Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei seksielämää miehen puutteellisen hygienian vuoksi?

Vierailija
17.08.2017 |

Kenellekkään muulle käynyt näin? Puhuttu on, mutta ei auta. Mies haluaa eikä suostu ymmärtämään miksi minä en halua. :x

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskin kukaan haluaa keskustella ihmisen kanssa, joka ei ole valmis itse tekemään keskustelun eteen mitään, ja vastailee tylysti kaikille, jotka sitä keskustelua yrittävät aloittaa.

Jos keskustelua ei synny, sitten sitä ei synny ja lähden pois. :) Tästä asiasta voi aivan hyvin keskustella ilman yksityiskohdilla mässäämistä, kyseessä kuitenkin toisen ihmisen arkaluontoinen asia, joten miksi sillä alkaisin tarpeettomasti räävittelemään täällä?

Mielestäni en ole ollut ketään kohtaan epäkohtelias, vaikka koko ketju on täynnä muiden asiattomuuksia. 

Ap

Vierailija
22/27 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli noin mutta en nyt viitsi enempää avata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseesi on täysin mahdoton vastata, ellet kerro tarkemmin. Ihmisillä on niin eri käsitys hygieniasta, että vastaaminen on mahdotonta. Emme voi tietää, keskustellaanko tässä karvojen siistimisestä vai likaisesta munasta. Ja mika on likainen muna? Yksi haluaa vain juuri pesty munan, toiselle kelpaa aamulla tai edellisenä iltana pesty. Yksi pesee hampaat kerran päivässä, toinen 3 kertaa. Yksi vaihtaa alusvaatteet päivittäin, toinen pari kertaa viikossa.

Jos hygieniatason ääripäät kohtaavat, niin tottakai on vaikeuksia. Mutta vastaaminen on siis mahdotonta, koska kukaan ei tiedä, vaaditko mahdottomia vai onko miehesi haiseva sika.

Vierailija
24/27 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymykseesi on täysin mahdoton vastata, ellet kerro tarkemmin. Ihmisillä on niin eri käsitys hygieniasta, että vastaaminen on mahdotonta. Emme voi tietää, keskustellaanko tässä karvojen siistimisestä vai likaisesta munasta. Ja mika on likainen muna? Yksi haluaa vain juuri pesty munan, toiselle kelpaa aamulla tai edellisenä iltana pesty. Yksi pesee hampaat kerran päivässä, toinen 3 kertaa. Yksi vaihtaa alusvaatteet päivittäin, toinen pari kertaa viikossa.

Jos hygieniatason ääripäät kohtaavat, niin tottakai on vaikeuksia. Mutta vastaaminen on siis mahdotonta, koska kukaan ei tiedä, vaaditko mahdottomia vai onko miehesi haiseva sika.

Enhän minä siihen mitään vastausta tarvitsekkaan, riittää että itse tiedän. Minulle on ihan riittävää jos toinen toteaa että oman kumppanin hygieniataso ei ollut riittävää (mikä se sitten olikin). Enemmän kiinnostaa miten sitä käsiteltiin, mistä se mahdollisesti johtui (merkki masennuksesta esim), kuinka kauan tilanne jatkui ja miten päättyi. Ne asiat minua kiinnostaa, ei se peseekö jonkun Pentti hampaansa vai ajeleeko kikkelikarvansa. 

Ap

Vierailija
25/27 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut miesystäväni kanssa samaa ongelmaa, mutta en halua kertoa asiasta enempää. Kyseessä on kuitenkin toisen ihmisen yksityisasia, mitä siitä keskustelemaan.

Vierailija
26/27 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti linjoilla on nyt vain 1 tai 2 haaskalintua, joten poistun paikalta. Kiitos ja hei :)

ap

Vierailija
27/27 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okeiokei no kerrotaan sitten! Mieheni pesee sähköhammasharjalla sekä hampaansa että PERSEENSÄ. Oletteko tyytyväisiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan