Sotkunuttura , miten se muilla naisilla näyttää niin hyvältä?!
Kommentit (32)
Mulla se on hullun nuttura. Se on mulla aina kun en muuta jaksa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla hoikka ja miellyttävän näköinen nainen, että näyttää hyvältä.
Miksi kommentti on saanut alapeukkua? Tottahan se on, hoikkuus on kaunista ja eri tyylit näyttävät hyvältä viehättävällä ihmisellä. Miksi suuttua asiasta?
Niin, mutta meistä kaikista ei saa huippumalleja. Itsestäänselvyyksiä ei kannata laukoa, jokainen tietää tuon.
Meidän rumien pulleroiden pitää keksiä jotain hiuksille. Kun sotkunuttura ei käy, niin mikä on sinun ehdotuksesi? Laihduttaminen ei naamaa kaunista.
Kaikki kihartuvat kunhan on pituutta.
En tajunnut että sen on tarkoitus kenenkään päässä näyttää hyvältä. Kuvittelin aina että se oli vain keino saada hiukset pois tieltä.
M40
En ymmärrä miten monet saa päälaen hiukset pysymään löyhän ja ilmavan näköisinä. Mulla nuttura on niin painava että hiukset on ihan kireinä päätä myöten vaikka yritän löysätä niitä. Näytän nutipäältä huolimatta paksuista ja taipuisista hiuksista:(
Kun on karheat hiukset, ei ole sellaista vaihtoehtoa kuin sileä nuttura... En kyllä tiedä, näyttääkö se sotkunutturakaan nyt erityisen hyvältä.
Sillon ku sisäinen hyvä olo, onnellisuus säteilee aidosti ja puhtaasti voi kaikki kampaukset näyttää hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla se on hullun nuttura. Se on mulla aina kun en muuta jaksa
:D nauratti tää, mulla myös :D Onneksi se näyttääkin ihan ok nätiltä tällä tukalla kun välillä noita hullupäiviä tuntuu riittävän 🤪
Onko toi sotkunuttura nyt yhtä kuin mun keksimä sana " syntinen nuttura".
Siis sellainen,jossa hiukset on nostettu nutturalle,mutta osa hiuksista riippuu villinä osa-tai kokokiharoina.
Ihanan oloinen,just sellainen "syntinen".
Ja olen nähnyt sitä nimenomaan vanhemmilla ihmisillä.
Olin töissä yhdessä vanhainkodissa ja siellä eräällä laitoshuoltajalla oli tuollainen kampaus aina.
Sitten kun olin välillä poissa,tein osa-aikatöitä,niin kun tulin takaisin,kyseinen rouva oli poissa.
Kysyin,että missä on,en muistanut nimeä,mutta mainitsin,että hiuksissa "syntinen nuttura".
Silloin tiedettiin,oli jäänyt eläkkeelle.Näinkin häntä sitten myöhemmin.
Toinen oli samassa paikassa erään asukkaan vaimo,joka ei voinut asua vanhainkodissa,kun mies oli hoivaosastolla.Rouva oli terve ja kävi melkein päivittäin miehensä luona.
Hänellä oli myös tuollainen kampaus.
Käy kateeksi.Mulle ei käy minkäänlaiset nutturat kun hiukset eivät edes kasva pitkiksi.
Miten tuo laivojen sisustus kuuluu sotku/syntiseen nutturaan.
Mikä on sotkunutturan määritelmä? Nopesti kiinni sykeröksi hutaistu - tai ainakin siltä näyttävä, vaikka ajan kanssa olisi väsätty - tukkako? Pitääkö sen olla päälaella vai käykö niskanuttura tai nuttura takaraivolla myös?