Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset, jotka unohtavat sovitut tapaamiset, jos heitä ei muistuta!

Vierailija
17.08.2017 |

Raivostuttavaa, mutta monesta ystävästäni on kuoriutunut tällainen "unohtleija". Aivan kuin seurani ei oikeasti edes kiinnostaisi ja sitten vain "unohdetaan" tapaamiset, jos ei edellisenä päivänä muista kysyä, että muistathan sen huomisen tapaamisen. Esimerkki tiistaina sovitaan, että tavataan ensi viikon tiistaina klo 16 paikassa X. Tapaamispäivänä kysyn, nähdäänhän me nyt sitten tänää klo 16 paikassa X. Vastauksena saan pahoittelut ja selityksen, että onkin tullut jotain muuta yllättävää menoa tai terveys reistailee.

Eikö kukaan enää kirjoita kalenteriin ylös tapaamisia vai onko ihan ok vain "unohtaa" tai sopia jotain parempaa päällekkäin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan monet vielä sanovat suoraan unohtaneensa koko jutun ja sen takia on nyt sovittu muuta menoa samalle päivälle. Ap

Vierailija
2/15 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole mielipidettä tästä? Miksi teette ohareita, te, jotka niitä teette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko se vain niin, että sinä et ole niin tärkeä tai hauska tai kiinnostava, että sinun kanssasi sovittu täytyisi pitää tai edes pysyisi mielessä?

Vierailija
4/15 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi on kans rasittavaa!

Itse olen unohtelija, enkä muistaisi tapaamisia, jos en laittaisi niitä ylös! Aina on kalenteri mukana, niin ei unohdu.

Vierailija
5/15 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetaan paremmin nimellä entinen ystävä tai entinen tuttava. Jos ei seura kelpaa niin olkoot yksin sitten.

I aint got time for yall bullshit!

Vierailija
6/15 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne muistaa, voi olla ettei huvitakaan tavata tai on oikeasti tullut muuta tärkeää menoa.

Vierailija
7/15 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kyllä, mutta toivon että toinen unohtaa. Sitten kun tulee viestiä niin sepitän jotain miksi en pystykään nähdä.

T: Masentunut luuseri

Vierailija
8/15 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulkitsen että seurani ei vain kiinnosta tarpeeksi, jos minua ei haluta nähdä, muuten nuo unohtelijat unohtaisi säännöllisesti myös mennä töihin, hakea lapset tarhasta, maksaa laskut, mennä treffeille.. tuskin kaikilla dementia on.

Vierailija
9/15 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voisi kysyä heiltä, miksei voi käyttää kalenteria tai miksi yleensä haluavat sopia tapaamisen, jos kuitenkin unohtavat sen tai sopivat muuta päälle? Keskustelua suoraan face to face, niin näet ilmeistäkin, onko syy heidän muistissa vai siinä, ettei vaan kiinnosta nähdä.

Vierailija
10/15 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen niin stressaantunut että unohtelen asioita, mulla unohtuu sanojakin, joskus pitää aika kauan miettiä jotain ihan normisanaa, että mikä hitto se nyt on. Masennus myös tekee sitä että muisti reistailee, on myös muita sairauksia jotka tekee saman. Aina en muista/ehdi/jaksa laittaa heti ylös, ja sitten se voi todellakin unohtua.

Meillä töissä en ole ainoa joka sanoo että unohtelee asioita, meillä on töissä niin paljon muistettavaa ja jatkuvasti asiat muuttuu ja joku tulee sanomaan jotain jostain... kun kääntyy mennäkseen johonkin, unohtaa jo mihin oli menossa ja miksi. Nyt olen tuurannut toisenkin osaston vetäjää jo kuusi viikkoa ja ens viikko vielä, sitten voi vähän helpottaa kun ei tarvi hoitaa kuin omat työt ja työpaikan muuttoa uusiin tiloihin.

Vierailija
11/15 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen niin stressaantunut että unohtelen asioita, mulla unohtuu sanojakin, joskus pitää aika kauan miettiä jotain ihan normisanaa, että mikä hitto se nyt on. Masennus myös tekee sitä että muisti reistailee, on myös muita sairauksia jotka tekee saman. Aina en muista/ehdi/jaksa laittaa heti ylös, ja sitten se voi todellakin unohtua.

Meillä töissä en ole ainoa joka sanoo että unohtelee asioita, meillä on töissä niin paljon muistettavaa ja jatkuvasti asiat muuttuu ja joku tulee sanomaan jotain jostain... kun kääntyy mennäkseen johonkin, unohtaa jo mihin oli menossa ja miksi. Nyt olen tuurannut toisenkin osaston vetäjää jo kuusi viikkoa ja ens viikko vielä, sitten voi vähän helpottaa kun ei tarvi hoitaa kuin omat työt ja työpaikan muuttoa uusiin tiloihin.

Miten vaikeaa on laittaa kännykkään muistutus?

Vierailija
12/15 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä. Yli 40 ja mun päässä ei pysy enää mikään.

Vierailija
13/15 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vaikeaa on laittaa kännykkään muistutus?

Mun kännykkä ainakin piippaisi sit koko ajan.

Ohis

14/15 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin pari ystävääni unohtelevat asioita jatkuvasti... itse käytän kalenteria, kannattaisi heidänkin.

Vierailija
15/15 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä. Yli 40 ja mun päässä ei pysy enää mikään.

Onko kroppakin rapistunut jo niin ettei kalenterikaan pysy kädessä? :/