Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin katsomassa deittisivuston tarjontaa...

Vierailija
17.08.2017 |

Kyllä tämä sinkkuilu alkoikin taas kummasti maistua eikä olla ollenkaan hassumpi vaihtoehto, kun katsasti niiden miesten pärstäkertoimet... 😂 Vai olisinko ottanut Herra Harva Risuparran vai Herra Kulahtaneen Lippalakin? 🤣

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt ihan oikeasti, mikä tuo elo score on. Kuulostaa joltain urbaanilegendalta, koska missään ei virallisesti selitetä, millä perusteella niitä profiileja sinulle näytetään. Juu, olen jotain juttuja kuullut, mutta miten se selittää esim minun kohdallani sen, että uusia profiileja ei vain tule. Mikä ihmeen järki tinderin olisi pimittää minulta profiileja, jos niitä siellä olisi tarjolla pilvin pimein? 

Vierailija
42/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettideittipalstoilla on paljon tasottomampia tyyppejä kuin Tinderissä.

Sanoisin, että nykyään kun Tinderkin alkaa olla ihan mainstreamia, niin nämä resupekat ovat sielläkin jo hyvin edustettuina.

No, Tinderissä niitä ei näytetä sinulle, jos olet itse tarpeeksi viehättävä (elo scoresi perusteella) ja jos alueella on muuten tarpeeksi käyttäjiä. Ja kun olet kerran svaipannut vasemmalle, naama ei enää vainoa sinua.

Väärin. Mä olen swaipannut kaksi miestä vasemmalle jo varmaan noin 15-20 kertaa. Sieltä he silti aina vaan tupsahtavat. En tiedä mistä johtuu. Muitakin on, jotka tulevat pari kertaa vastaan, mutta nää kaksi tulee joka ikinen kerta kun avaan tinderin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on hauskaa. Miehet kyselevät jatkuvasti, mitä esim Tinderiin pitäisi kirjoittaa ja millaiset kuvat olla, että saisi naisia. Sitten niinkin yksinkertainen vinkki kuin hymy teilataan aivan täysin. En varmana hymyile, näyttää ihan uunolta, jos en kelpaa näin niin perkele, nirsot akat... Samaten ei voi laittaa siistejä vaatteita ja tsekata tekstistä kirjoitusvirheitä. Ja taas ihmetellään, miksei naiset innostu, vaikka noi olisi ihan alkeellisia juttuja jotka jokainen voisi tehdä.

Nimenomaan. Ja sitten kitistään, kun vain ne kaksimetriset miesmallit saavat mätsejä, kun pituuteen ja kasvonpiirteisiin ei voi vaikuttaa. 

Vierailija
44/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on hauskaa. Miehet kyselevät jatkuvasti, mitä esim Tinderiin pitäisi kirjoittaa ja millaiset kuvat olla, että saisi naisia. Sitten niinkin yksinkertainen vinkki kuin hymy teilataan aivan täysin. En varmana hymyile, näyttää ihan uunolta, jos en kelpaa näin niin perkele, nirsot akat... Samaten ei voi laittaa siistejä vaatteita ja tsekata tekstistä kirjoitusvirheitä. Ja taas ihmetellään, miksei naiset innostu, vaikka noi olisi ihan alkeellisia juttuja jotka jokainen voisi tehdä.

Vielä hauskempaa on, kun naiset väittävät tämmöisten parannusten auttavan. Ei kukaan kiinnostu rumasta miehestä, koska sillä on siistit kuteet tai virheetön esittelyteksti. Eräässä tutkimuksessa oli, että naiset arvioivat hymyilevän miehen vähemmän viehättäväksi: "Women find men less attractive when they smile compared to when they take on swaggering or brooding poses, a Canadian study has found."

Vierailija
45/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen jo omani löytänyt nettideiteistä..kuva oli kyllä tosi hymyilevä, mutta lippis päässä. Ei onneksi ollut se pelkkä kuva, mihin tykästyin.. Tuosta puunaamisesta oli tarkoitus puhua. Mieheni on virkamies, eli pikkutakki on työvaate ja joka päivä töissä päällä, mutta vapaalla eritoten lomalla jätkä muistuttaa enemmän pultsaria kuin työtätekevää ihmistä. Sänki leuassa ja rytkyt päällä, saattaa jopa pistäytyä kaupassakin sen näköisenä. Ei kyllä heilauta meidän suhdetta pätkääkään. Sellaisena hänet kyllä ensimmäisen kerran näinkin ja vielä litomärkänä, kun tuli minua vastaan ja satoi vettä kaatamalla.. Kattokaa nyt hyvät ihmiset pikkasen kauemmaskin ja antakaa mahdollisuus..eihän sitä koskaan tiedä, mitä sieltä kurjan pinnan alta löytyy.

Vierailija
46/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt ihan oikeasti, mikä tuo elo score on. Kuulostaa joltain urbaanilegendalta, koska missään ei virallisesti selitetä, millä perusteella niitä profiileja sinulle näytetään. Juu, olen jotain juttuja kuullut, mutta miten se selittää esim minun kohdallani sen, että uusia profiileja ei vain tule. Mikä ihmeen järki tinderin olisi pimittää minulta profiileja, jos niitä siellä olisi tarjolla pilvin pimein? 

Tinderin algoritmi on salainen, mutta se on vahvistettu, että jokaiselle käyttäjälle lasketaan viehättävyysarvo, jonka mukaan hänelle näytetään suurin piirtein yhtä viehättäviä käyttäjiä.

Missä asut? Oletko mies vai nainen? On ihan mahdollista, ettei aktiivisia profiileja ole enempää. Jos poistat profiilisi ja asennat sen uudestaan, saat lisää näkvyyttä. Huomaat myös, että parhaimman näköiset tyypit tulevat alkuun.

Vierailija
47/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettideittipalstoilla on paljon tasottomampia tyyppejä kuin Tinderissä.

Sanoisin, että nykyään kun Tinderkin alkaa olla ihan mainstreamia, niin nämä resupekat ovat sielläkin jo hyvin edustettuina.

No, Tinderissä niitä ei näytetä sinulle, jos olet itse tarpeeksi viehättävä (elo scoresi perusteella) ja jos alueella on muuten tarpeeksi käyttäjiä. Ja kun olet kerran svaipannut vasemmalle, naama ei enää vainoa sinua.

Väärin. Mä olen swaipannut kaksi miestä vasemmalle jo varmaan noin 15-20 kertaa. Sieltä he silti aina vaan tupsahtavat. En tiedä mistä johtuu. Muitakin on, jotka tulevat pari kertaa vastaan, mutta nää kaksi tulee joka ikinen kerta kun avaan tinderin :D

Tuo on bugi.

Vierailija
48/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta joku kalastus- tai veneilykuva on ihan ok. Itse asiassa tykkään noista "tositoimissa" otetuista kuvista enemmän kuin sellaisista "vartavasten otetuista". Nimittäin niistä tositoimissa otetuista kuvista näkee heti, onko mies luonteeltaan suhteellisen siisti. Siistillä miehellä on yleensä nimittäin ne kalavehkeetkin perussiistit vaikka olisikin vähän suomuissa ja limassa sillä hetkellä.

Mitä risupartaan tulee, en arvosta miestä joka kasvattaa partaa vaikka oma parrankasvu olisi heikkoa tai toisaalta puunaa partaansa enemmän kuin minä hiuksiani. Siisti, lyhyt parta on ihana, mutta yli 3 cm pitkät karvat on järjestään joko epäsiistit tai sitten sitä partaa täytyy okein hoitaa. Mikä on epämiehestä ja turn-off.

Eli miehen pitää olla siisti, mutta siistiminen on turn off. Juuh

Ymmärrät varmaan eron siistin olemuksen ja puunatun olemuksen välillä? En itse haluaisi resupekkahaisulia, mutta en mitään geelitukkaakaan jolle ulkonäkö on kaikki kaikessa. Suurin osa miehistä mahtuu näiden kahden välimaastoon.

Parran hoitaminen ja pitäminen siistinä = mies, jolle ulkonäkö on kaikki kaikessa. Juuh

opettele lukemaan: parran pitäminen siistinä on ihan normaalia itsestä huolehtimista. Hysteerinen parran sliippaus onkin sitten jo semmoista joka itselle olisi turn off. 

Tosin taidat ymmärtää kaiken täällä sanotun tahallaan väärin että pääset vikisemään naisten sekopäisistä vaatimuksista. Kannattaa varmaan painua takaisin sinne red pill-foorumeille vaahtoamaan. 

On vain koomista, että pidemmän parran pitäminen siistinä on sulle hysteeristä parran sliippausta, vaikka se ei vie aikaa sen enempää kuin parran ajaminen

Voi herranjumala, missä sanoin niin? Jos osaisit lukea, ymmärtäisit kohdan "parran pitäminen siistinä on ihan normaalia itsestä huolehtimista". Siinä sanotaan aika selvästi että parran pitäminen siistinä on ainakin omasta mielestäni oikein hyvä asia. Sen sijaan ihmiset, joille tämä parta on kaikki kaikessa ei jaksa kiinnostaa.

Väännän rautalangasta: partaa voi verrata naisten pitkään tukkaan: pitkää tukkaa pitää toki pestä, harjata ja ehkä vähän suoristaakin että se näyttää hyvältä ja huolitellulta tai sitten sen laittoon voi tuhrata tunnin päivässä ja huomattavan määrän rahaa erilaisten muotoilutuotteiden ja kiharrinten välityksellä. 

Pidän parrakkaista miehistä, mutta en siitä että ulkonäkö (oli se sitten oma tai muiden) on elämän keskipiste. 

Vierailija
49/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tinderin algoritmi on salainen, mutta se on vahvistettu, että jokaiselle käyttäjälle lasketaan viehättävyysarvo, jonka mukaan hänelle näytetään suurin piirtein yhtä viehättäviä käyttäjiä."

Laitetaanko Tinderiin toiveet myös siitä vastapuolesta kuten esim. pituus, jotka tuo algoritmi ottaa huomioon? Ärsyttää, kun lyhyehkönä naisena kaikki, jotka lähestyvät deittipalstoilla ovat 160-170-senttisiä, kun pidän pidemmistä miehistä. Jos Tinder tarjoaisi vain niitä mun määrittelemään haarukkaan sopivia ehdokkaita, voisin liittyäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi