Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sotkunuttura , miten se muilla naisilla näyttää niin hyvältä?!

Vierailija
17.08.2017 |

?? :/

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla hoikka ja miellyttävän näköinen nainen, että näyttää hyvältä.

Vierailija
2/32 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan näytä hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh..hiusten pituus ja paksuus yleensä vaikuttaa lopputulokseen. Kannattaa katsoa YouTubesta vinkkejä.

Vierailija
4/32 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii vaan paksuilla ja karheilla hiuksilla. Minun ohuesta ja sileästä tukasta ei saa sellaista millään :(

Vierailija
5/32 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiukset ovat ohuet ja liukkaat, sotkunutturasta ei saa kivannäköistä. Pitää sitten keksiä jotain muuta kivaa, vaikka sileä ponnari. :)

Vierailija
6/32 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa ja päädyin siihen lopputulokseen että syy on kohdallani se sama kuin monessa muussakin asiassa eli (juuri) mikään ei näytä hyvältä eikä kivalta näin lihavalla. Tuo sotkunutturakin vaatii suht sirot ja ennen kaikkea selkeät kasvonpiirteet (etenkin leukalinja) eikä tällaisia pulleita poskia kaksoisleukoineen. 

161/83

Vierailija
7/32 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hiukset ovat ohuet ja liukkaat, sotkunutturasta ei saa kivannäköistä. Pitää sitten keksiä jotain muuta kivaa, vaikka sileä ponnari. :)

Allekirjoitan tämän.

Vierailija
8/32 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa ja päädyin siihen lopputulokseen että syy on kohdallani se sama kuin monessa muussakin asiassa eli (juuri) mikään ei näytä hyvältä eikä kivalta näin lihavalla. Tuo sotkunutturakin vaatii suht sirot ja ennen kaikkea selkeät kasvonpiirteet (etenkin leukalinja) eikä tällaisia pulleita poskia kaksoisleukoineen. 

161/83

Sitten kannattaa laihduttaa

Vierailija
9/32 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon taas päätyny siihen että sotkunuttura sopii just sellasille vähän pyöreille naisille. Mun pää näyttää sotkunutturalla älyttömän isolta suhteessa muuhun kroppaan vaikka en ole edes kovin hoikka (BMI jotain 22;))

Vierailija
10/32 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon taas päätyny siihen että sotkunuttura sopii just sellasille vähän pyöreille naisille. Mun pää näyttää sotkunutturalla älyttömän isolta suhteessa muuhun kroppaan vaikka en ole edes kovin hoikka (BMI jotain 22;))

Pierunaama xd

Vierailija
11/32 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/60

Käytän aina sotkunutturaa kun ei tästä ohuesta liukkaasta lipareesta muuhun ole.

Kuivashampoolla + kihartimella saa kummasti tuuheutta aikaan jos sileätukkainen halajaa sotkunutturaa.

Vierailija
12/32 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii vaan paksuilla ja karheilla hiuksilla. Minun ohuesta ja sileästä tukasta ei saa sellaista millään :(

Ensin laitat kosteisiin hiuksiin suht vahvaa geeliä ainakin 6 pidolla, hiusten tyveen ja kuivaat ne. Sitten ruiskutat niihin suolasuihketta. Esim. Biozell volumizing seawater spray on hyvä. Ja sitten vaan hiukset nutturalle. Eipä tunnu ohuilta eikä liukkailta. Pituutta tosin pitäisi löytyä omasta takaa.

Vierailija
13/32 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla hoikka ja miellyttävän näköinen nainen, että näyttää hyvältä.

Miksi kommentti on saanut alapeukkua? Tottahan se on, hoikkuus on kaunista ja eri tyylit näyttävät hyvältä viehättävällä ihmisellä. Miksi suuttua asiasta?

Vierailija
14/32 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttumistahan se kun painaa palstalla alapeukkua...

Vierailija
15/32 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Oon 40-vuotias. Kehtaistko enää tässä iässäni käyttää sotkunutturaa?

Vierailija
16/32 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up. Oon 40-vuotias. Kehtaistko enää tässä iässäni käyttää sotkunutturaa?

Kehtaa, olen 45 ja käytän.

Vierailija
17/32 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet sotkunutturoita vain niillä naisilla joilla se näyttää hyvältä. Ne joilla se ei näytä hyvältä eivät käytä sotkunutturaa.

Vierailija
18/32 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei näytä hyvältä koska on piikkisuora, liukas ja lasimainen hiuslaatu. Toki, kasalla aineita ja puolella tunnilla muotoilua saa toimimaan mutta en viitsi arkena sellaista vaivaa nähdä.

Vierailija
19/32 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla paksut mutta liukkaat hiukset, ei onnistu sotkunuttura ilman voimakkaita käsittelyaineita, enkä halua niitä käyttää joten en tee nutturaa. Toiseksi mulla päänmuoto on sellainen ettei nuttura muutenkaan sovi.

Vierailija
20/32 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivoilla kaikki se sisustuskin. On kallista ja pitää täyttää turvaluokitukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi