Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras keino tupakoinnin lopettamiseen - näin onnistuin!

Vierailija
17.08.2017 |

Nikotiinisuihke suuonteloon. Nikotiini imeytyy kehoon parissakymmenessä sekunnissa, joten tunne on sama, kuin tupakan nikotiinin vaikuttaessa. Sitä on helppo pitää taskussa ja suihkaista suuhun aina kun nikotiininhalu iskee. Itse en laastarista, purkasta tai tableteista saa samaa fiilistä, kun nikotiinia on koko ajan sama määrä elimistössä. Aamulla ja stressin iskiessä suihkautan kaksi annosta ja vaikutus alkaa heti. Kokeilkaapa muutkin!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nikotiinin määrän laskeminen sähkötupakassa voisi tosiaan olla monille varsin toimiva keino. Myös aiemmin mainittu Champix on sellanen mitä itse harkitsisin, koska se on kuulemma varsin tehokas keino ja ei tosiaan sisällä yhtään nikotiinia. Champixissa vaan arveluttaa se, että se voi aiheuttaa masennusta ja jopa itsemurhaa-ajatuksia, vaikka ainakin health expressin mukaan ne sivuvaikutukset on todella harvinaisia: https://www.healthexpress.eu/fi/tupakoinnin-lopettaminen/champix

Vierailija
22/26 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettamiseen tarvitaan vain päätös , ei ole muuta kuin kova tahto ja se on siinä! ! Tämä päätös on paras teko ikinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras keino (ainaki naiselle) lopettaa on etsiä käsiinsä pieni peili ja hyvä valaistus. Mielellään jos jostain semmosen hammaslääkäri peilin saisi. Itse röökailin reilu 10vuotta. Varsinkin näin naisena iski vasten kasvoja kun rupesin tarkastelemaan lähemmin hampaitani, jotka olivat alkaneet tummua aikalailla ja alahampaissa oli oikein semmosia ruskeita juovia sisäpuolella, yäk. Nyt jo olen saanut hampaani vähä nätimmäksi neljässä vuodessa mutta koko ajan saa kyllä valkaisevaa hammastahnaa käyttää ja tuskin tästä ihan valkeaksi tulevatkaan.. ja sit nämä ihanat tupakka juonteet suupielissä vaikken ole vasta kun 28 :/

Monien tupakoivien ystävien hampaita oon myös kattonu ja en todellakaan ole ainoa tumma hammas.

Mutta tämä tuskin riittää lopettamis syyksi sellaisille naisille joille ei riitä lopettamis syyksi edes raskaus..

Vierailija
24/26 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lopetin tuon suihkeen avulla, ja todellakin se voitti 100-0 kaikki purkat, laastarit ja tabletit. Mutta nyt olen koukussa tuohon suihkeeseen. Olisi pitänyt lopettaa ilman mitään vieroitustuotetta.

Vierailija
25/26 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Champix - https://euroclinix.net Kannattaa kokeilla tuota lääkettä. Olen polttanut 26 vuotta säännöllisesti ja viimeaikoina meni iso L&M aski siis 30 kpl päivässä. Nyt lähtee neljäs viikko ilman tupakkaa! Lopetin tupakoinnin jo ennen tavoiteaikaani (2 vkoa), koska se maistui pahalta ja ei enää vastannut tarkoitustaan. Sivuoireita pahoja ei ole tullut; ainoastaan kuvotus, joka menee minuuteissa ohi. Lopetettuani tupakoinnin, käytin kaksi viikkoa 1 mg päivässä ja sitten olen ottanut vain yhden tabletin päivässä, koska en tunne tarvitsevani enempää. Minulle on ollut yllättävän helppoa olla polttamatta ja olenkin itsestäni ylpeä, että tuon lääkkeen avulla minä kykenin tähän ja toivottavasti lopetan tupakoinnin ainiaaksi! Vieroituoireita ei ole ollut, vaikka en käytä purukumia tms. 

Vierailija
26/26 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin itse reilu kuusi vuotta sitten.

Lopetin täysin seinään, ei korvikkeita, ei mitään. Kun alkoi kesäloma töistä, niin poltin illalla vikan röökin. Seuraavana päivänä en enää ollenkaan, pysyttelin kotona jotten ratkeaisi ostamaan tupakkaa. Karmeaa oli, oli todella pahat vieroitusoireet, mutta selvisin. Elämäni paras päätös, säästyy terveys ja rahat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi