Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei seksielämää miehen puutteellisen hygienian vuoksi?

Vierailija
17.08.2017 |

Kenellekkään muulle käynyt näin? Puhuttu on, mutta ei auta. Mies haluaa eikä suostu ymmärtämään miksi minä en halua. :x

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei olisi minkäänlaista yhteiselämää, jos toinen ei huolehtisi hygieniastaan. En todellakaan voisi asua minkään porsaan kanssa.

Vierailija
2/27 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei olisi minkäänlaista yhteiselämää, jos toinen ei huolehtisi hygieniastaan. En todellakaan voisi asua minkään porsaan kanssa.

Enkä minä voisi olla ihmisen kanssa jolla on noin puutteellinen lukutaito. Tätähän en aloituksessa kysynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten puutteellisesta hygieniatasosta on kyse?

Vierailija
4/27 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ala tähän sen enempää erittelemään asiaa ellei sinulla ole tarjota vertaistukea. En minä ihmisten kauhisteluilla mitään tee. 

Vierailija
5/27 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä minä voisi olla ihmisen kanssa jolla on noin puutteellinen lukutaito. Tätähän en aloituksessa kysynyt.

Kysyit onko muille käynyt samalla tavalla. Lainaamasi henkilö vastasi että hänelle ei voisi koskaan käydä niin. Hän siis vastasi kysymykseesi. Mitä olet vailla kun ei vastaukset kelpaa?

Niin ja minä olen aiemman kanssa samaa mieltä. En olisi missään tekemisessä sellaisen porsaan kanssa joka ei huolehdi hygieniastaan.

Vierailija
6/27 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei tajua etkä sinua haluta, teillä on ongelma. Valitettavasti harvoin nämä possut tajuavat haisevansa pahalta. Joko  sä peset sen hemmon ite ennen seksiä tai sitten pidät jalat ristissä.

Itse en kyllä moista possua kattelisi, mutta sulla lienee omat syysi sietää sikapossua.

Vierailija
7/27 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tällainen aloittaja, joka ei halua kertoa asiasta yhtään mitään, ja sitten kun ihmiset parhaansa mukaan vastaavat vähäisten tietojen pohjalta, niin mikään vastaus ei miellytä.

Vierailija
8/27 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ala tähän sen enempää erittelemään asiaa ellei sinulla ole tarjota vertaistukea. En minä ihmisten kauhisteluilla mitään tee. 

Miksi siis teit tämän aloituksen?!

Ohis

Vierailija
9/27 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri siksi kysyin että tietäisin voinko tarjota vertaistukea vai onko sulla paljon pahempi tai miedompi tapaus. Ihan rohkeesti nyt vaan. Miten usein käy suihkussa, harjaako hampaita, vaihtaako kalsareita?

Vierailija
10/27 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Purkaakseni asiaa jonkun kanssa jolla mahdollisesti on sama kokemus. 

Vierailija
11/27 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri siksi kysyin että tietäisin voinko tarjota vertaistukea vai onko sulla paljon pahempi tai miedompi tapaus. Ihan rohkeesti nyt vaan. Miten usein käy suihkussa, harjaako hampaita, vaihtaako kalsareita?

Mieluusti saa kertoa omasta kokemuksestaan, keskustelu aukenee siitä sitten tai ei. 

Asiattomuuksiin en jaksa vastata ollenkaan, ilmoitan sen tässä samassa yllä oleville. 

Vierailija
12/27 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole tuollaista.

Mies pesee hampaat kaksi kertaa päivässä, käy suihkussa vähintään kerran päivässä, käyttää dödöä/partavettä ja kalsarit vaihtuvat joka päivä.

Hän on myös loistava sängyssä.

Minähän en possun kanssa ole enkä likaista kikkeliä imeskele.

Vierailija
13/27 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

herää kysymys miksi olet hänen kanssa.

Vierailija
14/27 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on vain yksi oikea vastaus: jätä se sika.

Vierailija
15/27 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Purkaakseni asiaa jonkun kanssa jolla mahdollisesti on sama kokemus. 

Häh, eihän sitä voi tietää onko sama kokemus, jollet yhtään tarkemmin avaa asiaa!

Jonkun kokemus on se, että mies ei ole vuosikausiin pessyt hampaitaan. Toisen kokemus on se, että mies käy kyllä päivittäin suihkussa mutta on siellä vain viisi minuuttia eli ei muka voi puhdistua kunnolla. Mikä sinun kokemuksesi on?

Vierailija
16/27 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluusti saa kertoa omasta kokemuksestaan, keskustelu aukenee siitä sitten tai ei. 

Asiattomuuksiin en jaksa vastata ollenkaan, ilmoitan sen tässä samassa yllä oleville. 

En mä jaksa alkaa tähän, antaa olla sitten. Asenteesi on liian ylimielinen. Hyvää jatkoa ja toivottavasti mies parantaa hygieniaansa. Meillä auttoi keskustelu..

Vierailija
17/27 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

herää kysymys miksi olet hänen kanssa.

Koska meillä on pitkä yhteinen historia ja mm. yhteiset lapset (siis tälläisiä pikkujuttuja vaan... )

En tiedä kuinka kauan enää olemme, mutta toistaiseksi kyllä. 

Ap

Vierailija
18/27 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin kukaan haluaa keskustella ihmisen kanssa, joka ei ole valmis itse tekemään keskustelun eteen mitään, ja vastailee tylysti kaikille, jotka sitä keskustelua yrittävät aloittaa.

Vierailija
19/27 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asenteesi miestä kohtaan on sama kuin ketjuun vastanneita kohtaan, niin ei ihme, jos miestä ei kiinnosta miellyttää sinua.

Vierailija
20/27 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännön vinkki: menkää yhdessä saunaan ja suihkuun, peskää toisianne vaikkapa esileikkinä, ja harrastatte seksiä joko siellä kylpyhuoneessa tai heti sen jälkeen makkarissa. Mutta jos miehelle on tosiaan seksittömyys ok, eikä hän viitsi sinun takia nähdä edes pientä vaivaa niin enpä minäkään jaksaisi sellaista itsekästä possua katsella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan