut,että hän on kotona vasta seitsemältä, jotta ehtii viedä kakaranne hoitoon ja köydä tutun miehen luona kahvilla.
Ehtii vähän relaatio.
Siivouskomeropanot ei kyllä kestä neljää tuntia....