Vastaa rehellisesti: Viekö some ajan ja huomion makkarielämältä parisuhteessa?
Moniko on valmis myöntämään, että oma parisuhde kärsii siitä, että toista tai molempia osapuolia kiinnostaa enemmän somettaminen kuin makkaripuuhat ja onko asia edennyt jo ongelmaksi asti?
Kommentit (42)
Ei ole, tabletilla pystyy hyvin somettamaan samalla kun toinen äheltää siinä.
Meillä on käynyt näin. Mies lähmii puhelinta ja hivelee telkkarin kaukosäädintä mielummin kuin minua.
Mä olen kyllä sanonut, että en ala kilpailemaan huomiosta ja seksi on sen vuoksi vähissä. Harmittaa kovasti, koska tykkään läheisyydestä ja seksikin maistuisi.
Kertoin miehelle, että jos tilanne ei muutu, niin haluan romanttisen suhteen perheen ulkopuolisesta henkilöstä. Ei sitä näyttänyt asia kummemmin liikuttavan. Ehkä se on sitten ihan ok hankkia rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole kun kummallakaan ei ole älypuhelinta ja makkarissa ei ole tietokonetta. Onneksi.
Makkari kyllä pitäisi olla aina some-vapaa alue!
Ei vie, mutta emme asukaan vielä yhdessä vaan olemme vuorotellen pitkiä aikoja "kylässä" toistemme luona. Eilen viimeksi vähän testasin tätä, ja menin miehen syliin istumaan kun hän katsoi telkkaria. Pari minuuttia hän yritti samaan aikaan kuikuilla ruutua samaan aikaan kun aloin pussailla, mutta tv meni onneksi pian kiinni ja lähdettiin makkariin. Olisin ehkä vähän huolestunut, jos telkkari olisi voittanut (vaikka oltiinkin juuri edellisenä päivänä rakasteltu pitkän kaavan mukaan) koska meneillään ei ollut mikään odotettu suosikkiohjelma.
Sen kuitenkin ymmärrän, että välillä haluaa ottaa sen "oman ajan" ja katsoa jotain tiettyä sarjaa tai vaihtaa somessa kuulumisia. Ei seksiä tarvitse silloin samaan aikaan yrittääkään harrastaa, kunhan ruudut eivät korvaa läheisyyttä kokonaan. Se on kuitenkin tottakai surullista, jos seksi kokonaan jää tai vähenee huomattavasti ja ainut mikä enää kiinnostaa on puhelin/kone.
Taitaa olla, että moni ei kehtaa edes myöntää :)
Vie, koska muija on lähes 24/7 luuri nenän edessä. Mahdoton saada mitään kontaktia, eikä se omaa mielenkiintoa nosta, että puhelin kiinostaa minua enemmän ja kaikki mitä puhun menee kuuroille korville.
Ps.Vihaan tätä some aikaa.
Ei vie. Emme kirjoittele someen mitään. Ei koskaan.
50 v ja 49 v.
Ei todellakaan. :D Jos naista kiinnostaisi enemmän kännykkä kuin seksi minun kanssani, hän joutuisi etsimään uuden miehen.
Turha syyttää somea, jos vetoa ei ole. Yhtä hyvin sitä uppoutuisi telkkariin tai kirjaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei vie. Emme kirjoittele someen mitään. Ei koskaan.
50 v ja 49 v.
Jännä, olisin voinut vaikka vannoa... mutta ehkä tämä on vain minun harhaani. :)
En käytä somea. Tosin luen kyllä mieluummin kirjaa kuin harjoitan "makkaripuuhia".
ihatesome kirjoitti:
Vie, koska muija on lähes 24/7 luuri nenän edessä. Mahdoton saada mitään kontaktia, eikä se omaa mielenkiintoa nosta, että puhelin kiinostaa minua enemmän ja kaikki mitä puhun menee kuuroille korville.
Meillä on luuri juurtunut miehen käteen. Voisin muuttua sängyssä kurpitsaksi, eikä mies huomais mitään.
Vierailija kirjoitti:
ihatesome kirjoitti:
Meillä on luuri juurtunut miehen käteen. Voisin muuttua sängyssä kurpitsaksi, eikä mies huomais mitään.
Voisko johtua, että miehen kiinnostus on loppunut jo aiemmin ja täyttää nyt aikansa muulla.
Ikävä kuulla, että silläkin samankaltainen tilanne.
Omaa tilannetta ei helpota myökään se, että kahdenkeskistä aikaa ei ole enää ollenkaan. Kaikki vapaaillat kuluttaa "työkavereiden" kanssa jossain. Olemme viimeksi tehneet yhdessä jotain yli 2v sitten. Alan olemaan melko turtunut tähän elämään merkityksettömänä ja itsestäänselvänä puolisona... Ehkä sitä pitäisi pakata tavarat ja tehdä katoamistemppu..tuskin kyllä edes huomaisi :D
lollero kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihatesome kirjoitti:
Voisko johtua, että miehen kiinnostus on loppunut jo aiemmin ja täyttää nyt aikansa muulla.
Sillä on vähän ongelmia vehkeensä kanssa:(
Emme ole somessa makkarissa, mutta muu hereilläoloaika menee ainakin miehen osalta helposti vain koneella ja puhelimella roikkumiseen ja mulle komminkointi on varsin vähäistä suoraan sanottuna. Melko usein, kun koitan sanoa jotain, niin toteaa siihen, että"Odota" eli ilmeisesti se laitteen sisältö on niin ikään kiinnostavampi kuin mun jutut. Ja ehkä silleen se vie tilaa makkaripuuhilta, että mies usein valvoo myöhään laitteen äärellä ja mä olen mennyt jo nukkumaan. Hyvin harvoin mennään samanaikaisesti sänkyyn. Että kyllä tämä älypuhelin-/someaika vaikuttaa varsin negatiivisesti parisuhteeseen.
Hep, täällä! Kun pitkän päivän jälkeen vihdoin pääsee edes makuu asentoon niin on ihana edes hetki katsoa puhelinta rauhassa. T: lapsiperheen äiti
Ei se some sitä aikaa vie, mutta lohduttaa, kun puoliso pihtaa läheisyyttä ja seksiä.
Ei vie, koska meillä kumpikaan ei käytä somea. Meillä ei ole kummallakaan edes älypuhelinta, vaikka töistä sellaisen kumpikin saisi. Ei vaan ole mitään tarvetta tai mielenkiintoa. Yliopistokoulutus ja hyväpalkkainen duuni molemmilla.
Eipä ole kun kummallakaan ei ole älypuhelinta ja makkarissa ei ole tietokonetta. Onneksi.