Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi - maa, jossa bussikuskit eivät tervehdi matkustajia

Vierailija
17.08.2017 |

Varsinaista asiakaspalvelua. Kannattaako alkaa tuollaiseen työhön, jos ei nappaa? Tämä on arkipäivää varsinkin pääkaupunkiseudulla.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä kun satoja kertoja päivässä vuosia jankutat terve hei moi päivää, eikä puoletkaan matkustajista vastaa. Bussia ihmiset käyttävät vaikka asiakaspalvelua ei olisi.

Jos tahtoo kunnon asiakaspalvelua, kannattaa mennä esimerkiksi pieneen vaatekauppaan.

Vierailija
22/25 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, mua tervehtii bussikuskit aikalailla aina. En edes muista milloin ei olisi tervehtinyt.

Tervehdin itse aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä kun satoja kertoja päivässä vuosia jankutat terve hei moi päivää, eikä puoletkaan matkustajista vastaa. Bussia ihmiset käyttävät vaikka asiakaspalvelua ei olisi.

Jos tahtoo kunnon asiakaspalvelua, kannattaa mennä esimerkiksi pieneen vaatekauppaan.

Juuri siksi on hyvä kun robottibussit tulee jotta noille turhille kuskeille voi antaa potkut. Samalla niiltä voisi ottaa sosiaalituet pois kun ei ne työtä tee.

Juuri sinunkaltaisen asenteen takia suomalaiset yritykset ei maailmalla pärjää. Kun asiakas ostaa palveluaniin hän on kuningas ja asiakaspalvelijan tehtävänä on tehdä kaikkensa jotta hän viihtyy.

Ihmise tei todellakaan käyttäisi julkista liikennettä jos veronmaksajien rahoja ei sinne heitettäisi miljardeja. Siksi toivon että tämä hallitus laittaa julkisen liikenteen omakustanteiseksi. Jokainen maksakoot oman kulkemisensa. 

Vierailija
24/25 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua vaan tervehtivät. Toki tervehdin itsekin ja nousen bussiin jo ystävällinen ilme kasvoillani ja katsekontaktia hakien. Voisiko vika olla omassa ilmeessäsi tai käytöksessäsi, jos sinua ei tervehditä?

Jaa, mä kyllä katson ja moikkaan aina, ja siksi ihmettelenkin kun en saa vastausta. Ehkä vika on sitten mun naamassa. Taidan itsekin kyynistyä ja jättää tervehtimiset sikseen, kuten näköjään suurin osa ihmisistä. - Ap

Vierailija
25/25 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri siksi on hyvä kun robottibussit tulee jotta noille turhille kuskeille voi antaa potkut. Samalla niiltä voisi ottaa sosiaalituet pois kun ei ne työtä tee.

Juuri sinunkaltaisen asenteen takia suomalaiset yritykset ei maailmalla pärjää. Kun asiakas ostaa palveluaniin hän on kuningas ja asiakaspalvelijan tehtävänä on tehdä kaikkensa jotta hän viihtyy.

Ihmise tei todellakaan käyttäisi julkista liikennettä jos veronmaksajien rahoja ei sinne heitettäisi miljardeja. Siksi toivon että tämä hallitus laittaa julkisen liikenteen omakustanteiseksi. Jokainen maksakoot oman kulkemisensa. 

Sinusta kuski on huono jos ei tervehdi?

Selvä.

Mitäpä jos koittaisit itse tervehtiä?

Olisivatko bussit enää koskaan ajoissa, jos alettaisiin tarjota tasokasta asiakaspalvelua kyselemällä jokaisen asiakkaan päivän kuulumiset?

En ymmärrä miksi ei voi taksia käyttää, jos palvelu on tärkeintä.

Ja turhaa yleistät että mielestäni asiakaspalvelu on turhaa kaikkialla, tuo on vain omaa mielikuvitustasi.

Nii-in hirveästi on julkisen liikenteen tukeminen sinulta pois että huhhuh!

Pieni positiivisuus voisi helpottaa sinunkin oloasi.