Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin katsomassa deittisivuston tarjontaa...

Vierailija
17.08.2017 |

Kyllä tämä sinkkuilu alkoikin taas kummasti maistua eikä olla ollenkaan hassumpi vaihtoehto, kun katsasti niiden miesten pärstäkertoimet... 😂 Vai olisinko ottanut Herra Harva Risuparran vai Herra Kulahtaneen Lippalakin? 🤣

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä tosissani, että pitäisiköhän oikeasti alkaa katsella naisystävää? Fiksun ja ihmismäisen näköisiä ja oloisia naisiahan kyllä löytyy. Tiedä kuinka ihanaa se voisi olla! 😊 ap

Vierailija
22/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveä selittely, miksi ei vain kertakaikkiaan voi hymyillä. Ja sitten syytetään, miten naiset ovat vain niiden pinnallisten gigolojen perään, vaikka asia voisi ratketa ihan yksinkertaisesti sillä hymyllä. Teille annettiin ihan yksinkertainen vinkki. Ottakaa tai jättäkää. Turha valittaa, kun naiset eivät innostu. 

https://i.ytimg.com/vi/5Bf3Qyf1m8U/hqdefault.jpg moi lähdetkö treffeille?

Willem Dafoe on kuumista kuumin, lähtisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa varmaan katsella muualta kuin sieltä sivustolta sitten.

Vierailija
24/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin täältä häviää ihan asialliset viestit? Paska palsta.

Vierailija
25/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta joku kalastus- tai veneilykuva on ihan ok. Itse asiassa tykkään noista "tositoimissa" otetuista kuvista enemmän kuin sellaisista "vartavasten otetuista". Nimittäin niistä tositoimissa otetuista kuvista näkee heti, onko mies luonteeltaan suhteellisen siisti. Siistillä miehellä on yleensä nimittäin ne kalavehkeetkin perussiistit vaikka olisikin vähän suomuissa ja limassa sillä hetkellä.

Mitä risupartaan tulee, en arvosta miestä joka kasvattaa partaa vaikka oma parrankasvu olisi heikkoa tai toisaalta puunaa partaansa enemmän kuin minä hiuksiani. Siisti, lyhyt parta on ihana, mutta yli 3 cm pitkät karvat on järjestään joko epäsiistit tai sitten sitä partaa täytyy okein hoitaa. Mikä on epämiehestä ja turn-off.

Vierailija
26/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloittajahan on kuumista kuumin kaunotar, jolle Miss Universumitkin jää kirkkaasti toiseksi?

Vierailija
27/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta joku kalastus- tai veneilykuva on ihan ok. Itse asiassa tykkään noista "tositoimissa" otetuista kuvista enemmän kuin sellaisista "vartavasten otetuista". Nimittäin niistä tositoimissa otetuista kuvista näkee heti, onko mies luonteeltaan suhteellisen siisti. Siistillä miehellä on yleensä nimittäin ne kalavehkeetkin perussiistit vaikka olisikin vähän suomuissa ja limassa sillä hetkellä.

Mitä risupartaan tulee, en arvosta miestä joka kasvattaa partaa vaikka oma parrankasvu olisi heikkoa tai toisaalta puunaa partaansa enemmän kuin minä hiuksiani. Siisti, lyhyt parta on ihana, mutta yli 3 cm pitkät karvat on järjestään joko epäsiistit tai sitten sitä partaa täytyy okein hoitaa. Mikä on epämiehestä ja turn-off.

Eli miehen pitää olla siisti, mutta siistiminen on turn off. Juuh

Vierailija
28/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihan jokaisen vastuulla panostaa siihen omaan profiiliin. Ihan samalla tavalla kuin laittaa siistit vaatteet treffeille ja ilmestyä sinne selvinpäin. Tai sitten voi itkeä jossain naisvihasivustoilla kun ämmille ei kelpaa. 

Jos muutaman hyvän valokuvan ottaminen on ylivoimaisen vaikeaa niin on varmaan parempi pysyä sinkkuna. Kun siihen parisuhteeseenkin täytyy toisinaan panostaa. Mitään tekohymykuvia ei tarvitse - parasta on pyytää kaveria tai vaikka äitiä nappaamaan muutama kuva kun tekee jotain mieluista. 

Itse löysin oman mieheni OkCupidista (en tosin Suomesta jossa palvelu ei käsittääkseni ole kovin suosittu) ja tein oman profiilini todella huolella (vaikka olen nainen ja miehiä kuulemma riittää jonoksi asti, ainakin tämän palstan kilttimiesten mukaan!), todella omahyväistä ajatella että huonolla profiililla täytyy käydä flaksi ja ulkoistaa huono menestys muiden kontolle. 

Ugh olen puhunut!

Vierailija
29/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät varmaan eron siistin olemuksen ja puunatun olemuksen välillä? En itse haluaisi resupekkahaisulia, mutta en mitään geelitukkaakaan jolle ulkonäkö on kaikki kaikessa. Suurin osa miehistä mahtuu näiden kahden välimaastoon.

Vierailija
30/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittipalstoilla on paljon tasottomampia tyyppejä kuin Tinderissä.

Vierailija
31/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on ihan jokaisen vastuulla panostaa siihen omaan profiiliin. Ihan samalla tavalla kuin laittaa siistit vaatteet treffeille ja ilmestyä sinne selvinpäin. Tai sitten voi itkeä jossain naisvihasivustoilla kun ämmille ei kelpaa. 

Jos muutaman hyvän valokuvan ottaminen on ylivoimaisen vaikeaa niin on varmaan parempi pysyä sinkkuna. Kun siihen parisuhteeseenkin täytyy toisinaan panostaa. Mitään tekohymykuvia ei tarvitse - parasta on pyytää kaveria tai vaikka äitiä nappaamaan muutama kuva kun tekee jotain mieluista. 

Itse löysin oman mieheni OkCupidista (en tosin Suomesta jossa palvelu ei käsittääkseni ole kovin suosittu) ja tein oman profiilini todella huolella (vaikka olen nainen ja miehiä kuulemma riittää jonoksi asti, ainakin tämän palstan kilttimiesten mukaan!), todella omahyväistä ajatella että huonolla profiililla täytyy käydä flaksi ja ulkoistaa huono menestys muiden kontolle. 

Ugh olen puhunut!

Edelleenkään kuvien laadulla ei ole juurikaan väliä. Komea mies paidattomana kaljapullo kädessä mökillä saa aivan kipeesti enemmän tykkäyksiä kuin ruma mies, jolla täydelliset ammattivalokuvaajan ottamat kuvat

Vierailija
32/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät varmaan eron siistin olemuksen ja puunatun olemuksen välillä? En itse haluaisi resupekkahaisulia, mutta en mitään geelitukkaakaan jolle ulkonäkö on kaikki kaikessa. Suurin osa miehistä mahtuu näiden kahden välimaastoon.

Parran hoitaminen ja pitäminen siistinä = mies, jolle ulkonäkö on kaikki kaikessa. Juuh

Vierailija
33/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kaikki maakuntani kuvalliset naiset (+/- 7 vuotta omaan ikääni) läpi S24:n deittipalstalla, enkä löytänyt yhtään, jolle tekisi mieli laittaa viestiä. Aika karua, kun samaan aikaan Tinderissä olen mätsännyt useamman tosi kivan naisen kanssa.

Vierailija
34/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parran hoitaminen ja pitäminen siistinä = mies, jolle ulkonäkö on kaikki kaikessa. Juuh

opettele lukemaan: parran pitäminen siistinä on ihan normaalia itsestä huolehtimista. Hysteerinen parran sliippaus onkin sitten jo semmoista joka itselle olisi turn off. 

Tosin taidat ymmärtää kaiken täällä sanotun tahallaan väärin että pääset vikisemään naisten sekopäisistä vaatimuksista. Kannattaa varmaan painua takaisin sinne red pill-foorumeille vaahtoamaan. 

Vierailija
35/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että nykyään kun Tinderkin alkaa olla ihan mainstreamia, niin nämä resupekat ovat sielläkin jo hyvin edustettuina.

Vierailija
36/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia enemmän masentavat varatut perheenisät, jotka etsivät salasuhdetta. Miksi ihmeessä kukaan rupeaisi toiseksi naiseksi ja auttaisi pettämään naista, jonka kanssa mies on tehnyt lapsia? Moni noista miehistä ei tunnu näkevän toiminnassaan mitään väärää. "En mä erotakaan halua." Eli halutaan pitää perhe ja omakotitalo, siihen rinnalle vain pitäisi saada sinkkunainen tuomaan elämään jännitystä.

Vierailija
37/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että nykyään kun Tinderkin alkaa olla ihan mainstreamia, niin nämä resupekat ovat sielläkin jo hyvin edustettuina.

No, Tinderissä niitä ei näytetä sinulle, jos olet itse tarpeeksi viehättävä (elo scoresi perusteella) ja jos alueella on muuten tarpeeksi käyttäjiä. Ja kun olet kerran svaipannut vasemmalle, naama ei enää vainoa sinua.

Vierailija
38/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

opettele lukemaan: parran pitäminen siistinä on ihan normaalia itsestä huolehtimista. Hysteerinen parran sliippaus onkin sitten jo semmoista joka itselle olisi turn off. 

Tosin taidat ymmärtää kaiken täällä sanotun tahallaan väärin että pääset vikisemään naisten sekopäisistä vaatimuksista. Kannattaa varmaan painua takaisin sinne red pill-foorumeille vaahtoamaan. 

On vain koomista, että pidemmän parran pitäminen siistinä on sulle hysteeristä parran sliippausta, vaikka se ei vie aikaa sen enempää kuin parran ajaminen

Vierailija
39/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin kaikki maakuntani kuvalliset naiset (+/- 7 vuotta omaan ikääni) läpi S24:n deittipalstalla, enkä löytänyt yhtään, jolle tekisi mieli laittaa viestiä. Aika karua, kun samaan aikaan Tinderissä olen mätsännyt useamman tosi kivan naisen kanssa.

Täsmälleen sama juttu minulla naisena. Jotenkin tuntuu, että s24 on kuin joku luola, jonne on sullottu kaikki mörrimöykyt päivänvaloa piiloon. 

Vierailija
40/49 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hauskaa. Miehet kyselevät jatkuvasti, mitä esim Tinderiin pitäisi kirjoittaa ja millaiset kuvat olla, että saisi naisia. Sitten niinkin yksinkertainen vinkki kuin hymy teilataan aivan täysin. En varmana hymyile, näyttää ihan uunolta, jos en kelpaa näin niin perkele, nirsot akat... Samaten ei voi laittaa siistejä vaatteita ja tsekata tekstistä kirjoitusvirheitä. Ja taas ihmetellään, miksei naiset innostu, vaikka noi olisi ihan alkeellisia juttuja jotka jokainen voisi tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän