Hyvä "nesteenpoistolääke" luontaistuotteena? Kokemuksia
Eli löytyiskö luontaistuotteista tai miksi niitä nyt sanotaan niin jokin ns. nesteenpoistolääke? Nyt olen käyttänyt salt balans nimistä tuotetta, mutta oisko joku parempi tai mihin niissä kannattaa kiinnittää huomiota, että mitä pitäis sisältää?
Kommentit (20)
Nestemin on toiminut itselläni. Lähtee aineenvaihdunta hyvin liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Furesisi
Lukutaito hoi, ei ole luontaistuote
nallekarkit, taattua ripulia viikon verran ku syö pussin
Vierailija kirjoitti:
nallekarkit, taattua ripulia viikon verran ku syö pussin
Onhan se ripulikin nestettä, mutta ap varmaan tarkoitti jotain muuta.
Juo paljon vettä ja syö minimaalisen vähän suolaa ja sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Juo paljon vettä ja syö minimaalisen vähän suolaa ja sokeria.
Juon vettä noin 3litraa päivässä, sokeria ja turhia hiilareita välttelen ja suolaakaan ei liikaa mene.
ap
Ei löydy. Olen käynyt lähes kaikki läpi. Se mikä auttoi oli päivittäinen vihreän teen juonti, noin 3-4 kuppia, päivittäinen liikunta, noin puolen tunnin porrastreeni, ruokavalion muutos eli suola minimiin, sokeri ja viljat pois. Tilalle kasviksia, marjoja, sieniä, kalaa, oliiviöljyä, kookosöljyä, silloin tällöin lihaa ja kanaa.
Magnesium. Jos elimistö ei saa riittävästi tuota, se pitää nesteet kehossa. Googleta nesteenpoisto +magnesium.
Älä käytä magnesiumoksidia vaan magnesiumsitraattia. Tuo oksidimuodossa oleva on huonompi.
Vihreä tee on tehokasta. Kannattaa olla luomua.
Vierailija kirjoitti:
mansikka, ananas
Nämä toimii oikeasti. Tee vaikka testi ja vedä litra ananasmehua, niin saat kyllä juosta vessassa sen jälkeen. Tietysti säännöllisessä käytössä ei mitään järkeä, kuten ei muussakaan nesteenpoistossa. Täytyy ottaa selvää mistä kerääntyminen johtuu ja poistaa juurisyy. Lymfakierron ongelmiin auttaa hieronta, mutta jos esim ruokayliherkkyys, niin siihen auttaa vaan se ruuan syönnin lopetus.
Ja se lääkitys oli mikä? Itselläni Venlafaxiinin tuomaan maniaan määrätty Ketipinor 300mg/vrk lihotti vuodessa melkein 50kg ruokailun pysyessä samana. Jätin lääkityksen pois ja olen laihtunut 30kg kahdessa kuukaudessa.
Koivunlehtiä kuivatettua teen joukossa. Tuoksuu saunavastalle mutta maistuu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy. Olen käynyt lähes kaikki läpi. Se mikä auttoi oli päivittäinen vihreän teen juonti, noin 3-4 kuppia, päivittäinen liikunta, noin puolen tunnin porrastreeni, ruokavalion muutos eli suola minimiin, sokeri ja viljat pois. Tilalle kasviksia, marjoja, sieniä, kalaa, oliiviöljyä, kookosöljyä, silloin tällöin lihaa ja kanaa.
Viljat (kaura, ohra, vehnä, ruis) on automaattisesti allergian takia pois ruokavaliosta. Kauraa siedän sen verran, että kaurapuuron syön aamuisin. Tämän lisäksi vältän myös riisiä, perunaa ja muita paljon hiilareita sisältäviä tuotteita ja nämä olen korvannut juureksilla/kasviksilla ja energia tulee rasvasta kun hiilarit on vähemmällä. Suola on tosiaan jo minimissä ja sokeriakin välttelen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mansikka, ananas
Nämä toimii oikeasti. Tee vaikka testi ja vedä litra ananasmehua, niin saat kyllä juosta vessassa sen jälkeen. Tietysti säännöllisessä käytössä ei mitään järkeä, kuten ei muussakaan nesteenpoistossa. Täytyy ottaa selvää mistä kerääntyminen johtuu ja poistaa juurisyy. Lymfakierron ongelmiin auttaa hieronta, mutta jos esim ruokayliherkkyys, niin siihen auttaa vaan se ruuan syönnin lopetus.
Totta. Ja siis nimenomaan lymfahieronta eikä tavallinen hieronta. Olen käynyt 4 x lymfahieronnassa ja sutjakoitunut 1 vaatekoon, kun kestopöhötys alkaa poistua.
Vierailija kirjoitti:
Mansikka, kukkakaali , vihreä tee
Jo mainittujen hedelmien ja vihannesten lisäksi kaikki melonit.
Pilko salaatiksi tuoretta ananasta, hunajamelonia ja koristele mansikkasiivuilla ja pistä poskeesi. Nauti. Varaudu käymään vessassa usein. :)
Puolukka ja karpalo puhdistavat elimistöä hyvin. Mitä vähemmän niitä on käsitelty, sitä parempi, esim kaupan "mehujuomat" ovat aika tehottomia. Soseuta sauvasekoittimella (vähän sokeria sekaan) ja syö puuron tai jugurtin kanssa.
Furesisi