Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

petin miestäki ja mieheni sai tietää erikoisella tavalla

Vierailija
17.08.2017 |

kadun niin paljon... tekisin mitä vaan että voisin mennä ajassa taaksepäin. kirjoitin siis palstalle mitä olin tehnyt, ja kysyin neuvoja. jostakin syystä joku oli päässyt profiilini yksityisiin tietoihin, saanut yhteystiedot ja salapoliisina mennyt kertomaan miehelleni kaikki :/ ajattelin itse kertoa mutta ei. joku älypää mennyt mua aikasemmin.. mulla on niin huono olo, oksettaa... siinä hetkellisessä mielenhäiriössä menin tekemään virheen, jota tulen katumaan ikuisesti... olisiko jotain neuvoja mitä sanoa, rakastan miestäni aivan mielettömästi enkä pysty menettää häntä... hän on ollut syyni elää, ennen kuin tavattiin kärsin vakavasta masennuksesta. olen aivan rikki... mieheni ei vastaa mihinkään viesteihin

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä loistavaa, että tuollaiset l**tot jäävät kiinni. Aivan oikein sinulle!

Kannattaa pysyä sinkkuna jos uskollisuus ei ole itsestään selvyys.

Vierailija
2/3 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sen verran sanoa että itse henk koht en pystyisi antamaan ikinä anteeksi. En katsomaan silmiin tai olemaan missään tekemisissä. Eli varaudu siihen että mitään mitä teet ei tule auttamaan. 

Toki toivon ettei näin olisi ja saisitte asiat kuntoon ja eläisitte loppuelämän yhdessä onnellisina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kertoo jo tuo kirjoitustaito...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan