V*ttu kun mies käyttää KOKO AJAN
:"D -hymiötä. Whatsappia käyttävät tietävät sen emojivastineen. Vittu KAIKKEEN ei tarvitse olevinaan nauraa vedet silmissä. Ärsyynnyn tyypin viesteihin vaikka ihan mukavalta muuten vaikuttaa. En toisaalta ole "siinä mielessä" kiinnostunut.
Kommentit (14)
Miksi viestittelet ihmisen kanssa, josta et ole kiinnostunut? Kunnon uuno.
Vierailija kirjoitti:
Miksi viestittelet ihmisen kanssa, josta et ole kiinnostunut? Kunnon uuno.
Sitä kutsutaan ihmisten väliseksi kanssakäymiseksi. Onko tuttu juttu?
Ei sitten ole tullut mieleen mainita hänelle asiasta henkilökohtaisesti?
"Kaupasta oli ne pizzat loppu. :-D ;-) <3<3<3<3<3 \o/ ROFLMAO \o/"
Vierailija kirjoitti:
No ei tosiaan ole. Kuka alkaa antamaan toiselle kirjoitusohjeita whatsapissa tmv.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos se v*tun idiootti ei sitä itse älyä, niin en minä ala häntä opettaakaan!"
Ihan asiallista sanoa, jos joku maneeri ärsyttää. Tuskin se tahallista harmin aiheutusta on.
Taitaa mennä hyvin elämässä, jos murheet on tätä tasoa...
Vierailija kirjoitti:
Taitaa mennä hyvin elämässä, jos murheet on tätä tasoa...
Ai taasko tämä mukanokkela letkautus.
Sitä paitsi minähän yritän olla hyväkäytöksinen ja kohtelias, kun en puutu toisen ärsyttäviin emojimaneereihin ja yritä vääntää ihmisiä oman makuni mukaisiksi. Silti ärsyttää se jatkuva :"D:"D:"D:"D:"D:"D:"D Ja minkähän helvetin takia en voisi olla tekemisissä MIEHEN (hui) kanssa jos en halua häntä romanttisesti? En anna mitään kovin kiinnostuneita signaaleja edes, joten oma ongelmansa jos vetää turhia johtopäätöksiä. Minä juttelen vähän kaikille ja katselen että kiinnostaako joku vai ei.
Ja TAAS :"D -hymiö asiaan, jossa ei edes ole mitään hauskaa. Täysin tavallisiin viesteihin täytyy jatkuvasti tunkea tuota helvetin emojia. Argh!!