Uusi kaveri laittoi viestin " tapa ittes"
Juttelin yksipäivä uuden naapurini kanssa niitä näitä pihalla ja hän vaikutti oikein mukavalta oli aika puhelias. Hän pyysi jokupäivä kahville ja lisäsi minut facessa kaveriksi...
Noh tässä äsken sain häneltä viestin että " tapa ittes"
Mitään ei ole tuon jälkeen enää laittanut ja nyt poisti oman tunnuksensa kokonaan..
Hieman hämmentää että oliko tarkoitus kirjoittaa minulle vai menikö väärälle ihmiselle. Outoa että puolitutulle kirjoittelisi tommosta ja mitään riitaa ei ole ollut.
Kommentit (29)
Itselläni on vähän samanlainen reaktio jos laitan jonkun nolon viestin väärälle henkilölle. Suljen äkkiä puhelimen ja kuvittelen sen jotenkin auttavan vaikka todellisuudessa hämmentää viestin saajaa vielä enemmän kun painun maan alle. Tietokoneen kanssa vähän sama homma jos säikähdän jotain, äkkiä ruksia ja kone kiinni ja ongelma ratkaistu. Joku alkukantainen vaisto varmaan paeta paikalta ja toivoa että ongelma häviää itsestään 😅
Tämä naapuri siis puolituttu ollut samalla kurssilla joskus. On tosi sosiaalisen oloinen ja vaikuttaa ihmiseltä jolla on paljon kavereita.
Pitäisi nyt jotenkin selvittää onko viesti hänen kirjoittama.
-ap
Kysy siltä että onko joku hakkeroinut sun tilin tms kun tuli niin outo viesti...
Eihän se itse ole välttämättä lainkaan tietoinen koko jutusta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä naapuri siis puolituttu ollut samalla kurssilla joskus. On tosi sosiaalisen oloinen ja vaikuttaa ihmiseltä jolla on paljon kavereita.
Pitäisi nyt jotenkin selvittää onko viesti hänen kirjoittama.
-ap
Ei pitäisi.
Jos tapaatte joskus, kerro että sait tuollaisen viestin, ja mistä siinä on kyse. Mutta älä yritä ottaa aktiivisesti yhteyttä.
Mun kaverille kävi yliopiston koneella niin että unohtui kirjautua ulos ja seuraava koneen käyttäjä oli hänen nimissään kirjoitellut rasistisia viestejä kaikille hänen tummaihoisille fb-kavereilleen. Aika soppahan sen selvittely oli.
Aika yllättävä veto.
Niin yllättävä, että epäilisin jonkun toisen kirjoittaneen hänen tunnuksillaan. En minäkään lähtisi kyllä aktiivisesti asiaa selvittämään, kun kyseessä on puolituntematon.
Kuka kehtais kirjoittaa tommosta?
Miten te tekisitte? Löysin toisen profiilin häneltä? Kysyisittekö asiaa?
Jos se on linkolalainen ja huolissaan maapallon ylikansoituksesta. Tai sitten rajakki ja saanut jostain selville että sinä et ole.