Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto noi uudet Volvot on sitten rumia. AIka paljon liikenteessä...

Vierailija
16.08.2017 |

Vähänkuin litistetty laatikkovolvo, jossa takavalot vedetty leveäksi.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia. Ihan hienoja.

Vierailija
2/28 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta sunnuntaina ajellessamme läpi Suomen puhuimme, miten Volvo on pitkästä aikaa tehnyt hyvännäköisen auton. Etenkin se perä on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Mulla on just tollanen. Kerää kyllä katseet mutten tajunnut että rumuuden takia. Hupsista. No ei haittaa, on nimittäin aivan jumalainen ajettava!

Vierailija
4/28 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lauantaina koeajamassa uuden volvon. Pettymys oli suuri. Paljon häiritseviä tekijöitä ja nahkapenkkien takia ajomukavuus meni lopullisesti miinuksen puolelle. Minusta ei siis tule volvonaista.

Vierailija
5/28 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne uudet volvot on hienoimpia autoja mitä on.

Vierailija
6/28 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvon uusissa lataushybrideissä n. 400hv joten teho ainakin riittää.

Vierailija
7/28 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoja o vaikka kiinalaiset kommarit omistaa.

Vierailija
8/28 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki volvot on rumia 😒

Vierailija
9/28 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvolta pitäis tulla ensi vuonna lataushybridi jossa on 150hv bensakone ja 70hv sähkömoottori. Se vois olla aika passeli V90seen. Komea auto muuten.

Vierailija
10/28 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hienoja, mutta en uskaltaisi ostaa tuollaista pienen valmistajan pitkän tauon jälkeen tekemää kokonaan uusittua mallia. 5 vuoden päästä ehkä kun lastentaudit korjailtu.

Vierailija
11/28 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vanha 460 Volvo. Toimii kuin unelma ja maksoi vaan tonnin. En ole kateellinen, sillä minulle auto on vaan auto.

Vierailija
12/28 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on vanha 460 Volvo. Toimii kuin unelma ja maksoi vaan tonnin. En ole kateellinen, sillä minulle auto on vaan auto.

Minulla on vm.-90, 240 farmari. Toimii hienosti ja kestää. Tämä Volvo ei ole vain auto, se on AUTO.

Vierailija
13/28 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hienoja, mutta en uskaltaisi ostaa tuollaista pienen valmistajan pitkän tauon jälkeen tekemää kokonaan uusittua mallia. 5 vuoden päästä ehkä kun lastentaudit korjailtu.

Niinpä. Mulla on uutena ostettu Volvo, nyt muutama vuosi ajettu. Koko ajan krenkkaa, sama vaiva vaan kerrasta toiseen. Luotettavuus kuralla. Odotan just uutta erimerkkisiä autoa kahden Volvon jälkeen. Ei enää ikinä Volvoa mulle.

Vierailija
14/28 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Ei kai Volvo nyt mikään pieni valmistaja ole ja minkä ihmeen pitkän tauon jälkeen? Minusta volvoja on ollut saatavilla koko ajan?

Vierailija
15/28 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Ei kai Volvo nyt mikään pieni valmistaja ole ja minkä ihmeen pitkän tauon jälkeen? Minusta volvoja on ollut saatavilla koko ajan?

http://www.autowiki.fi/index.php/Ajoneuvoteollisuus

Siitä löytyy. Volvo on noin 33. suurin eli aivan minimaalisen pieni valmistaja. Tai jos lasket sen osaksi Kiinalaista emoyhtiöö niin sitten hiukan suurempi.

Ja edellistä V90 malliahan tehtiin vissiin yli 10v samanlaisena ja muutenkin Volvon kehitys oli välillä aika seis.

Vierailija
16/28 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.autowiki.fi/index.php/Ajoneuvoteollisuus

Siitä löytyy. Volvo on noin 33. suurin eli aivan minimaalisen pieni valmistaja. Tai jos lasket sen osaksi Kiinalaista emoyhtiöö niin sitten hiukan suurempi.

Ja edellistä V90 malliahan tehtiin vissiin yli 10v samanlaisena ja muutenkin Volvon kehitys oli välillä aika seis.

Sanoinkin väärin. Näköjään tuo taulukko oli jo päivitetty eli Volvo henkilöautot ovat osa Geelyä ja se koko konserni on jopa 18. suurin eli edelleen minimaalinen.

Vierailija
17/28 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mulla on uutena ostettu Volvo, nyt muutama vuosi ajettu. Koko ajan krenkkaa, sama vaiva vaan kerrasta toiseen. Luotettavuus kuralla. Odotan just uutta erimerkkisiä autoa kahden Volvon jälkeen. Ei enää ikinä Volvoa mulle.

Mulla on nyt kolmas volvo menossa. Ensimmäinen minkä ostin oli muistaakseni 95 vuosimallia eikä siinä minusta ollut koskaan mitään vikaa? Tiestysti perus kuluvia osia joutui vaihtamaan ja normaalit huollot tekemään, pari akkua myös muistaakseni joutui vaihtamaan. Ostin käytettynä reilut 100tkm ajettuna ja ajoin 350tkm asti.

Sitten ollut kaksi V70 myös käytettynä ostettu noin 100tkm ajettuna ja kyllä on molemmat korjaamolla viihtynyt. Kaikenlaisia pikku vikoja ja monta kertaa isompiakin jopa ajon estäviä. Tänä vuonnakin ollut ainakin 3-4vk pois käytöstä, moottorissa oli vikaa ja ohjauksessa. Ylimääräisiin korjauksiin mennyt yli 2000 euroa pelkästään tänä vuonna.

Vierailija
18/28 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusien Volvojen keulat on rumia, kun on runsaasti maalipintaa kuten vanhoissa 1940-50-lukujen autoissa. Peräpäät ovat pitempäänkin olleet mielestäni hienosti muotoiltuja.

Vierailija
19/28 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

höhlä akka ,voihan sen tilata kangaspenkeillä jos ei nahkapenkeistä tykkää tyypillinen nainen..........

Vierailija
20/28 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen Volvo oli miesten auto. Olivat tehostamattomina niin raskaita käännellä ettei nykyajan narukätinen tyttö pääsisi montakaan metriä. Tämänpäivän geelivolvoa en ostaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi