Käytätkö huumeita? Mitä puoluetta kannatat?
Olisi kiva tietää. Ovatko huumeidenkäyttäjät edes kiinnostuneita politiikasta ylipäänsä? Jännittävää olisi tietää nouseeko mikään yksittäinen puolue huumeiden käyttäjien suosikiski!
Kommentit (38)
Mahtavatkohan kaikki vastata totuudenmukaisesti. No, minä nyt kuitenkaan en käytä huumeita, en ole niitä ikinä kokeillut, enkä tule kokeilemaankaan. Äänestän persuja.
En käytä enkä kannata erityisesti mitään. Kumpikaan asia ei kiinnosta.
Se mitä politiikkaan tulee, niin kyllä Kymi-yhtiö on kaikkein paras!
Vierailija kirjoitti:
Mahtavatkohan kaikki vastata totuudenmukaisesti. No, minä nyt kuitenkaan en käytä huumeita, en ole niitä ikinä kokeillut, enkä tule kokeilemaankaan. Äänestän persuja.
Etköhän sä viinaa jou joka viikonloppu.
Vierailija kirjoitti:
Etköhän sä viinaa juo joka viikonloppu.
En käytä mitään päihteitä. Mielestäni Suomen alkoholi ja päihdepolitiikkaa tuli lieventämisen esim. alkoholin myynnin vapauttaminen nykyisestä sijaan kiristää. Suomessa on liikaa päihdeongelmia. En kuitenkaan kannata mitään kieltolakia, koska se kääntyisi vain itseään vastaan kuten aikoinaan nähtiin. SDP:tä olen äänestänyt yksiä vaaleja lukuunottamatta.
En ole minkään puolueen innokas kannattaja, kaikkien touhut aiheuttaa vaan ahdistusta ja myötähäpeää, mutta olen vasemmistomainen ja hyvin liberaali kuitenkin. Olen äänestänyt SDPtä, vihreitä ja Vasemmistoliittoa. Kaikki perseestä, mutta vähemmän perseestä kun muut.
Suhtautumiseni huumeisiin on normia rennompi, itsekin olen kokeillut kannabista ja haluaisin kokeilla psykedeelejä.
En käytä. Eniten samoja ajatuksia taitaa olla vihreiden edustajien kanssa, kun niitä tuppaa vaalikoneissa olemaan eniten kärjessä. En kuitenkaan varsinaisesti ole minkään puolueen kannattaja.
Kokkelia menee ja kokkereita kannatan!