Haluatko veronalennuksia joka vuosi vaikka se tietää koulujen päiväkotien ja terveystoimen säästöjä ja kurjistumista?
Vastaan: en tarvi palkkaani yhtään veronalennusta vaan vakaumuksen siitä, että lapseni saa jatkossa hyvää pätevää opetusta ja ilmaisen kouluruuan ja pääsemme terveydenhoitoon ilman lihavaa rahapussia.
Kommentit (4)
Kiitos mielellään veronalennukset.
Maksan yksityistä hoitokuluvakuutusta, eikä minulla ole lapsia. Miksi ihmeessä maksaisin veroja muiden ihmisten persehedelmien kasvattamiseen? Äitini ja isäni tekivät ihan hitosti töitä ja maksoivat omat veronsa kiltisti, jotta minä sain koulutuksen. Nyt heille ei ole turvattua vanhuuttakaan, paitsi se, mitä itse älysivät laittaa talteen ja loput, jotka minä maksan. Heidän vanhemmillaan oli vielä kurjemmat oltavat, eikä verojen vastineeksi saanut muuta kuin kylmää kättä herroilta.
En todellakaan halua joutua maksumieheksi niin kauan, kun on sallittu loisten lisääntyä kustannuksellani.
Loiseläjien alapeukut alkavat: viisi.. neljä.. kolme.. kaksi.. yksi
Eikä tiedä! Meidän päättäjät vaan leikkaa ensiksi noista, jotta leikkaukset näkyvät meille. Julkinen sektori taitaa olla kooltaa jo yli 30 000 euroa/henkilö. Siinä on ihan riittävästi rahaa kaikkeen APn mainitsemaan, kyse on vaan sillon säästöjen kohdistamisesta.
No en tarvitse veroalennusta jos ne rahat menee koulutukseen ja terveydenhoitoon.Mutta asumisen ja liikkumisen jatkuvaa kuppausta (korotukset) en myöskään halua.
No en tietenkään tuossa tapauksessa halua alennuksia. Toisaalta koulussa voisi karsia joitain turhia aineita pois, tulisi säästöä.