Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko vakuutusyhtiö Turvan asiakkaita? Kokemuksia!

Vierailija
17.08.2017 |

Turva vakuutusyhtiö tekee suoramarkkinointia koteihin ja kiinnostaisi kuulla ajankohtaisia kokemuksia. Itsellä Op pohjola, kallis mutta todella luotettava. Turva edullisin mutta minkälaisin ehdoin?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaverin suosituksesta ollu Turvassa koti- ja autovakuutukset kolme vuotta. Kaskoa olen joutunut käyttämään kahdesti, seinään nirhauksen ja korkeaan kanttiin ajamisen vuoksi (korjaukset yhteensä lähes 4000 egeä). Kummassakin tapauksessa sain korvauspäätöksen puhelimessa ja hoidin asian merkkikorjaamolla. Kotivakuutukseen meni android-puhelin joka ei enää käynnistynyt - takas en saanut tehdaskorjattua vaan uuden puhelimen! Omavastuuta ei edes tarvinnut tästä maksaa koska virkailija soitti tämän vuoden alussa että saan voimaan jonkun omavastuubonuksen. Voin todellakin suositella! Olen saanut muistakin yhtiöistä jotain "vuosi puoleen hintaan" -tarjouksia mutta en todellakaan ole vaihtamassa, sen verran hyvin toimii. Turvahan on valittu joka vuosi parhaaksi vakuutusyhtiöksi enkä yhtään ihmettele!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi